• کد خبر: ۴۸۰۷۹
  • ۱۴۰۱-۰۵-۳۱ - : ۱۱:۱۵

هنوز پاسخی از سوی آمریکا دریافت نشد

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره با فرار رسیدن سالگرد کودتای ۲۸ مردادماه گفت: کودتای ۲۸ مردادماه سند سیاه و ننگین دیگری از اقدامات غیرقانونی و تجاوزکارانه آمریکا در امور داخلی کشورها است.

 به گزارش اقتصاد سالم؛ناصر کنعانی در نشست خبری خود در این ارتباط افزود : کودتای ۲۸ مردادماه سند دیگری از مداخلات غیرقانونی دولت آمریکا با همکاری دولت انگلیس در امور داخلی ملت‌های مستقل است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت:  اتخاذ سیاست خارجی متوازن، تعامل هوشمند و دیپلماسی پویا در دستور کار دولت قرار گرفته است و به نظر می آید این سیاست آثار و نتایج خود را در عرصه عمل تا حدود زیادی نشان داده است .

سخنگوی وزیر امور خارجه در پاسخ به سوالی تاکید کرد : ما همچنان در مسیر مذاکره هستیم.

وی با اشاره به پاسخ ایران به پیشنهاد اتحادیه اروپا گفت : هنوز از سوی طرف مقابل مشخصا آمریکایی ها پاسخی به پیشنهاد طرف اروپایی دریافت نشده است و زمانی می‌توانیم از نتیجه بخش بودن مذاکرات صحبت کنیم که طرف اروپایی اعلام کند پاسخ طرف آمریکایی را دریافت کرده است.

کنعانی گفت : اگر ایران نیازمند توافق است حتما طرف اروپایی و آمریکایی بیش از ایران نیازمند توافق است.

وی افزود: موضوعات باقی مانده هرچند ممکن است به نسبت اندک باشند ولی موضوعات مهمی هستند و باید در مورد آنها تصمیم‌گیری و  توافق شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=48079
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما