• کد خبر: ۴۵۲۴۵
  • ۱۴۰۱-۰۴-۲۶ - : ۷:۱۰
صنعت قهوه عامل توسعه تبادلات اقتصادی ایران و ایتالیا

همکاری های دانش بنیان ایران و ایتالیا در صنعت قهوه

 اولین رویداد بین المللی رویکردهای دانش بنیان در صنعت قهوه ایران در تهران برگزار شد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛همکاری های علمی و تخصصی مشترک بین ایران و ایتالیا در تقویت رویکرد دانش محور برای توسعه محصولات و ماشین آلات صنعت قهوه و ماشین آلات مرتبط وارد فاز تازه ای شد.
محمد نظیفی فرد، دبیر علمی همایش و عضو هیات مدیره شرکت پرگاس تیراژه در این رویداد گفت: بخش خصوصی ایران در صدد تقویت ارتباطات اقتصادی کشورهای ایران و ایتالیا در حوزه راهبردی صنایع غذایی با رویکرد دانش محور و بهره گیری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل کشور در تولید محصولات و ماشین آلات صنعت قهوه، مرتبط با سرمایه گذاری هدفمند بخش خصوصی است.
وی در خصوص برگزاری این نشست مشترک افزود: با مذاکرات صورت گرفته با برند ” قهوه فراتلی میلانو”، ایران در آینده نزدیک به مرکز تولید و عرضه محصولات و ماشین آلات و همچنین هاب آموزشی تخصصی قهوه در خاورمیانه تبدیل می شود. بر این اساس، نماینده ایرانی این برند، علاوه بر طراحی مدل به روز و کارآمد بر مبنای شرایط جدید اقتصادی جهان برای عرضه محصولات، تجهیزات و خدمات فنی به کشورهای منطقه، فرآیند بومی سازی، جذب و پیاده سازی ساخت انواع تجهیزات و ماشین آلات را در کشور با هدف تحقق اشتغال آفرینی و تولید داخلی و بهره گیری از نیروی متخصص جوان به جد دنبال می نماید.
گفتنی است، نماینده ایرانی “قهوه فراتلی میلانو” در این راستا از انجام مذاکرات علمی و تخصصی با سایر دست اندرکاران جهت طراحی مدل های مختلف کسب و کار اعم از توسعه برند از طریق فرانچایز، عرضه کیفی ترین محصولات برای تامین همه سلیقه ها، ساخت و تولید بومی و فروش تجهیزات و لوازم مصرفی قهوه در ابعاد خانگی، فروشگاهی و سازمانی با هدف اشتغال‌زایی داخلی و جلوگیری از خروج ارز از کشور و نیز صادرات مجدد به کشورهای منطقه استقبال می کند.با برگزاری رویدادهایی از این دست و حضور برندهای سابقه دار همچون “میلانو فراتلی” در بستر برد- برد، فضای مرتبط با این صنعت از پویایی و رقابت افزونتری برخوردار می گردد و انتظار می رود در نهایت طیف وسیعی از جامعه کشور که در سالهای اخیر از سایر نوشیدنی ها به مصرف قهوه کوچ نموده اند، از محصولی تراز و در حد بالای کیفیت بهره مند گردند.
در این رویداد که در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، همچنین الساندر‌و میلانو و فابیو کولاسانتی از ایتالیا و عمران بائوج، شهرزاد اسفرجانی، رامین سمیع زاده، شاهرخ کشاورز و آرش آزمون از زوایای گوناگون به طرح مباحث فناورانه، بازارسازی، توجه به مشتری، فضای رفابتی و عرضه خدمات کیفی به مشتریان پرداختند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=45245
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما