• کد خبر: ۴۱۴۶۶
  • ۱۴۰۱-۰۳-۰۴ - : ۷:۱۷

نحوه بازپرداخت وام ودیعه مسکن اعلام می‌شود

محمودزاده گفت: برای نحوه باز پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن دو مدل تعریف کرده ایم که نتیجه آن پس از بررسی بیشتر اعلام می‌شود.

 به گزارش اقتصاد سالم؛محمود محمود زاده گفت: وام ودیعه مسکن بخشی از بسته حمایتی وزارت راه وشهرسازی است و با همت شورای پول واعتبار افزایش سقف تسهیلات در تهران و سایر شهر‌ها مصوب شد. فردا هم سایر بخش‌های این بسته حمایتی بررسی و در صورت تایید به تصویب می‌رسد.

به گفته معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی تمامی مستاجران فاقد مسکن و کسانی که در سال گذشته از تسهیلات مسکنی استفاده نکرده اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی و ثبت نام در قسمت تسهیلات ودیعه ، از این وام استفاده کنند.

او می‌گوید: کسانی که در سال گذشته تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کرده اند می‌توانند امسال مابه التفاوتی که به این تسهیلات اضافه شده،  را دریافت کنند.

امروز در شورای پول واعتبار تسهیلات ودیعه مسکن در تهران ۱۰۰ میلیون، درمراکز استان ها ۷۰ میلیون و در سایر شهرها ۴۰ میلیون تومان به تصویب رسید که بازپرداخت آن ۵ ساله است.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=41466
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما