• کد خبر: ۴۱۲۹۷
  • ۱۴۰۱-۰۳-۰۲ - : ۸:۵۱
می گفتند پراید خودروی مرگ است؛

نمی دانستیم خودرویی به مقصدِ بهشت است

روز گذشته سرهنگ پاسدارِ مدافع حرم روبروی درب خانه اش در خودروی پرایدش مورد حمله ی تروریستی قرار گرفته و با شلیک ۵ گلوله به شهادت رسید.

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، این اتفاق درحالی افتاد که در سالهای اخیر برخی رسانه ها و حتی مقامات در کشور خودروی “پراید” را ناایمن و حتی خودروی مرگ نامیده بودند؛ اما روز گذشته پراید خودرویی بود که فرزندی از فرزندانِ ایران زمین را مستقیم به مقصد بهشت برد…

در رابطه با حادثه ی تروریستی روز گذشته اما نکات زیر مهم و قابل تامل است:

۱_ خودروی شخصی سرهنگ پاسدار “حسن صیاد خدایی”، یک دستگاه “پراید” بوده است.

۲_ پراید در چند دهه ی اخیر ارزان ترین خودروی داخلی بوده است.

۳_ حدود ۱۱ سال پیش و با شروعِ جنگ داخلی و تحرکاتِ تجزیه طلبانِ سوری و بعد حمله ی خارجی به سوریه؛ رسانه های فارسی زبان خارج از کشور نیروهای جبهه مقاومت و به ویژه ایرانیانی که برای پاسداری از حرم حضرت زینب ع و دفاع از منافع ملی ایران و جلوگیری از سقوط دمشق به عنوان پُلِ جبهه مقاومت، به سوریه رفته بودند را متهم به جنگیدن برای پول! می کردند…

در فقره ی اخیر اما خودروی شخصی سرهنگ پاسدار “صیاد خدایی” که یکی از مدافعان حرم بوده و حتی محله ی زندگی وی، نشان می دهد که چقدر این شایعات نادرست و ساخته و پرداخته ی ایران ستیزان به ویژه واحدِ عملیات روانیِ “مجاهدین خلق” (منافقین) مستقر در کشور آلبانی برای تضعیفِ منافع ملی ایران در حوزه ی جبهه مقاومت، بوده است.

جان فدایِ مردمِ ایران “حسن صیاد خدایی”

۴_ اتفاقا در این زمینه عکس این موضوع صحت داشته و در جنگ سوریه هزاران جنگجوی مزدور و اجاره ای از سرتاسر دنیا از جمله اروپا و آمریکا و لیبی و افغانستان و پاکستان و ترکیه و… توسط سرویس های اطلاعاتی آمریکا و عربستان سعودی و امارات و… سازماندهی شده و تحت عنوان داعش و جبهه النصره و… با حقوقِ ماهانه چند هزار دلار اجیر و برای جنگیدن با ارتش سوریه و نیروهای جبهه مقاومت به این کشور فرستاده شدند.

۵_ یکی از خبرنگارانِ شبکه ی “کان” رژیم صهیونیستی مدعی شده که “حسن صیاد خدایی” از دستیارانِ فرمانده ی شهیدِ جبهه ی مقاومت خاورمیانه و غرب آسیا “قاسم سلیمانی” بوده که تازه از جبهه سوریه به تهران بازگشته بود…

در این حالت نیز باید گفت که این مردان کیستند که با این جایگاه و مقام؛ در این حد ساده زیست و پاک دست و وطن پرست بوده اند…
مطمئنا یکی از مهمترین دلایل موفقیتِ پاسداران و مدافعان حرم و رهروانِ مکتب “سلیمانی” در عمل به وظایف شان در دفاع از وطن همین عامل بوده است.

مادر شهید در صحنه ی ترور

۶_ در جدیدترین خبر نیز گفته شده “حسن صیاد خدایی” معاون تحقیقات و توسعه فناوری سازمان صنایع دفاعی کشور” بوده است.

۷_ مجموع اخبار و شواهد و قرائن نشان می دهد که “شهید حسن صیاد خدایی” یک نخبه ی نظامی و فردی مهم و تاثیرگذار در سپهر دفاعی ایران زمین و سیستم امنیت ملی و دفاع از جان و مال و ناموس این سرزمین بوده است.
از دست دادن چنین افرادی ضایعه ای بزرگ برای سیستمِ دفاعی کشور و مردمِ ایران است.
همان طور که ترورِ فرمانده “قاسم سلیمانی” بزرگترین ضربه ای بود که دشمنان در چند صد سالِ اخیر توانستند به سیستم دفاعی و امنیتی ایران زمین وارد کنند.

ترورِ “قاسم سلیمانی” را می توان با حوادث تاریخی زیر همسنگ دانست:

الف: قتل و ترورِ شاهزاده عباس میرزا (ولیعهد فتحعلی شاه و فرمانده شجاع و وطن پرست ایرانی)/ شهادت به دست عوامل انگلیس

ب: قتل میرزا تقی خان فراهانی (امیرکبیر)/ شهادت با توطئه انگلیس

ج: کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲/ به دست آمریکا و حذفِ دولت ملی دکتر محمد مصدق و دکتر حسین فاطمی

۸_ اخبار منتشره پیرامون ترور روز گذشته تردیدی باقی نمی گذارد که رژیم صهیونیستی و عوامل آن پشت صحنه ی این ترور قرار دارند.

در همین زمینه ‏روزنامه اسرائیلی مآریف مدعی شده است:” ترور خدایاری ربطی به برنامه هسته ای ایران ندارد و به نظر می رسد این ترور مربوط به حضور ایران در سوریه است و پیام مستقیم اسرائیل به ایران است”.

۹_ در چنین شرایطی دستگاه های نظامی و امنیتی ایران به ویژه سپاه قدس باید پاسخی سنگین و چند برابری به اقدام تروریستی روز گذشته صهیونیستها بدهند.
عدم پاسخ به صهیونیستها آنها را وحشی تر خواهد کرد.

۱۰_ شاید یکی از دلایل عملیات تروریستی روز گذشته، ضربه های سختی باشد که صهیونیستها در چند هفته ی اخیر از رزمندگان فلسطینی به ویژه ی مجریان عملیات های شهادت طلبانه در خانه و عمق سرزمین های اشغالی دریافت کرده اند.

۱۱_ اسرائیل به هیچ قانون، اخلاق و عرف بین المللی ای پایبند نیست و ترورِ خبرنگار تلویزیون و خبرگزاری الجزیره “شیرین ابوعاقله” در موقعیتی غیرجنگی و به دستِ تک تیراندازان و جوخه ی ترور این رژیم نشان داد که صهیونیست ها همان قدر که برای رسیدن به اهداف خود از رسانه ها استفاده می کنند (همچون شایعات ساخته شده برای رزمندگان مدافع حرم که در بند “۳” ذکر شد)؛ همان اندازه هم از رسانه های آزاد و خبرنگارانِ آزاداندیش و افشای حقیقت درباره ی جنایات شان در میان افکار عمومی جهان هراس دارند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=41297
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما