• کد خبر: ۴۱۲۲۸
  • ۱۴۰۱-۰۳-۰۱ - : ۱۲:۳۶

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۱

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۳۹۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۴میلیون و ۵۳۰ هزار تومان است.

 به گزارش اقتصاد سالم؛هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌ میلیون و ۳۹۴ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۱۴  میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۴ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۸ میلیون تومان، ربع سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۶ میلیون و ۴۱ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۴۷ دلار است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار با افزایش نسبت به روز قبل ۲۵ هزار و ۷۴۵ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۵ هزار و‌ ۴۸۹ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز با کاهش نسبت به دیروز معادل ۲۸ هزار و ۱۶۸ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۷ هزار و ۸۸۸ تومان اعلام شده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=41228
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما