• کد خبر: ۳۷۳۵۷
  • ۱۴۰۰-۱۲-۲۵ - : ۱۲:۰۸
خبر خوش برای مردم ایران

از دست اندازی به اموالِ کارگران جلوگیری شد

با اقدام به موقعِ فرزندانِ مردم ایران در جبهه ی جنگ نرم و رسانه و عمل به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری برای مبارزه با فساد؛ از دست اندازی به اموال کارگران و سپردن صندلی مدیرعاملی شرکت “صدر تامین” به یک مدیر فاسد و مرتبط با “رسول دانیال زاده”، جلوگیری شد.

پایگاه خبری “اقتصاد سالم” روز گذشته به دنبال اطلاعات رسیده هشدار داد که قرار است یک مدیر فاسد به مدیرعاملی هلدینگ و غول اقتصادی “صدر تامین” که از بزرگترین زیرمجموعه های سازمان تامین اجتماعی و متعلق به کارگران است؛ منصوب شود.

“اقتصاد سالم” هشدار داد در صورت این انتصاب، اسناد ارتباطِ این مدیر فاسد با “رسول دانیال زاده”، اَبَرمفسد اقتصادی دستگیر شده توسط سربازان گمنام آقا امام زمان را، منتشر خواهد کرد.

در این شرایط هم اکنون خبر رسید که با انتشار این خبر و به دنبال آن آگاهی و پیگیری های صورت گرفته از سوی مسئولانِ ارشد دولت مردمی ابراهیم رئیسی؛ این انتصاب منتفی شده است.

دراین زمینه مسئولان دولت وارد عمل شده و علاوه بر جلوگیری از این انتصاب، با مدیرِ ارشدی در وزارت کار که میخواست مدیر فاسد را به مدیرعاملی “صدرتامین” منصوب کند، نیز برخورد کرده و وی را از سمتش عزل کردند…

به این ترتیب به طور کلی موضوع انتصاب مدیر فاسد به مدیرعاملی “شرکت سرمایه گذاری صدرتامین” نیز منتفی و این انتصاب به طور کلی منتفی شد.

پایگاه خبری “اقتصاد سالم” این موفقیت را به مردم شریف ایران تبریک گفته و همین جا به کسانی که درصدد سوءاستفاده از مقام شان، فساد مالی و ضربه زدن به بیت المال مردم ایران هستند هشدار می دهد که سربازان امام خامنه ای و ادامه دهندگان راه فرمانده ی شهید در این رسانه؛ در صورت رسیدن اطلاعات و اسناد فسادتان، لحظه ای در عمل به فرمان ولایت برای مبارزه با فساد و دفاع از حقوق مردم شریف ایران درنگ نخواهند کرد…

 

خبر اولیه و منتشره ی روز گذشته نیز به شرح زیر است:

  • کد خبر: ۳۷۲۹۲
  • ۱۴۰۰-۱۲-۲۴ – : ۱۳:۴۷
مدیرِ مرتبط با “رسول دانیال زاده” در حالِ انتصاب به مدیریتِ “صدر تامین”!

مدیرِ فاسد اختیاردارِ اموالِ کارگران می شود!؟

در حالیکه مقام معظم رهبری در نخستین دیدار خود با اعضای هیات دولت سیزدهم اولویت آنها را “مبارزه با فساد و جلب اعتماد مردم به دولت” اعلام فرمودند؛ اخبار رسیده نشان می دهد ۱ مدیرِ فاسدِ باقیمانده از دولتِ حسن روحانی در حال انتصاب به مدیرعاملی هلدینگ “صدر تامین”؛ غول اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

یکی از نقاط سیاه در پرونده ی گزینه ی مدیریت شرکت “صدر تامین”، ارتباط با “رسول دانیال زاده” اَبَرمفسد اقتصادی ست که توسط سربازان گمنام آقا امام زمان دستگیر و به داخل کشور منتقل شد…

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، منابع موثق به این پایگاه خبری اطلاع داده اند که به زودی حکم انتصاب این مدیر فاسد به مدیرعاملی “صدر تامین” امضا و مراسم معارفه ی وی برگزار خواهد شد.

این پایگاه خبری امروز (سه شنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰) به محض اطلاع این موضوع را از ۲ تن از مدیران ارشد وزارت رفاه پیگیری کرد که “فعلا” به پاسخ آنها اشاره نمی شود…

سمت راست رسول دانیال زاده / سمت چپ حسین فریدون
طبق شنیده ها پرونده ی رسول دانیال زاده ارتباطاتی نیز با حسین فریدون داشته است…
در این شرایط در دولت مردمی ابراهیم رئیسی، گزینه ی مدیریت “صدر تامین” به عنوان امانت دارِ اموال کارگران، ارتباطاتی با رسول دانیال زاده داشته است!

در این شرایط “اقتصاد سالم” به مسئولان وزارت کار هشدار می دهد که در صورت این انتصاب و سپردنِ کلیدِ مدیرعاملی هلدینگ و غول اقتصادی “صدر تامین” به مدیر فاسد که بازمانده ی دولت اشرافیِ حسن روحانی و مرتبط با اَبَرمفسدانی همچون “رسول دانیال زاده” است؛ حسب فرمان آتش به اختیار مولا و مقتدای مان امام خامنه ای، اسناد فساد در این زمینه را منتشر خواهد کرد تا در آن زمان پاسخگوی رهبری، ریاست محترم جمهور، نهادهای امنیتی و نظارتی و مردمِ بزرگ ایران باشند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=37357
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. خرمدل گفت:

    خیلی جای خوشحالی نداره . نمیدونم مدیری که منظورتون بوده کیه . به قول شما خطر رفع شده اما امیر حسین نادری را امروز منصوب کردند که خودتون چندتا گزارش فساد توی همین سایت ازش نوشته بودید!!!

  2. علیرضا گفت:

    متاسفانه در تاپیکو شستا هم این اتفاق افتاده و مدیر عامل معزول شرکت اسپیک بازرگانی پتروشیمی را مدیر عامل تاپیکو کردند و افتادن به جون بیت‌المال، جناب آقای عبدالملکی ورود کنید هئیت انتصابات از افراد امین و خدا ترس تشکیل بدهید تا برای هر انتصابات پاسخگو باشند.
    دستگاه‌های اطلاعاتی، نظارتی و امنیتی چشم و امید این ملت به زحمات و پیگیری شما عزیزان است بازوهای مقام عظمای ولایت هستید، کم نیاورید ، انشاءالله

  3. محمد گفت:

    بنده نمی دونم چرا اقایون وزیر به زیر دستان خود توجهی نمی کنن ایا وزارت خونه ها حراست ندارن تا از ان ها استعلام گرفته بشه!؟
    اقای عبد المالکی این بار چندمه که در زیر گوش شما انتصابات اشتباه صورت می گیره
    ابروی دولت انقلابی رو بردن در اخرت غذاب زیادی داره
    شما به عنوان وزیر این دولت وظیفه دارید بیشتر دقت کنید.
    دستگاه های اطلاعاتی با این همه فشار از خارج کشور، حداقل در داخل و در دولت انقلابی مشکلات کمتری باید داشته باشن
    البته اقای عبدالمالکی یک تنه دارن سوژه گاندو ۳و۴
    می سازن!
    اگر کوتاهی کنید و مشکلاتی برای این دولت انقلابی ایجاد کنید، بنده و تمام مردم ایران در اخرت یقه شما رو ول نمی کنیم، حالا چه وزیر کار باشه یا وزیر و افراد دیگه…

  4. نبی اله گفت:

    سلام شمارا بخدا افرادنالایق خصوصاپس مانده های دولت قبل را جاروکنید

دیدگاه شما