• کد خبر: ۴۰۴۰۳
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۲ - : ۱۰:۵۳

تولید ۳۶۱۶ دستگاه خودرو در ایران خودرو در یک روز

گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه، با تولید ۳۶۱۶ دستگاه خودرو در دو حوزه سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین، از رکورد تولید روزانه عبور کند. تولید این تعداد خودرو تاکنون در این گروه صنعتی بی‌سابقه بوده است.

 به گزارش اقتصاد سالم؛این رکورد در محصولات سواری با تولید ۳۵۲۶ دستگاه خودرو در یک روز و محصولات تجاری سنگین و نیمه سنگین با تولید ۹۰ دستگاه کشنده و اتوبوس تنها در یک شیفت کاری شکسته شده است.
رکورد تولید ثبت شده در حوزه خودروهای سواری و همچنین تجاری سنگین و نیمه سنگین، در تاریخ فعالیت گروه صنعتی ایران‌خودرو بی‌سابقه است.
گروه صنعتی ایران خودرو، با برنامه‌های عملیاتی ترسیم شده در ماه های اخیر، مطابق با فرامین هشت ماده‌ای رییس جمهوری محترم و راهبرد وزارت صمت، حرکت کرده و تکالیف تعیین شده را با تلاش شبانه‌روزی کارکنان گروه و مجموعه سازندگان و تامین کنندگان، یک به یک به اجرا می‌رساند.
در همین راستا، افزایش تیراژ تولید و حذف خودروهای ناقص از فرآیند تولید با جدیت دنبال می‌شود، به‌گونه‌ای که ۶۸ درصد از رکورد تولید ثبت شده محصولات سواری در ۲۱ اردیبهشت‌ماه، تولید کامل و عبور مستقیم از خط تولید به دست مشتریان محترم بوده است. این میزان تولید خودروی کامل و آماده تحویل به مشتری در شش سال اخیر در گروه صنعتی ایران‌خودرو بی‌سابقه بوده است.
میزان تولید خودروی کامل و بدون کسری از ابتدای خردادماه به صد درصد خواهد رسید.
گفتنی است، مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در چند روز گذشته برای دستیابی به حذف تولید ناقص فرآیند تولید میثاق بستند و برای تحقق آن نیز از تمامی ظرفیت‌ها بهره می برند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=40403
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما