• کد خبر: ۴۸۱۰۷
  • ۱۴۰۱-۰۵-۳۱ - : ۱۴:۱۷

رونمایی از کامیونت آترین پلاس ایران‌خودرو دیزل

شرکت ایران خودرو دیزل موفق به تولید آزمایشی یک دستگاه کامیونت باری آترین پلاس شده است که این نمونه در حال انجام تست های فنی می باشد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛تولید انبوه کامیونت آترین پلاس پس از دریافت مجوزهای قانونی (مجوز محیط زیست، شمارهگذاری، وزارت صمت و ..) صورت می پذیرد. برنامه ریزی تولید انبوه این محصول در حال انجام می باشد و پس از دیافت مجوزهای لازم روانه بازار خواهد شد.

کامیونت آترین پلاس (1).jpg

 این کامیونت جدید از موتور کامینز ۳۷۶۰ سی سی مجهز به توربوشارژر بهره می برد که خروجی آن ۱۵۴ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور است. هماهنگی این موتور با گیربکس ۶ سرعته ZF باعث می شود تا این کامیونت ۶ تن ۶.۹ متری به یک محصول رقابتی در میان رقبا خود تبدیل شود.

‌از جمله مهم ترین امکانات این کامیونت می توان به بخاری و کولر، شیشه بالابر برقی، آینه های جانبی برقی، کروز کنترل، چراغ روشنایی در روز، چراغ های مه شکن جلو و عقب، گاردهای بغل و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه به صورت آپشنال، جداکننده آب و روغن به صورت اتوماتیک و سیستم صوتی و تصویری اشاره کرد.

فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو مذاکره با سایر سنگین سازان کشور برای بهره برداری از ظرفیت های موجود در گروه ایران خودرو دیزل خبر داد و گفت: سرمایه گذاری، توانمندی و ظرفیت های منحصربه فردی از تولید مانند گیربکس، محور، قطعات خاور و… در ایران خودرو دیزل وجود دارد که امکان بهره برداری توسط سایر خودروسازان نیز وجود دارد.

مقیمی تاکید کرد: ایران خودرو مجموعه پیشران در صنعت خودروی کشور است که می تواند جهش تولید را به مفهوم واقعی معنا بخشد و با به حرکت درآوردن زنجیره تامین منویات مقام معظم رهبری را محقق سازد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=48107
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما