• کد خبر: ۴۸۲۲۱
  • ۱۴۰۱-۰۶-۰۱ - : ۱۴:۴۱

آخرین آمار کرونا در ایران ۱ شهریور

طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در طول شبانه‌روز گذشته، ۵۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۵۰۵ نفر رسید.

 به گزارش اقتصاد سالم؛بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از روز گذشته تا امروز اول شهریور ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۲۲۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۲۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۱۳ هزار و ۹۲۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۶ بیمار مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۵۰۵ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون هفت میلیون و ۲۴۹ هزار و ۴۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۳۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۳ میلیون و ۶۸۱ هزار و ۵۲۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

۲۶۲ شهر در وضعیت قرمز و نارنجی

در حال حاضر ۱۰۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۵۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین تا کنون ۶۴ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۷۸۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۷۷ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۱۲۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۶۸۰ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۶۸ هزار و ۴۳۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=48221
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما