• کد خبر: ۴۷۸۵۵
  • ۱۴۰۱-۰۵-۲۹ - : ۱۲:۰۹

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴۰۱/۰۵/۲۹

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۲۳۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳ میلیون و ۵۰۰ تومان است.

به گزارش اقتصاد سالم؛هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌ میلیون و ۲۳۶ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار  تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۵ میلیون و ۳۵۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۴۸ دلار است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۸ هزار و ۷۹ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۷ هزار و‌ ۸۰۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۹ هزار و ۴۴ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۸ هزار و ۷۵۵ تومان اعلام شده است. قیمت دلار در بازار آزاد هم مانند روزهای گذشته در کانال ۲۹ هزار تومان قرار دارد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=47855
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما