• کد خبر: ۴۱۴۱۰
  • ۱۴۰۱-۰۳-۰۳ - : ۱۰:۲۴

مدیرعامل شرکت مس فتح خرمشهر را تبریک گفت

دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی سالروز آزادی خرمشهر عزیز را تبریک گفت.

به گزارش اقتصاد سالم؛متن این پیام به شرح زیر است:

به ‌نام ‌خدا

سوم خرداد برای همیشه در تاریخ، تقویم این سرزمین را روشنایی می‌بخشد. حماسه‌ای که جوانان غیور و مؤمن انقلابی در چهار دهه پیش آفریدند هرگز از یادها نخواهد رفت. امروز پس از گذشت چهل سال از این پیروزی بزرگ، هر بار که سوم خرداد فرا می‌رسد شوق پیروزی و غرور ناشی از این فتح خجسته در برابر دشمن تا بن دندان مسلح، دل همه مردم ایران را روشن می‌سازد.
سوم خرداد که نقطه عطفی در تاریخ ایران به شمار می‌رود، برای کارکنان با غیرت صنعت مس نیز سرشار از غرور و افتخار است. هم‌زمان با آزادی خرمشهر و در آن کشاکش جنگ تحمیلی در جنوب این جغرافیای شهیدپرور، کارگران زحمتکش شرکت مس با اقدام جهادی به‌رغم نداشتن تجربه در صنعت مدرن تولید مس و خروج آمریکایی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی، موفق به تولید نخستین آند مس در کشور شدند؛ بنابراین در روز سوم خرداد ما در صنعت مس دو جشن داریم؛ پیروزی بر باطل در جبهه نبرد حق علیه باطل و فتح جبهه تولید و اقتصاد.
سوم خرداد روز بزرگ پیروزی است، با درود به ارواح مطهر همه شهدای جنگ تحمیلی و تبریک این روز به مقام معظم رهبری و همه ایثارگران و جانبازان و آزادگان و خانواده‌های گرانقدرشان، یاد و نام‌شان را گرامی می‌داریم.

 علی رستمی/مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=41410
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما