• کد خبر: ۴۸۱۲۹
  • ۱۴۰۱-۰۵-۳۱ - : ۱۸:۰۲

بازدید وزیر صمت از غرفه شرکت کروز، رایزکو و ایسکرا در نمایشگاه خودروی مسکو 

رضا فاطمی امین، وزیر صمت به همراه معاونین خود از غرفه شرکت کروز، رایزکو و ایسکرا در نمایشگاه بین المللی بازدید کرد.

به گزارش اقتصاد سالم ، فاطمی امین، در حاشیه بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه تاکید کرد قطعات تولید قطعه سازان ایران با کیفیت است باید ارزش‌های تولید و کیفیت محصولات خود را حفظ کنندو می تواند در کمک به صنعت خودرو روسیه موثر باشند ایشان در پاسخ این سوال که سطح کیفی محصولات ایرانی مانند کروز ،رایزکو و ایسکرارا در مقایسه با تولیدات سایر کشورهای حاضر در نمایشگاه راچگونه دیده‌اید، گفت: قطعات تولید ایران از سطح کیفی مطلوبی برخوردار بودند و این قطعات حتی در مقایسه با سایر رقبای همانند قطعه سازان چینی و ترکیه در این نمایشگاه نیز برتری دارند.

وزیر صمت در همین رابطه گفت: فعالیت گروه رایزکو، ایسکرا و کروز قابل تقدیر است. وی پس از توضیحاتی در مورد فعالیتهای شرکت کروز و ایجاد مرکز طراحی و تحقیقات قطعات پیش رفته در شرکتهای تولید قطعات خودرو گفت : راه اندازی مراکز تحقیقاتی دانش بنیان در شرکت‌هایی مانند کروز می‌تواند به توسعه و پیشرفت صنعت خودرو کمک کند.

نمایشگاه خودروی روسیه ۲۰۲۲ از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مسکو برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ۶۰۰ شرکت از ۱۸ کشور حضور خواهند داشت. کروز، رایزکو و ایسکرا از قطعه سازان برجسته ایرانی هستند که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=48129
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما