• کد خبر: ۴۷۹۵۰
  • ۱۴۰۱-۰۵-۳۰ - : ۱۰:۲۸

حضور قطعه سازی کروز، رایزکو و ایسکرا در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه

شرکت های قطعه سازی کروز، رایزکو و ایسکرا در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه که از ۳۱ مرداد تا ۳ شهریورماه ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه‌های بین المللی مسکو برگزار می شود، حضور خواهند یافت.

 به گزارش اقتصاد سالم؛پاویون اختصاصی ایران در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه گام اجرایی در راستای آشنایی و برقراری ارتباط صنعتی و همکاری استراتژیک فعالان صنعت خودرو و قطعه سازان ایرانی با شرکت‌های روس خواهد بود.

نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه از ۳۱ مرداد تا ۳ شهریورماه ۱۴۰۱ برابر با ۲۲ تا ۲۵ آگوست ۲۰۲۲ در محل نمایشگاه‌های بین المللی مسکو (Expo Center) با حضور حدود ۶۰۰ شرکت از ۱۸ کشور و در ۳۰ هزار متر فضای نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه، شرکت های کروز، رایزکو و ایسکرا در حالی حضور خواهند یافت که قرار است جدیدترین محصولات خود را معرفی کنند.

شرکت کروز در حالی در این نمایشگاه حضور می یابد که این مجموعه در زمینه داخلی سازی قطعات حساس خودرو مانند ECU اقدامات ارزنده ای انجام داده است؛ همچنین شرکت رایزکو که به تازگی خط تولید اتصالات سیستم سوخت رسانی خودرو در کلیبر را راه اندازی کرده جدیدترین محصولات خود را به نمایش خواهد گذاشت.

شرکت ایسکرا اتوالکتریک هم که از شرکت های زیر مجموعه قطعه سازی کروز است، در حالی در این نمایشگاه حضور می یابد که این مجموعه در زمینه داخلی سازی دینام و استارت خودرو اقدامات ارزنده ای انجام داده است و پیشتر صادرات قطعه به روسیه را در پیش گرفته بود.

گفتنی است؛ با توجه به رایزنی ها، دیدار‌ها و توافق‌های اخیر دولتمران ایران و روسیه، به ویژه در بخش صنعت، معدن و تجارت زمینه‌های همکاری بین فعالان صنعت خودرو و قطعه سازی دو کشور فراهم شده و حضور قطعه سازان ایرانی در این نمایشگاه می‌تواند به تحقق و اجرایی شدن توافق‌های صورت گرفته، منجر شود ضمن اینکه محدودیت‌های بین المللی اخیر که صنعتگران روس با آن مواجه شده اند، تمایل آنان برای همکاری با شرکت‌های ایرانی را افزایش داده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=47950
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما