• کد خبر: ۴۶۹۰۱
  • ۱۴۰۱-۰۵-۱۸ - : ۷:۱۰

پیام مدیرعامل سایپا به مناسبت روز خبرنگار

۱۷ مرداد ۱۴۰۱ و روز خبرنگار امسال مصادف شد با عاشورای حسینی و چه زیبا و به‌جاست که یاد کنیم از پیام‌آور دشت کربلا، حضرت زینب (س) که از عصر عاشورا رسالتش آغاز شد و واقعیت ماجرای کربلا و حماسه عاشورا را بی‌کم و کاست بر زبان جاری کرد تا حقیقت ذبح نشود و اسلام عزیز زنده بماند.

 به گزارش اقتصاد سالم؛مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار پیامی صادر کرد که متن پیام به این شرح است :

حضرت زینب(س) را به‌عنوان روایت‌گر و  پیام‌آور کربلا می‌توان الگوی یک خبرنگار راستین نهضت عاشورای حسینی دانست، چه، کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب (س) نبود.

۱۷ مرداد  ۱۴۰۱ و روز خبرنگار امسال مصادف شد با عاشورای حسینی و چه زیبا و به‌جاست که یاد کنیم از پیام‌آور دشت کربلا، حضرت زینب (س) که از عصر عاشورا رسالتش آغاز شد و واقعیت ماجرای کربلا و حماسه عاشورا را بی‌کم و کاست بر زبان جاری کرد تا حقیقت ذبح نشود و اسلام عزیز زنده بماند.

به همین مناسبت وظیفه خود می‌دانم که ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش و گرامی‌داشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی، این روز را به همه خبرنگاران آزاده عالم که اصلی‌ترین سرمایه خویش را برای آگاهی‌بخشی و روایت حقیقت در طبق اخلاص می‌گذارند تبریک گفته و به‌ویژه برای خبرنگاران عزیز حوزه صنعت و خودرو که نقش بی‌بدیلی در تحقق انتظارات به حق مردم و رهبر معظم انقلاب دارند، آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داشته باشم.

محمدعلی تیموری
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=46901
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما