• کد خبر: ۴۰۴۴۰
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۳ - : ۸:۳۴

افزایش ساعت کاری میادین میوه و تره بار

میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران از امروز جمعه، از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۲۲ به صورت یکسره باز است.

 به گزارش اقتصاد سالم؛مصطفی پورنصیری مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به استقبال چشمگیر شهروندان از میادین میوه و تره‌بار در روز پنج شنبه (۲۲ اردیبهشت) گفت: به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره بار شهرداری تهران، امروز جمعه (۲۳ اردیبهشت) از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۲۲ به صورت یکسره باز هستند.
پورنصیری با تاکید بر تدابیر و تمهیدات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران برای تامین و عرضه محصولات مورد نیاز شهروندان، افزود: تمامی ارزاق و مایحتاج مورد نیاز شهروندان به میزان کافی در میادین میوه و تره بار موجود است و مراجعه کنندگان می‌توانند با آرامش خیال و اطمینان خاطر کالا‌های مورد نیاز خود را از این مراکز خریداری کنند.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه این سازمان از آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به شهروندان برخوردار است، اظهار کرد: برای حفظ آرامش خانواده‌ها و تثبیت و تعدیل قیمت ها، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تمام توان و امکانات خود را به کار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=40440
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما