• کد خبر: ۴۸۴۸۵
  • ۱۴۰۱-۰۶-۰۵ - : ۹:۲۳

نفوذِ جریان انحرافی در شرکت ذوب آهن اصفهان/ حراست وزارت کار تذکر داد

عواملِ مرتبط با جریان انحرافی و قطبِ فرقه ی بهار، در حالِ نفوذ به اَبَرکارخانه ی دولتی ذوب آهن اصفهان هستند…

مدیرانِ ارشدِ این شرکت دولتی نیز تخلفاتی در راستای حمایت از این عوامل (فردی به نامِ م. ا) انجام داده اند که البته با تذکر کتبی و توبیخِ حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مواجه شده است.

اطلاعات و مستنداتِ رسیده به پایگاه خبری “اقتصاد سالم” حاکی از نفوذِ برخی از مرتبطان با جریان انحرافی به رده های مدیریتی در اَبَرکارخانه ی دولتی ذوب آهن اصفهان است.

ذوب آهن اصفهان زیرمجموعه ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محسوب شده و متعلق به کارگران کشور است به گونه ای که مدیرعاملِ آن از سوی مدیرانِ شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) تعیین می شود.

در چنین شرایطی اطلاعات و مستندات رسیده نشان می دهد که فردی به هویتِ “م. ا” که ارتباطاتی با “اسفندیار رحیم مشایی”، لیدر جریان انحرافی و قطب فرقه ی “بهار” داشته است؛ در حال “نفوذ” در سلسله مراتب مدیریتی شرکت ذوب آهن اصفهان است…

عکس زیر را ببینید:

عکس سلفیِ “م. ا” با اسفندیار رحیم مشایی، قطب فرقه ی بهار و لیدرِ جریان انحرافی

این فرد به طور غیرقانونی از سوی رئیس دفترِ مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان (ایرج رخصتی) حمایت شده تا جایی که تذکرات حراست زیرمجموعه ی وزارت کار را به دنبال داشته و منجر به ارسال نامه ی سازمان حراست “شرکت سرمایه گذاری صدرتامین” خطاب به ایرج رخصتی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان شده است.

در این نامه سازمانِ حراست صراحتا به تخلفاتِ “م. ا” اشاره کرده و این نامه با عنوانِ “تخلف در آزمون توسط آقای م. ا”، خطاب به ایرج رخصتی مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان ارسال شده است.

نامه ی زیر را ببینید:

در نامه ی حراست شرکت سرمایه گذاری صدر تامین به مدیر عامل ذوب آهن اصفهان؛ از “م. ا” نام برده شده و اعلام شده که “در برگزاری امتحان پذیرش مدرک و تبدیل مدرک وی در شرکت ذوب آهن اصفهان تخلف صورت گرفته است”.

طبقِ مفادِ نامه ی سازمان حراست، در این تخلفات پای سرپرست حوزه ی مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان (ایرج رخصتی) نیز در میان بوده است.

همچنین در نامه ی حراست زیرمجموعه ی وزارت کار (شرکت صدرتامین) عنوان شده که پرسنلِ شرکت ذوب آهن اصفهان از تخلفاتِ رُخ داده در این شرکت به نفع م.ا مطلع شده اند و از این موضوع ناراضی هستند…

در همین رابطه “امیرحسین نادری” مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین نیز در پارافِ نامه ی حراستِ این شرکت خطاب به مدیرعامل شرکتِ ذوب آهن اصفهان؛ از این موارد تحتِ عنوان “تبعات سنگین” یاد کرده است.

این اتفاقات در حالی رُ خ داده که شرکت دولتی ذوب آهن اصفهان حدودا دارای ۲۰ هزار نفر پرسنل است…

علاوه بر این سازمان حراست شرکت صدرتامین در نامه ی توبیخی خود به ایرج رخصتی مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان خواستارِ “پاسخ وی به موارد یاد شده، برخورد با متخلفین احتمالی و جلوگیری از تکرار این موارد” شده است…

در چُنین شرایطی ایرج رخصتی مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان باید توضیح دهد که چرا چنین تخلفی در بالاترین سلسله مراتب این اَبَرکارخانه ی دولتی و توسطِ رئیس دفتر وی آن هم به نفعِ یکی از مرتبطان با لیدر جریان انحرافی (اسفندیار رحیم مشایی) و قطبِ فرقه ی بهار صورت گرفته است!؟

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان توضیح دهد که چه پاسخی به توبیخ نامه ی حراست وزارت کار داده است و آیا اصولا اینگونه از بیت المال و اموال مردم که امانتی در دستِ وی است، صیانت می کند!؟

از نیروهای امنیتی و سربازان گمنام آقا امام زمان نیز خواهشمندیم با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به خطراتِ جریانِ “نفوذ” و همچنین با توجه به ضرباتِ جریان انحرافی به امنیت ملی کشور؛ پشت پرده نفوذِ مرتبطان با اسفندیار رحیم مشایی و عوامل انحراف به شرکت ذوب آهن اصفهان را شناسایی و با آن برخورد کنند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=48485
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. سالمی گفت:

    منظورتون آقاباباییه؟🐵🐵

  2. رهبر گفت:

    آقای رخصتی ، صدرحمت به یزدیزاده.
    شما روی تمام مدیران قبلی را سفید کردید.
    همینا کم داشتیم. آقای آقابابایی نفوذی جریان انحرافی است.

    تا به سرنوشت مجتمع فولاد دچار نشدید اینها را تصفیه کنید مخصوصا آجدانی که نفوذی اسراییل است

  3. یادگاری گفت:

    سلام
    به نظر بنده یک هیات تحقیق و تفحص هم باید در ذوب آهن تشکیل بشه

  4. پروین اعتصامی گفت:

    این رشته سر دراز دارد !!!!!!!

    با روی کار آمدن مهندس رخصتی، مسعود آقابابائی از سازمان مامورین ذوب آهن به کارخانه برگشت و در مدیریت روابط عمومی مشغول به کار !!!! گردید.

    رخصتی و رضایی تلاش فراوانی کردند که پس از تبدیل مدرک، نامبرده را مدیر روابط عمومی کنند.
    بعد از اینکه با افکار عمومی مخالف کارکنان مواجه شدند و موفق به انجام چنین کاری نشدند طی یک عملیات انتحاری و با برنامه ریزی دقیقی که انجام شده بود آقای حمید سرال مدیر روابط عمومی شد !!!!!!!

    غافل از اینکه ناخواسته دارند در زمین مدیران فاسدی همچون بهزاد کرمی، کجباف و حسن محمدی بازی می کنند. مثلث فساد ذوب آهن !!!
    مثلث فساد بعد از انتصاب سرال به این سمت عملا نبض کارخانه را در دست گرفتند و مهمترین اهرم فشار را (مدیریت روابط عمومی) بر علیه شخص مدیرعامل شرکت در دست دارند.

    مثلث فسادی که چند سالی هست با آمدن ا.ق به مربع فساد تبدیل شده و خون کارگران عزیز و زحمت کش را هر روز در شیشه میکنند.

    تا اینجای ماجرا به کنار

    حمید سرال مدیر جدید روابط عمومی کیست ؟

    ایشان از کارکنان بی انضباط و رانتخوار شرکت می باشند که هر روز در مدیریت های مختلف در پی ایجاد آشوب و فتنه بوده و این امر باعث شده در حراست و اطلاعات پرونده های متعددی داشته باشد.

    قبلا نیز به عنوان سرپرست در مدیریت روابط عمومی مشغول بود که بعد از شکایات و گزارشات متعدد از تخلفات مالی نامبرده با دستور مستقیم مدیرعامل وقت به شرکت پویش معادن تبعید شد و در آنجا هم به ایجاد فتنه انگیزی پرداخت و باعث افزایش نارضایتی در این شرکت شد.

    وی با دستور مستقیم ا.ق به این سمت مهم و استراتژیک شرکت گماشته شد تا بتواند اهداف مربع فساد را تحقق بخشد و هر روز جیب ایشان را پر و کارگران را فقیرتر کند.

    حال باید دید که هدف رخصتی از بازگرداندن این مفسدان و متخلفان به کارخانه و منصوب کردن آنها به این سمت های حساس و حیاتی چیست که قطعا با گذر زمان مشخص خواهد شد.

  5. کارمند حسابداری گفت:

    ذوب آهن هیچ چیز از مجتمع فولاد کم نداره.
    به همون میزان هم در اینجا فساد هست.
    حراست هم سالهاست خوابه.
    اگه مثل قدیم دوباره گزینش راه میانداختند یه امیدی بود.
    آقای رخصتی ما مرتب شما را رصد میکنیم. حتی اینکه چه کتابهایی میخونید و با کیا در ارتباطید. اما خودتون را به خواب زدید. به موقع گند کارای شما هم در میاد

  6. ناظر شرکت گفت:

    کنده فساد ، آجدانی است. اینا همه میدونن.
    آجدانی را بزنید همه عوامل فساد حذف میشن

  7. کامران قریشی گفت:

    تمام فساد و گندکاریهای افراد فاسد در ذوب آهن به یک طرف . فساد و رانتخواری و رشوه گیری در مدیریت فروش داخلی در راس آنها (محمد رضا کجباف) به یک طرف!!!!!! نیروهای حراستی کجا هستند ؟؟؟ چرا دست این مفسدان از بیت المال قطع نمیشود ؟؟

  8. پروین اعتصامی گفت:

    مربع فساد

    بهزاد کرمی
    کجباف
    حسن محمدی
    قالیباف

    سرال هم نوچه

  9. حق شناس گفت:

    چون میدانند مهندس رخصتی فردی صالح و سالم است و به برخی اوباش باج نمیدهد هر لحظه و هر ساعت به دنبال ربط دادن او به افراد حاشیه هستند تا او دست از مبارزه با فساد و روزنه های ایجاد فساد بردارد، چون میدانند تشت رسواییشان از بام افتاده چاره ای ندارند جز بیان دروغ های بزرگ تا باورپذیر تر باشد و با او تسویه حساب کنند چون میدانند مهندس رخصتی پایش را بر گلوی مفسدین حتی آنهاییشان که احساس قدرت میکنند گذاشته پس پنجه میکشند.
    به تاریخ نامه توجه کنید و بدانید قطعا به نویسنده محترم آن پاسخ داده شده پس اینکه کسی بخواهد موج درست کند تا صندلیش حفظ شود کار کودکانه ایست.

  10. حق شناس گفت:

    انشالله سایت وزین اقتصاد سالم نسبت به این موضوع آگاه باشد که موفقیت های صورت گرفته با روی کارآمدن مدیریت جدید کارخانه عده ای را عصبانی کرده و این افراد با استخدام کامنت گذار و ایجاد موج در حال تشویش اذهان عمومی هستند و اهداف دیگری را دنبال میکنند که یکی از آنها باز شدن بند از دستان فاسدشان است.

  11. عدالت گفت:

    آقای که می گویی حق شناس
    خود شیفته را تدبیر نیست
    ما که از زمانی که رخصتی اومده فقط رانت و رانت دیدیم میشه بگی کدوم فساد را پیگیری کرده جز اینکه با مفسدین سر یک سفره نشسته آقای محترم خجالت بکش چقدر وقاحت دزدان هنوز رأس کار هستند امثال مهدی بهرامی … تا اجدانی و امین قنبری و بهزاد کرمی ووووو خجالت بکشید کدوم مبارزه خودش سرحلقه فساد شده واقعا دیگه یه هیچ کسی نمیشه اطمینان کرد

  12. حق شناس گفت:

    کارمند حسابداری یا … شما مطمئن باش که همه و همه توسط حق تعالی تحت نظر هستند و به قول معمار کبیر انقلاب اسلامی عالم محضر خداست. مهندس رخصتی آنقدر درگیر جبران خسارات وارد شده به کارخانه توسط شما و هم پیاله ایهای شماست که دیگر زمانی برای مطالعه موضوعات انحرافی همچون آنهایی که شما مطالعه میکنید ندارد. خداوند در قرآن کریم میفرمایند:
    مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین

  13. عدالت گفت:

    حق شناس چقدر میگیری این اراجیف بنویسی بیا من دو برابر ش را بهت میدم حق را بگو اگر زیر بار ظلم هستی امثال شما ها هستند که مفسدین رشد می‌کنند

  14. پروین اعتصامی گفت:

    حق شنااااااس

    معلومه که خودت هم این روزا سیبیلت حسابی چرب شده

    معمار کبیر انقلاب گفته که سرال که چندین پرونده مالی داره مدیر روابط عمومی بشه ؟

    معمار کبیر انقلاب گفته که به آقا بابایی که احتمالا خودت هستی و چون بیکاری نشستی و کامنت می نویسی سمت بدهند در صورتی که تا الان ۵ دقیقه هم برای این شرکت کار مفید انجام نداده؟

    معمار کبیر انقلاب گفته که کجباف هم پیاله ای هاش که تا یزدی زاده بود کاسه لیس اون بودند و تا رخصتی اومد به این طرف چرخیدند، بیت المال رو به یغما ببرند ؟

    معمار کبیر انقلاب گفته که خون کارگر رو تو شیشه کنند ؟

    رخصتی انسان شریفی هست اما نباید به امثالهم باج بدهد

    خدای معمار کبیر انقلاب بزنه به کمرتون

  15. حق شناس گفت:

    جناب عدالت مدارک خود را به نهادهای مرتبط ارائه دهید تا سیه روی شود هرآنکه در او غش باشد. نام آوردن از افراد در کامنت بدون ارائه مدرک فقط مغلطه است.

  16. حق شناس گفت:

    متاسفانه اینطور شده که هرکسی در کارخانه با هر شخصی مشکل دارد میخواهد او را بزند و با هر خبر با ربط و بی ربط او را به مهندس رخصتی که همه میدانند به خاطر عملکرد نه تنها یک ساله اش بلکه کل دوران حضورش در ذوب آهن اصفهان دشمنانی دارد ربط داده و با بیان اتهامات بدون سند سعی در سوار شدن بر موج ایجاد شده دارد. کارنامه هر مدیر خواه مهندس رخصتی خواه هر مدیر دیگری با اخذ استعلام توسط نهاد محترم حراست از مراجع ذیصلاح مورد بررسی دقیق قرار میگیرد و در صورت وجود مشکل قطعا از صدور حکم برای آن فرد جلوگیری میشود مابقی صحبتها متاسفانه بدون در نظر گرفتن رضایت خدا و بدور از عدل و انصاف است و جنبه تسویه حساب شخصی دارد.

  17. مریم گفت:

    با این همه افشای فساد از اینا چرا هیچ اقدامی علیه‌شون صورت نگرفته

  18. حق شناس گفت:

    خانم مریم چون برای اقدام اولا باید آن فساد اتفاق افتاده باشد ثانیا مدرک و سند موجود باشد
    نهاد قضایی و ضابط آن بیکار نیستند تا به سند سازی و تسویه حساب شخصی گوش فرا دهند

  19. عدالت گفت:

    حق شناس چرا اینقدر عصبی هستی بگو چقدر میگیری من دو برابر بهت میدم واقعا نمیدونم تو این نظام مقدس چرا باید بشقاب دور چین ها گلو پاره کنن من متعجبم !!!!
    امام بزرگوار و رحمت الله علیه فرمودند به آمریکا های زمان از دست ما عصبانی باش و بمیر

  20. رشنهایی گفت:

    خب الحمدلله بعد از تکمیل پرونده مجتمع فولاد ، تیم تحقیق و تفحص در ذوب آهن هم مستقر شده و اتفاقا اول از همه از حراست و مدیرعامل و آجدانی شروع کردند.
    تا دوهفته دیگه تغییرات مثبت و خوبی رخ میده. منتظر خبرای خوب باشید

  21. مختار گفت:

    همه مدیران ایران به اندازه مشایی سواد ندارند و درستکار هم نیستند

  22. فیروز گفت:

    به نظر من لازم است از تمامی شرکتهای بزرگ دولتی تحقیق و تفحص بعمل آمده و خلاف کاران شدیداً مجازات شوند

  23. فقط خدا گفت:

    سلام
    اقای عدالت به نظر من اسمتو تغییر بده
    بزار کاسب
    دو تا پی ام دادی هر دوتاش هم گفتی چقدر میگیری من دو برابرشا میدم
    فکر کنم کاسب خوبی باشی
    از اونایی که اگه یکی یه ذره بیشتر پیشنهاد بده سریع آدم فروشی هم میکنی

  24. فقط خدا گفت:

    ما ایرانیا به هیچ جایی نمیرسیم تا وقتی بدون سند و مدرک هر حرفی را هر جایی میزنیم
    پشت سر یزدی زاده حرف زدید حالا هم پشت سر رخصتی
    هر چی بیاد سرمون حقمونه
    خودمونو گیر انداختیم تو حاشیه
    که چرا به فلانی سمت دادند و چرا به اون ندادند
    به نظر من به جای این حواشی بیخودی بیایید به تولید و فروش فکر کنیم
    از نظر قانونی کارخانه ای که زیان ده باشه حق پرداخت پاداش تولید نداره
    حالا که مدیرعامل با چنگ و دندون و بدون نقدینگی این پاداش را حفظ کرده نبریم تو حاشیه که اونوقت از تهران یه مدیرعامل میزارن و این دوزار پاداشم به راحتی قطع میکنن

  25. کلاغ خبر چین گفت:

    زمان یزدی زاده آقای س.ح.م از گزینش آواره شد و یزدی زاده دو تا سمت بهش داد
    هم پذیرش مدرک کرد و هم سرپرست شد
    زمان یزدی زاده آقای ع.ز هم پذیرش مدرک شد و هم سرپرست (اونم با وجود مخالفت مدیرش)
    مدرک تحصیلی هیچ کدوم هم مرتبط نبود
    زمان یزدی زاده امینی کارشناس بود یهو مدیر آموزش شد
    زمان یزدی زاده س.ر.م از خرید رفت hse پذیرش مدرک کرد و بعدم بردنش تو خرید
    زمان یزدی زاده اسفندمند کاردان بود و مدیر شد
    زمان یزدی زاده ع.ع و خیلی های دیگه پست و سمت گرفتند.

  26. امین گفت:

    طرف میاد اینجا میگه فلانی چندتا پرونده تو حراست داره خب اگه اینجوریه چرا حراست کاریش نداره ؟چرا هنوز تو کارخونه داره کار میکنه ؟اوضاع کارخونه به لطف روسیه و تحریم و قوانینی که دولت تصویب کرده از جمله قیمت بورس کالا آهن و تعرفه صادرات اصلا خوب نیست این وسط هم قشنگ مشخص یک عده به صورت عمدی دارند مدیر عامل میکوبونن حالا هدفشون چیه خدا میدونه ولی اگه مدرکی دارید سازمان های نطارتی زیادی هستن رسیدگی میکنن و اگه ندارید با شایعه پراکنی دقیقا دنبال چی هستید ؟

  27. علی کریمی گفت:

    از ابتدا منصوب شدن آقای رخصتی به سمت مدیریت اشتباه بود… ای کاش واقعا یک گروه تفحص و تحقیق برای عملکرد سالهای اخیر و حتی همین روزای ذوب آهن هم مشخص میشد تا با اعداد و ارقام فراتر از فولاد مواجهه میشدیم… دست ازین دزدیای کثیفتون بردارید تا کی مافیا بازی و اختلاس…

  28. عدالت گفت:

    حق شناس که اسم ت را با نام فقط خدا گذاشتی دیدی صداقت نداری گفتم مرد باش خودت اعتراف کن چقدر گرفتی عدالت دو برابر ش را میده آخه اینقدر تابلو که به کجا برسی ما امثال شماها را داشته باشیم دیگه نیازی به دشمن خارجی نداریم
    شما که دفاع میکنی به یک سوال من پاسخ بده
    ۱. مهدی بهرامی بر چه اساسی پست گرفت و الان با گروه ۲۰ عشق و حال می کنند.
    چرا فرزند شهید این کارخانه در کک سازی مشغول خدمت است با سابقه ۲۰ سال به بالا ولی این … ها آسانسوری پست بگیرند دلیل این ارتقاع چه بوده بفرمایید؟؟؟؟

  29. حق شناس گفت:

    تحقیق و تفحص حق نمایندگان ملت است و انشالله برای ذوب آهن هم انجام شود تا مهندس رخصتی از بند مین گذاری معاندین رهایی یابد و سهم خواهان دست از شایعه پراکنی و توطئه بردارند و ایشان بتواند به مشکلات انباشته کارخانه رسیدگی کند.

  30. حق شناس گفت:

    جناب آقای علی کریمی یا … در صورتی که تخلفی را شاهد بوده اید و به دستگاه قضا گزارش نکرده اید خودتان نیز شریکید یا شاید هم از این در رنجید که با آمدن رخصتی دیگر اوضاع بسان سابق بر وفق مرادتان نیست.

  31. حق شناس گفت:

    جناب عدالت بدان که شهدا نور چشمند و به بیان شیرین رهبر معظم انقلاب ستارگان عالمند. خانواده شهدا خود چشم اند و فردی که فرمودید احیانا به او ظلم شده به مهندس رخصتی مراجعه کند و بر حسب تخصص بجای مناسب منتقل شود.
    در مورد فردی که نام بردید بفرمایید این آسانسور در زمان چه کسی بنا شده و بروید از خود او سوال بفرمایید و اذهان را مشوش نکنید.

  32. عدالت گفت:

    آقای مستعار (بنام حق شناس )با توجه به اینکه وکیل وصی همه هستی و اخطار هم می دهید 😜و دقیقا مشخص هست که ثانیه ای این خبر را چک میکنی و جزء وظایف ت هست که خودت بهتر میدانی .
    اگر واقعا الحق و انصاف دنبال حق هستی بهتره از این نون ها نخوری توصیه فرزندان واقعی انقلاب به شما این است از پاچه خواری دست بردارید . بحث ما مهندس رخصتی نیست ایشان که بنده خدا شش ماه است آمده بحث ما فساد درون سازمان است که متاسفانه از زمان خاتمی این فساد رشد کرد و به اینجا رسید برادر بانام مستعار حق شناس توبه کن و از شهدا شرمنده باش اگر هم میخواهی امر به معروف و نهی ار منکر کنی از سربازان گمنام امام زمان عج باش یاعلی دیدار به قیامت .
    در پایان
    از اقتصاد سالم هم تقاضا می‌شود بجای دو بهم زنی واقعیت ها را بنویسد نه چنین اخبار که برای نظام ضرورتی ندارد . از فساد شرکت تعاونی . بیمارستان و…. شرکت های مثل فروش . خرید

  33. پروین اعتصامی گفت:

    حق شناس

    شما یا خودت آقابابایی هستی و یا سرال 😁

  34. م ایزدی گفت:

    سلام اقتصاد سالم بی تقوا
    بهتره کسی که این خبر را کار کرده معرفی کنید فکر کنم موسوی گزینش هست چرا سکوت کرده اید بگوید کار کردن این خبر برای چه کسانی منفعت دارد ؟؟؟؟

  35. پرستار گفت:

    سالهاست از بخش‌های مختلف کارخانه و بخصوص بیمارستان بسیاری از همکاران درخواست عزل و محاکمه آجودانی را دارند به سبب فساد آشکار وگماردن افراد نالایق تر از خودش در بیمارستان.دریغ از یک توجه و دریغ از یک رسیدگی . می‌گویند ایشان افراد زیادی را در فساد خود شریک کرده و خیلی‌ها را آلوده کرده.
    آنچه ما می‌دانیم و شناختی که از این شخص داریم اینکه …… بهتر است نگویم که به هیچ دین و آیینی اعتقاد ندارد و فقط دنبال منافع خودش میباشد.دیگر از شما مسوولین ذوب آهن نمی‌خواهیم که رسیدگی کنید که نمی‌کنید ولی از خداوند می‌خواهیم که شرش را کم کند از شما نا امیدیم ولی به خدا امید داریم.بیمارستانی که بهترین بود امروز در حال تعطیل شدن است.ببینید به کجا رسیده ایم که گمارده های ایشان را با دستبند می‌برند.تاکی سکوت تا کی ؟

  36. رهگذر گفت:

    سلام.
    ایکاش به جای این دعواها و متهم کردنها به ریشه اصلی که همان آجدانی است میپرداختید. هیچکس نمیتواند باور کند که ریشه فساد در ذوب آهن آجدانی بیمارستان است و ایشون است که مدیران ارشد و حتی مدیرعامل را انتخاب میکند . تلاش ایشون برای تصدی پست ریاست پویش بازرگان و مخالفت رخصتی واقعا پندآموز است. از آقای رخصتی به خاطر این مخالفت تشکر میکنیم. وانتظار داریم این مهره نفوذی و ضدنظام را هرچه سریعتر عوض کند. ایشون برای رسیدن به اهداف کثیف خود بیمارستان را به تعطیلی کشانده و بیمارستان عملا تعطیل است

  37. بنده خدا گفت:

    بانک ملی یک تبلیغ دارد بیه این شرح:
    هر کجا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران میدرخشد.
    پیشنهاد میکنم ذوب آهن هم یک تبلیغ برای رسانه ها بسازد به این شرح:
    هر کجا سخن از فساد است نام آجودانی میدرخشد.

  38. راهگشا گفت:

    سلام
    خطاب بنده آقای رخصتی است که با عدم توجه به تذکرات مکرر در ارتباط باافراد فاسد خصوصا آجدانی مقدمه سقوط خود را فراهم کرده است. دقیقا یزدیزاده هم به همین دلیل سقوط کرد.
    خود را فدای پست و مقام دیگران نکنید. با چند اقدام انقلابی و برکناری عوامل فساد ، هم محبوبیت کسب کنید و هم آخرت خود را بیمه نمایید. ماشما را دوست داریم و دلمان میخواهد سرکار بمانید

  39. جواد گفت:

    تخلف کردند؟ از شرکت بندازیدشون بیرون ! دندون پوسیده رو باید کند دورش انداخت .

  40. دکتر نصر گفت:

    سلام. نکته جالب همه این کامنتها در طی این یکسال گذشته اینه که یه مرجع حقوقی و قضایی و نظارتی نمیاد بگه آقا خرت به چند؟
    پس چرا رسیدگی نمیشه؟ حداقل تحقیق کنید ببینید اینها صحت داره یا نه؟
    این همه مطلب راجع به آجدانی گفته میشه چرا یکبار راجع به این آقا بااین حجم فساد ، تحقیق و تفحص نمیشه ببینیم این اتهامات درسته یا غلط؟
    خیانت به یک شهرستان و ذوب آهنیهای عزیز و تعطیل کردن بیمارستان و حالا شاید اختلاسهای نجومی چیز کمی نیست. جالبه آقا بعد از این همه خیانت داره دنبال پست بالاتر میگرده و میخواد رییس پویش بازرگان بشه که بره دوبی و مسلط بر منابع مالی ذوب آهن بشه

  41. از دفتر مدیریت گفت:

    سلام. بنده میخواستم عرض کنم این حجم از اعتراضات عجیب نیست و همیشه بوده و هست اما نکته قابل توجه اینه که هرکس بیاد و بره یه نفر پدرخوانده هست که همیشه ثابته و عوض نمیشه و اصلا مهره ها را این آقا میچینه. بنابراین هرچی اعتراض و شکایت هم بشه باز یه مهره فاسد دیگه جایگزینش میکنند. این آقای پدرخوانده هم ، دکتر آجدانیه که با لابیگری ، مهره های خودش را میچینه. این آقا نماینده اصلاحطلبان در ذوب آهن هست و به هیچ عنوان اجازه نمیده کار از دست اصلاحطلبان اسراییلی خارج بشه. شورای نگهبان یه چیزی میدونست که صلاحیت این آقا را در انتخابات رد کرد.

  42. حق طلب گفت:

    دوستان عزیز بهترین چیز برای روشن شدن حقیقت و آشکار شدن تخلفات و راستی ازمایی شفافیت است
    شفافیت باعث میشود تمام ادعا های مطرح شده برای همه آشکار شود
    مثلا شفاف اعلام شود اقای مسعود آقابابایی که ماموریت یک ساله برای شرکت ایرانول گرفته بود چرا پس از یک ماه از شرکت ایرانول اخراج و به ذوب آهن بازگشت شد!؟؟
    و اینکه از خرداد ۱۴۰۰ تا بهمن ۱۴۰۰ کارکرد ایشان چک شود چه عملکردی داشته!؟؟
    بعد از امدن رخصتی کارکرد ایشان چک شود
    از بهمن ۱۴۰۰ تا مرداد ۱۴۰۱ چرا ایشان هرماه ۱۵ روز ماموریت میگیرد!؟؟
    چرا هرماه بیش از صد ساعت اضافه کار میگیرد !؟؟
    چرا هر ماه بیش از ۱۰ ورود و خروج دستی در سیستم ثبت میکند!؟؟
    پنج شنبه و جمعه ۷ صبح ورود ۷ شب خروج!!!!!
    چکسی این ورود و خروج های دستی را تایید میکند!؟؟دفتر مدیر عامل!؟؟

  43. یوسف کریمی گفت:

    هرچه اهل لابی گری و ساخت و پاخت باشی یعنی واسه شرکت بهتر میتونی کار کنی

    ذوب‌ آهن که مدیر نمیخواد . ذوب آهن نیروهای فاسد نیاز داره . دلیلش هم اینه که اگر فاسد نباشی اذیت میشی و نابودت میکنن

    آقابابایی و سرال و آجدانی نمونه هاش
    سرال حتی وسایل خونه شو با اموال کارخانه و سندسازی خریده . الان کجاست ؟ مدیر روابط عمومی !!!!!!

    پس بهتره خودتون رو اذیت نکنید

  44. حق طلب گفت:

    در راستای شفاف سازی لطفا سمت های ارتقائی اقای حمید رضا رضایی مدیر حوزه مدیر عامل را شفاف سازی کننند
    چطور ایشان در عرض ده سال از اپراتور فولادسازی به مدیر حوزه ی مدیر عامل میرسد!؟؟
    برای مثال ایشان در اواخر سال ۹۶ از سمت تکنسین اتش نشانی به سرپرستی دفتر معاون خرید (رخصتی) منصوب میشود
    چطور ایشان چهار رده ی سازمانی را یک دفعه طی میکند!؟؟
    بر اساس کدام دستورالعمل اجرایی !؟؟
    اقای حراست چرا ورود نمیکنید !؟؟اگر با تخلفات گذشته ی این اقایان برخورد شده بود الان اینقدر گستاخانه به دیگران نمیتاختند

  45. دوست رخصتی گفت:

    قضیه موسی سلیمانی چی شد؟ چرا حراست پیگیری نمیکنه؟
    چرا خانواده شهدا باید آلت دست این فرد مسئله دار باشند و حراست هم اینقدر ازش حمایت کنه؟
    اینها زالوصفت هستند. تنها راه جدا کردن اینها از این صندلیها اعدامه.

  46. دکتر رسولی گفت:

    دندانپزشکی بیمارستان را دادند به یه شرکت خصوصی به قیمت ماهی ۴۰ میلیون تومن. ساختمانی که دکتر کریمی مدیر قبلی با هزار خون دل و با بهترین مصالح و بهترین شرایط ساخت و داد به آجدانی که بده به یه مشت دزد.
    خدا به زمین گرمت بزنه آجدانی که داری چوب حراج میزنی به بیت المال.
    چرا حراست رسیدگی نمیکنه؟
    بعدشم با شاغل و بازنشسته ذوب آهن قرارداد نداره. مرده شور این بیمارستان را ببرن که با ذوب آهنی قرارداد نداره. مگه میشه همچین چیزی.
    هرجای این بیمارستان را میگیریم یه جا دیگش میلنگه. کی زمان دکتر کریمی اینجوری بود؟ آقای رخصتی رسیدگی کنید. آقای صادقی مسئول حراست بیمارستان اگه بعضی وقتا از روی اون صندلی صاحاب مرده بلندشی یه تاب توی بیمارستان بزنی بد نیست. بیا داروخانه ببین فساد چیکار میکنه.

  47. حسین پورموسی گفت:

    متاسفانه در مملکتی که مادر آن زندگی می‌کنیم. کمبود انسان داریم
    وچاره ای هم نیست.
    مثلا اگر مملکت ما دچار کمبود اجناس ویا متریال داشته باشد
    بالارد کردن آن اجناس راه حلی
    برای رفع مشگل خواهد بود.ولی
    شما بمن بگویید آیا انسان راازکجا
    وارد کنیم
    شک نداشته باشید درجایی که ثروت
    تلنبار می‌شود.
    مانند شیرینی است که در دور وبرش
    مگسان در پروازند
    اول باید مدیران و مسئولان در گماردن شخص مدیر عامل دقت کنند
    من در ذوب آهن اصفهان کار می‌کردم
    از آنجا به فولاد مبارکه مامورشدم
    قائم مقام مالی آنجا شخصی بود به
    نام سیروس. خ ن ازدرب گاو صندوقش دلار وارز بیرون می‌ریخت
    ماموریت من از آنجا تمام شد.
    ودر استانداری یکی از استان ها مشغول بکار بودم
    آن شخص معاون مالی فولاد مبارکه
    از من درخواست کرد اگر میسر باشد
    درمورد خرید یک عدد موتور یخچال
    برای ایشان اقدام کنم ومن هم با مبلغ ۲۵۰تا تک تومانی از بسیج اقتصادی استان برایش تهیه وبرایش ارسال کردم
    واقعا چه انسان های دست پاکی داشتیم حالا میبینم دست به هر کجا
    که می‌گذاری فساد مالی غوغا می‌کند
    از دیو ودر ملولم و انسانم آرزوست

  48. محمدرضا گفت:

    با جریان بهاری و انحرافی بودن صدبار شرف داره که بااسراییل و سفارت لندن در ارتباط باشی.

    از اقتصاد سالم خواهش میکنم اسناد ارتباط آجدانی با سفارت انگلیس را منتشر کند تا بفهمید قضیه از کجا آب میخورد و اینها از کجا دستور میگیرند. آقابابایی و حراست و حتی خود رخصتی مهره های آجدانی هستند. حالا اینکه چه کسی آجدانی را هدایت میکنه برمیگرده به ارتباط ایشون با سفارت.
    باید کاررا ریشه ای حل کرد. اینها توی درمانگاه شریعتی مرتب جلسه دارند و تصمیمات ، اونجا گرفته میشه. در این درمانگاه را گل بگیرید تا مشکلات ذوب آهن حل بشه. اطلاعات بیاد و در مورد این لانه فساد تحقیق کنه

  49. اسماعیل گفت:

    در اخر چند دعا می کنیم انشاءالله با یاری خدا مستجاب بشه
    – خدایا ظهور امام زمان وحلال مشکلات را تعجیل بفرما
    – خدایا به مسئولین نجومی بگیر ما کمک کن تا تولید را به جای کاهش ، به ۱۲ سال قبل بتونند برسونند
    – انشاءالله روز بروز بر کیفیت محصولات ما بیفزا و ابروی محصولات ذوب اهن را در بازار مصرف بیش از بیش مرتفع بفرما
    – خداوندا با ۱۶ تا ۲۰ هزار پرسنل و این وسعت زیر ساخت قابلیت تولید حداقل ۶ میلیون تن محصول را به این مجتمع مظلوم و با برکت عنایت بفرما
    -خداوندا توفیق استفاده درست و بهره ور از پرسنل محجوب و زحمت کش را به مسئولین ما عنایت بفرما
    – خداوندا ما را روز قیامت شرمنده بنیان گذاران ذوب اهن قرار نده
    – خداوندا کمک کن تولید ریل ملی به جای ضایعات ۴۰ درصدی با ضایعات حداکثر ۵ درصد مثل کشورهای غیر مسلمان تولید بشه
    – خداوندا کمک کن تا مدیریت اخر هر ماه نگرانی بابت تامین حقوق پرسنل نداشته باشه و بتونه به فکر کارهای زیر بنایی باشه
    – ای رحمن و ای رحیم همانگونه که به شرکت های رقیب در چگونه چابک شدن و سود اوری رهنمون داشتی به مسئولین ما دلسوزی و مدیریت در بهروری و استفاده از داشته ها را عنایت بفرما
    – خدایا اگر روز قیامت مصاحبه های داخل نشریات را جلو مسئولین ما باز کردی ، توجیه و فنون بهانه تراشی را نگیر .
    – خداوندا توفیق بررسی خیل عظیم اسناد و مدارک موجود در داخل سیستم های نظارتی ذوب اهن را به مسئولین ناظر، قبل از اینکه زمان مسئولیتشان به سر اید عنایت بفرما
    – و ….

  50. ذکی زاده گفت:

    در ذوب آهن اصفهان فساد رخنه کرده ببینید مثلا در حوزه it سالهاست بواسطه پرداخت رشوه از طرف شرکت کامپیوتری ایریسا همچنان نبض کارخانه در دست این شرکت اجنبی است در صورتی که پرسنل it خود شرکت رها شده اند.

  51. حقشناس گفت:

    کاری که اینها دارن با این ذوب آهن میکنن قاجار با مملکت نکرد
    برای گرفتن یه سمت وتبدیل شدن مدرک آقای اقابایی از معاون تا مدیر و سرپرست را جابه جا می‌کنند و چشم در چشم این همه نیروی زحمت کش در خطهای تولیدی رجز میخونن که تونستیم انجام دادیم
    آقای مسعود آقابابا به مدیران مراجعه می‌کند یا فلان کار را انجام بده یا عزل میشوی
    دفتر مدیر عامل هم که می‌روی آقای رضایی برا خودش گیت‌های فراوان گذاشتن تا مبادا کسی بتونه به ایشون دسترسی داشته باشه
    جالب تر این برای دیدن ایشون باید فرم پرکنی تا یک ماه بعد بهت نوبت بدن

  52. اصغر زمانی گفت:

    خانه از پای بست ویران است،، خواجه در فکر نقش ایوان است،،، صنایع فولاد و ذوب آهن و خودروسازی و

  53. سعیدی گفت:

    به نظر من باید پویش بازرگان را باید بدن به آجدانی
    دوتا سود داره اولا بیمارستان از دست این مدیر بی کفایت نجات پیدا میکنه ثانیا پویش بازرگان بعد یک سال به خاطر فساد گسترده منحل میشه وهیات امنایی اداره میشه
    انحلال انواع پویش به صورت تضمینی با آجدانی

  54. کارگر گفت:

    اگر دزد گیری این همه دزدای بزرگ با دزدی های کلان ، بیا بگیر
    چرا نمیگیری، چون از بالا حمایت میشن
    دزدی های تیلیاردی را هیشکی پیگیری نمیکنه.
    دزدان بزرگ

  55. کارگر گفت:

    سرشاخه ی اصلی اختلاس‌های بزرگ ذوب آهن بر میگرده فقط و فقط به یه اسم:

    (پویش)

    اگر کسی هست پیگیری کنه
    بیش از دو سوم ذوب آهن را بالا کشیده
    هر کسی در پویش نقش داره با دزدان همدسته

  56. محمدی گفت:

    حدود ۸ نفر توی بیمارستان شهید مطهری معلق شده اند. پست آنها را ازشون گرفتند . نه اونها را به کاریابی ذوب آهن معرفی میکنند و نه سرکار خاصی هستند. صبح میان ساعت میزنن و توی بیمارستان میتابند و عصر هم ساعت میزنن میرن خونه. اصلا بهشون هم نمیگن که جرم شما چیه.
    آجدانی به خدای احد و واحد تو را به خاک سیاه مینشونیم. تو متخصص بدبخت کردن مردم هستی . متخصص تعطیل کردن و دزدی کردن و اختلاس و رانت هستی.
    از اقتصاد سالم درخواست دارم یه شماره مجزا به این آقا اختصاص بده. تهیه اسناد و مدارکش با ما. درود بر اقتصاد سالم

  57. ابراهیم گفت:

    از این که رخصتی دست نشانده ی صادقی هست شکی نیست نمونه اقداماتش هم که معلومه اول مکان های تفریحی را قرق مهندسی کرد العان هم که داره حواله پژو پارس بهشون میده اصلا معلوم نیست این نامه ای ای که میگویند فرزندان ایثارگران نوشته کجاست چرا هیچ کس ازش خبر ندارن ۱۷/سهام ذوب آهن اصفهان را صادقی وشرکت پویش بالا کشیدن العان هم رخصتی آمده که کار تمام کنه هر ی روز باید بهانه ی جدید رخصتی باید اخراج شود

  58. سبحان گفت:

    قراره فردا حقوق پ سال واریز بشه البته شنیده ها این را میگن این حقوق را از کجا میخوان پرداخت کنن ؟صدرصد با وام باسودهای کلان از طرفی میخوان شمش بخرن به قیمت ۳۵هزار تومن محصول تولید کنن بفروشن قسمت ۲۵هزار تومن فکر می‌کنید برای چی این کار را میکنن فقط به خاطر اینکه بگن ما داریم کار جدید میکنیم این ذوب آهن شده حیاط خلوت آقایون چند صبایی بخورند و ببرند و سمت‌ها را بگیرن بعد هم که کنار گذاشته شدن برا خودشون ول بگردن و حقوق مدیریت بگیرن مثل اون ۴سالی که آقای رضایی برا خودش سرپرست بود و حقوق می‌گرفت و کاری به کار کسی نداشت درسش را میخوند و تو پاتقش از رفقا پذیرایی می‌کرد
    راستی یادم رفت این حذف سربازی که آقای رخصتی برا موندن خودش علم کرد هم باعث شده تمام مدیران فسیل و دزد بیان ازش استفاده کنن و حالا حالا ها به دزدی خودشون ادامه بدن البته هستند هم مدیران سالم ولی اونها بعید میدونم قید موندن باشن اینجوری فقط چندین میلیارد پول ذوب آهن به فنا رفت بابت خرید خدمت آقایون

  59. ذکی زاده گفت:

    مدیران یکی از یکی کثیف تر کجباف ،امینی در آموزش و مدیران it که قابلیت زدو بند را دارند و همچنین احمد اکبری که در زمان ریاست it یکی از دست نشانده های او سبب ضرر رساندن به یکی از خانم ها شد .انشا.. تسویه کامل بشود و فساد همانند فولاد مبارکه کشف و به اطلاع مردم برسد.

  60. مجیج گفت:

    سرنخ اختلاس های ذوب آهن همه می رسه به یک پدر خوانده به نام فرج ملقب به عمو جانی . میگی نه از معتمدی بپرس 😄

  61. گارگر ذوب آهن گفت:

    وقتی کارخونه داره ضرر میده آقایون میشینن جلسه میگیرن تیر آهن جدید تولید کنیم اونم با شمش بیم بلنگ کیلویی ۳۵۰۰۰ و حالا محصول را چند میفروشن حد اکثر ۲۵۰۰۰ تومن این در حالیه که اجناس خریداری شده در گمرک دارن متروکه میشن و پول ندارن ترخیص کنن و توجیهشون اینه ما باید محصول جدید روکنیم

  62. جهان گفت:

    سلامت رخصتی مثل خاوریه، زود گندش در میاد

  63. آزاده گفت:

    از طرف مقامات بالاتر از ذوب آهن از آجودانی خواسته شده آبرومندانه استعفا دهد.

  64. حق شناس گفت:

    آقای سبحان جهان یا کارگر یا … اولا که وام را گذشتگان گرفته اند و دیگر وامی در کار نیست و مهندس رخصتی با تدبیر و خون دل خوردن از دست افراد نادانی همچون شما در حال فراهم کردن نقدینگیست. ثانیا یک مطلب را شنیده ای و خوب پیداست سرکارت گذاشته اند در باب تولید و مقوله فروش و… ثالثا بحث خدمت سربازی رای دیوان عدالت اداری دارد و مهندس رخصتی اصلا نیاز به استفاده از این بحث ندارد چون مامور است و در آخر مهندس رخصتی را دزد خطاب کردی اگر دین نداری حداقل قدر دانه ای جو دانه ای گندم ذره ای ماسه آزاده باش، مهندس رخصتی را خیلی ها میشناسند چه دوست چه دشمن، طی بیست و هفت سال خدمتش در ذوب آهن حتی از قند و چایی پیمانکار استفاده نکرد که اگر غیر از این بود کارخانه ای با این حجم مشکل را تحویل نمی گرفت او به اینجا مامور شده حال آنکه میتوانست جای دیگر برود
    در مورد افرادی همچون رضایی، آقا بابا و … طرح شائبه میکنند جالب است که کسانی که حتی با رخصتی زاویه داشتند پست گرفتند ولی برای این دو نفر چنین نبوده که این طبیعیست که مدیر عامل یک فرد نزدیک به خود را در دفترش قرار دهد.
    من نه آقابابا هستم نه رضایی ولی یک چیز را خوب میدانم و آن اینست که حتی آتئیست ها که که وجود خدا را انکار میکنند به شرافت انسان اعتقاد دارند شما با طرح اتهام و شایعه کذب و بازی با حیثیت یک انسان قطعا مرتکب جنایت شده ای آن هم انسانی که نمیشناسی و فقط بدلیل اینکه منافعت تامین نشده بدنبال ضربه زدن به او هستی. مهندس رخصتی که من میشناسم از اقتصاد سالم شکایت نخواهد کرد زیرا نیک میداند طرح این دست اتهامات از سوی کامنت گذاران نامهربان فقط مرغ پخته را به خنده وامیدارد زیرا او نه می دزدد و نه میترسد.
    دور نیست و عجیب نیست که بزودی عده ای علم یا لثارات العثمان بردارند غافل از اینکه خدای علی امروز نیز هست و آبروی شیعه علی را حافظ است.

  65. کارمند بیمارستان گفت:

    سلام
    بنده در حسابداری بیمارستان مشغول هستم. تورا بخدایی که میپرستید به داد بیمارستان برسید. اینجا اختلاسها میلیاردیه.
    هرچی پول قراره هرجایی از کارخونه اختلاس بشه در وجه بیمارستان و در قالب کمک به پیشگیری از کرونا و مسئولیتهای اجتماعی هزینه میشه بعد توسط آجدانی برداشت میشه. اینا به عقل جن هم نمیرسه.

  66. حق شناس گفت:

    عده ای بدانند اربابانشان که استاد نقشه صهیونیستی فشار از پایین چانه زنی در بالا بودند و فتنه سال هشتادوهشت را اجرا کردند امروز رسوای عالمند و این نقشه کثیف دیگر کار نمیکند.
    عده ای با طرح مطالب انحرافی سخن و مطالبات حق دیگران را نیز به حاشیه میبرند.

  67. اداری گفت:

    آجودانی خداوند تو را نیامرزد و لعنت کند که اینهمه پرسنل رو اذیت میکنی.

  68. بنده خدا گفت:

    با سلام
    به نظر بنده نباید در مورد افراد زود قضاوت کرد
    بالاخره مهندس رخصتی که داره کار میکنه مطمئنا مخالف هایی هم داره
    تعویض مدیر و معاونت خیلی جرات میخواد و مخالف های زیادی تراشیده میشه!
    بنده پرسنل کف کارگاهی ام و من خودم یکی از افرادی هستم که در این کارخانه متضرر شدم ولی هیچگاه بدون سند یا ایجاد سند جعلی در مورد کسی قضاوت نمیکنم
    خداوند توفیق خدمت به همه افرادی که نیت خالص دارند عنایت کنه و بقیه را هم هدایت کنه!

  69. حق طلب گفت:

    جناب اقا / خانم حق شناس لطفا ملت را به حلوای نسیه قیامت حواله ندهید
    اینکه اقای رخصتی فردی امین را در دفتر خود بکار بگیرد صحیح است ولی آیا میتواند برای این فرد امین هر تخلفی را انجام دهد!؟؟
    مثلا ارتقاء تکنسین به سرپرست طبق کدام دستورالعمل انجام شده!؟؟
    یا تقلب در آزمون تبدیل مدرک اقای ( م آ )طبق کدام قانون توجیح میشود!؟؟
    یا چگونه اقای (ی ع ی) از سمت کارشناسی کمیته انضباطی میشود مدیر امور اداری!؟؟
    چکونه و طبق کدام قانون طی یک ماه یک فرد میتواند ۱۵ روز ماموریت برود و در ۱۵ رو باقی مانده ۱۰۰ ساعت اضافه کار بیاورد و روز های تعطیل مجوز ثبت ورود و خروج دستی بیاورد
    از هفت صبح تا هفت شب!؟؟
    بدون حاشیه رفتن به این سوالات جواب دهید

  70. حق طلب گفت:

    میگویند حذف خدمت سربازی از سنوات خدمتی رای دیوان دارد !!!!!
    جهت اطلاع پرسنل زحمت کش عرض میکنم
    در سال ۱۳۹۳ برای تعداد ۴۰۰ نفر از پرسنل خدمات درمان مبلغ هشتاد میلیارد تومان پرداخت گردید تا دوسال خدمت سربازی انها جزو سنوات خدمتی حساب شود و این افراد بابت این موضوع بسیار خوشحال و خرسند بودند چون هم گروه های خود را زودتر گرفتند هم مزایایی این دوسال را دریافت کردند
    حال بعد از گذشت ۸ سال که نزدیک بازنشستگی آنها شده فیلشان یاد هندوستان کرده و میگویند نمیخواهیم ، زیبا نیست!؟؟ میخواهند دوسال دیگر در راس هرم سازمانی ذوب آهن بمانند و به سیستم خدمت کنند
    یاداوری
    سال گذشته اقای مهندس اسماعیلی در کلیپ روابط عمومی گفتند از سال ۷۸ به بعد نیروی کیفی جذب ذوب آهن نشده و در توهینی آشکارا به تمام نیروهای جوان و مستعد کار خانه گفتند که خیال رفتن ندارند

  71. شیدا گفت:

    سلام
    والا این وسط کارگر چقدر باید تاوان بی عدالتی های مدیران را بدهد در مجتمع فولاد مبارکه اگر اختلاصی هم صورت گرفت به کارمنانش هم رسید ولی در ذوب إهن که علاوه بر محصولات فلزی محصولات غیر فلزی هم فروش دارد ما کارگران دیگر در این مجموعه توان مقابله با این همه تورم را نداریم مگر مدیران بالا دست در این کشور زندگی نمیکنند کاش هر چه سریع تر مسولین کشور برای تحقیق و تفحص اقدام کنند

  72. مال باخته گفت:

    سلام، اگر این پیام به گوش مسئولی میرسه کمک کنه حق مال باختگان پروژه دماوند۳(خیابان ارتش) تعاونی مسکن کارکنان ذوب آهن را احقاق حق کنه، کسی نیست صدای ما را بشنوه؟ کسی نیست پیگیری کنه که چه شد سرمایه ۵۰ نفر کارگر زحمت کش چطور از بین رفت؟ کسی نیست جلوی مسئولین تعاونی مسکن را بگیره و از آنها پاسخ بخواهد؟

  73. حق شناس گفت:

    جناب حق طلب شما خودت را به خواب زده ای و همچنان بدون سند گزافه می گویی و فقط به فکر ایجاد موج و گل آلود کردن آبو ماهیگیری هستی!بدان که رخصتی دشمنان سرسختی دارد پس اگر یک دهم تهمتهای ناروایی که گفتی واقعیت داشت قطعا اقدام میکردند تو فقط به دنبال تشویش اذهان هستی.
    در مورد سربازی رای دیوان هست که برای محاسبه باید از فرد سوال شود بحث اینجاست که با شرایط بازنشستگی با احتساب خدمت سربازی با خدمات درمانی شما در دوران بازنشستگی تقریبا نصف بازنشسته تامین اجتماعی حقوق میگیری پس با ماندن بیش تر در سیستم و پرداخت به سیستم پایه بازنشستگی جبران میشود شما میتوانی بگویی رخصتی روی این صندلی نباشد ولی قانونا بازنشسته نیست. در مورد رخصتی هیچگاه پولی پرداخت نشده و باز هم میگویم او اصلا نیازی به استفاده از این بحث ندارد.

  74. حق شناس گفت:

    جناب حق طلب شما اگر رخصتی را نمیشناسی برو از ارگانهای نظارتی در مورد او تحقیق کن البته که میشناسی شاید هم خودت را به خواب زده ای از روزی که منصوب شده ساعات کاری او را کنترل کن رخصتی تنها مدیریست که بیرون از کارخانه برای خود شرکت تاسیس نکرده فعالیت اقتصادی ندارد و در مورد همه مسائل کارخانه تا جایی که دستش باز بوده به جهت اصلاح وارد شده اوضاع نابسامان تحویل شده را به جایی رسانده که با چنگو دندان حتی پاداش پرسنل قطع نشود و حتی متهم شده که چرا مثلا جشن دانش آموزی گرفته ای!!؟؟ در صورتی که در این مورد بهتر است از پرسنل سوال شود تاثیر این حرکت جمعی در روحیه خانواده ها و…
    برادر کمی انصاف داشته باش یا اگر اطلاعاتت ناقص است برای رضای عده ای جهنم نذری نزو.

  75. p.gh.p گفت:

    خواهشا حق وحقوق ما رابدید بخدا با این پولها نمیشد زندگی کرد

  76. حق شناس گفت:

    جناب مال باخته، مهندس رخصتی دست به هر لانه فسادی گذاشته متاسفانه کامنت گذاران این دست صفحات بیشتر شده و حجم دروغ و شایعه و کینه توزی بر سرش ریخته اما خدایی هست. مستندات خود را همراه با شرح موضوع به حراست محترم و دفتر مدیر عامل تحویل بده و پیگیر باش انشالله احقاق حق شود.

  77. شکوری چله گفت:

    # ذوب آهن رو بفروشید به فولاد مبارکه

  78. افشین گفت:

    فقط سپاه میتواند با با باند فساد در ذوب آهن برخورد نماید .

  79. شکوری چله گفت:

    #مدیریت ذوب آهن را بسپارید به فولاد مبارکه

  80. حق طلب گفت:

    مدیر محترم نشریه اقتصاد سالم
    میتوانید محیطی امن را معرفی کنید جهت ارسال مدارک و مستندات!؟؟
    تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد

  81. پایگاه خبری "اقتصاد سالم" گفت:

    باسلام، مخاطب گرامی
    به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال بفرمایید:
    info@eghtesadsalem.com

  82. حق شناس گفت:

    به این کار جنگ رسانه ای میگویند، ابتدا جلسه میگیرند و تهمت ها و شایعات افسانه ای طرح میکنند سپس خبری کار میشود و کامنت گذاری حتی غیر مرتبط با خبر با هدف بمباران اذهان مردم آغاز میشود در جامعه گفته می شود که اگر چیزی نبود این حجم از اخبار نبود حال نوبت به سند سازی میرسد حال اگر به مقصود نرسیدند با عنایت به همین شایعات و اسناد بی اعتبارشان به تهران مراجعه و فشار می آورند با این روند می خواهند رخصتی ها را که همیشه ضد فساد بوده اند از میدان به در کنند یا حداقل با جو روانی بر عملکرد او تاثیر بگذارند.
    رخصتی را از میدان به در کنید با خدایش چه میکنید؟؟؟!!
    مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین

  83. حسابدار گفت:

    دندانپزشکی بیمارستان رابااون همه امکانات و به اون زیبایی که بازحمات جناب دکتر کریمی عزیز ساخته شد و به دست آجدانی داده شد به قیمت پشگل یعنی ماهیانه ۴۰ میلیون تومان و علیرغم مخالفت ذوب آهن به شرکت مهروماه داده اند. علل مخالفت ذوب آهن یکی عدم رعایت تشریفات قانونی بوده یکی قیمت تعجب آور و یکی هم اثبات زدو بند و ….
    اما آجدانی با دور زدن قانون و بی توجه به مخالفت ذوب آهن دندانپزشکی را به شرکت مهروماه به ریاست دکتر متقی و خانم دکتر مطلق داده و اینها هم در همان ماههای اول به قدری سر بیمه دانا کلاه گذاشتند که بیمه دانا قرارداد خودش را بااونها قطع کرده.
    حالا هر ذوب آهنی میره اونجا میگن قرارداد نداریم. من به عنوان حسابدار در جریان کامل مسئله هستم و مدارک دارم.

    آقای رخصتی اگر آجدانی را برکنار نکنی بخدا به سرنوشت یزدیزاده گرفتار میشی. یزدیزاده فدای آجدانی شد. واسطه تمام اختلاسها در ذوب آهن آجدانی است.

  84. ذکی زاده گفت:

    پرسنل جمع شوند و فقط یک روز رضوانی را هو کند و یک روز احمد اکبری رفیق باز خائن و یک روز آجودانی خائن و یک روز امینی مکار در آموزش و یک روز بهزاد کرمی و یک روز کجباف و بقیه ……. کافی است سپس مطمئن باشید خودشون شرم خواهند داشت .

  85. راننده گفت:

    سلام حدود سال ۹۴ که احمد اکبری رئیس it بود و نفوذ موثر در سیستم داشت شخصی به نام م ت را معاونش کرد ایشان ضرر بسیار بسیار بزرگ به یکی از خانم های بیگناه it زد و متاسفانه بجای باز خواست م.ت اون خانم بیچاره از it رانده شد. خداوند بالخره گریبان اکبری و م.ت را خواهد گرفت

  86. حقیقت گفت:

    به نظر من اکبری در زمان it خوب و صادق بود و عمل زشت معاون ایشان مصطفی توکلی ربطی به ایشان نداره .

  87. صادق گفت:

    سلام ی سوال از مهندس رخصتی دارم
    چجور یک شبه تارابگین مجری اکثر کارهای ذوب آهن شد بدون هیج گونه مناقصه ای
    چجور یکشبه نت ساختمان و نسوز سایر نواحی رو داد به تارابگین
    تا کی باند و باند بازی ؟

  88. اداری گفت:

    رخصتی فقط یک کار بکند گویی همه کار کرده است و ذوب آهن و ذوب آهنی را آخر عاقبت به‌خیر کرده و نیاز به انجام هیچ کار دیگری ندارد و آن کار عزل آجودانی فاسد است والسلام.

  89. مال باخته گفت:

    جناب حق شناس، همه مسئولین شرکت از بلایی که سر پرسنل در پروژه دماوند۳ اتفاق افتاده اطلاع دارند، اما اتفاق خاصی نیفتاده! پروژه دماوند ۳ و گندی که به این پروژه زده شد تو کل اصفهان پیچیده و متاسفانه همه جا اسم ذوب آهن را میارند، اقلا اسم ذوب آهن را از رو تعاونی مسکن بردارید! مسئولین تعاونی مسکن هرجا میرند میگن ما ذوب آهنیم نه تعاونی مسکن کارکنان ذوب آهن.

  90. حق شناس گفت:

    جناب صادق مگر تارابگین از ذوب آهن جداست؟!
    سپردن این دست امور به یک شرکت داخلی با حسابرسی شفاف کاملا منطقیست.

  91. حق شناس گفت:

    چه در بحث بیمارستان چه کلیه قسمت ها تا جایی که من مهندس رخصتی را میشناسم ایشان اهل ظاهرسازی نیست و قطعا بسترهای فساد را خواهد بست اما نام بردن از هر فردی بدون اثبات جرم و حکم قضایی تخلف است و راه به جایی نخواهد برد. در اینجا باید از تک تک پرسنل خدوم بخش های مختلف بیمارستان تشکر کرد اما باید مراقبت شود تا نادانسته در صفحه شطرنج دعواها و تسویه حساب های شخصی افراد بازی نخوریم.

  92. هیچکس گفت:

    فقط یه مسأله مثل روز روشنه پایان تمام این بحث ها ختم میشه به ظلم به کارگر ،کاهش قدرت خرید،شرمندگی در مقابل خانواده
    خدایا خودت به فریادمان برس😔

  93. حق شناس گفت:

    جناب هیچکس انشالله بزودی با بهبود وضعیت فروش و خروج کارخانه از وضعیت زیان فعلی با طرح های گوناگون در چهارچوب قوانین به معیشت کارگران که در حقیقت موتور محرک کارخانه هستند رسیدگی خواهد شد هرچند که هم اکنون نیز مدیریت طرح هایی در دست اقدام دارد. خداوند به سفره شما برکت دهد که هیچ نانی حلالتر از نانی که امثال شما به خانه میبرید نیست.

  94. فرهادی گفت:

    بنظر میرسد : کجباف از عوامل کشورهای بیگانه نیز باشد ! ارگانهای امنیتی بررسی نمایند در سال گذشته در اوج اعتراضات کشاورزان چگونه باند ایشان از فروش کود سولفات به کشاورزان جلو گیری بعمل آوردند تا شعله اعتراض کشاورزان را گسترده تر کنند .

  95. عباسی گفت:

    آقای حق شناس حقیقتا همه ما با این صحبت که بدون اثبات جرم در دادگاه نباید صحبتی کرد موافقیم ولی من توجه شما و سایر دوستان را به چند مورد راجع به بیمارستان و آجدانی جلب میکنم اولا در بحث واگذاری های متعددی که در بیمارستان اتفاق افتاده ممکنه نامه مناقصه یا مزایده این بخش ها علنی بشه یا تشریفات اداری که اتفاق افتاده برچه مبنایی این واگذاری ها اتفاق افتاده،چرا بیمه دانا یا سایر بیمه ها فعالیت با این افراد ندارن یا بعد از مدتی قطع فعالیت کردند،در بحث کفش وکفی که به صورت اجباری برای پرسنل اتفاق افتاد مبنای اداری یا علمی آن چی بوده یا در کدوم دانشگاه پزشکی چنین حرکتی تائید میشه که به صورت اجباری از یک شخص خاص کفش بگیرن ،چی به ذهن شما میرسه یا اینکه نزدیکان آجدانی همگی در بیمارستان حضور فعال دارند چه مبنای حرفه ای داره یا افراد با تجربه ای که بخاطر زیر بار نرفتن یه سری مسائل طرد شدند،اینها نیاز به یک پیگیری میدانی خیلی ساده داره تا متوجه بشیم چرا حجم بیمار بیمارستان اینقدر پایین اومده،چرا همه پزشکان درجه یک رفتن و پزشک خوب دیگه حاضر به همکاری نیس البته مسئله زیاده ولی گویا حوصله ای نیس راجع به نامه حراست شستا هم حتما تحقیق کنید همه چی مشخصه عزم برای رسیدگی نیس، اگرچه من به مهندس رخصتی امیدوارم ومیدونم هر فرآیندی زمان خودش را میطلبه

  96. مدیر انقلابی گفت:

    🟨 در احوالات ذوب آهن اصفهان 🟨

    🤥 آقای رخصتی! نیامده سلام.
    نشان پینوکیو از امروز تا زمانی که رفتار شما دچار تغییرات مورد نظر مردم، بچه های انقلاب و رهبری نباشد، به عنوان نمود شخصیت فعلی شما ادامه خواهد داشت. امیدواریم که سرانجام کار، عاقبت به خیر عرصه خدمت و صنعت ایران بزرگ باشید.
    اما اکنون :
    🤥 آقای رخصتی! به یاد داریم به محض ورود شما و همزمانی با یوم الله ۲۲ بهمن، در بوق ها دمیدید که خط تولید ذوب آهن به رکود اولین ها رسید. این شتک رسانه ای را از شما به شرط استمرار اصلاحات درون سیستمی به ویژه در امر تولید، پذیرفتیم. اما در ادامه شاهد بودیم علی رغم گزارشات مکرر فرزندان انقلاب، هنوز در وضعیت تولید بعد از گذشت این همه، شاهد انجام فعالیت هایی هستیم که این سرمایه ملی را تبدیل به آزمایشگاه سنجش سود یا ضرر تولیدات واحدهای کوچک و بزرگ بیرونی وابسته به مافیای ملی آهن و فولاد کشور کرده است. (فعالیت های عنصر فاسد و عامل وابسته، آقای یوسف زاده) در حالی که بازگشت ذوب آهن به دوران شکوفایی گذشته، مهمترین هدف باز تعریف مدیریت در این دوران بود.
    🤥 آقای رخصتی! شما در سفر به عمان با عوامل فساد در صنعت ذوب آهن کشور دیدار و گفتگو داشته اید. آیا برای افکار عمومی و دلسوزان این صنعت مشخص می کنید که شما با امثال (میم . الف) چه رابطه ای را به نفع این صنعت قرار است رقم بزنید. مگر اوضاع سال های گذشته ذوب آهن، مبنی بر قاعده سه بر هیچ همیشه به نفع مافیا کم بوده که شما برای تثبیت آن بر خلاف آرمان های این نظام و شهدا، به تبانی و رایزنی با مشتاقان زر و زور و تزویر پناه برده اید. اگر قرار بود پاشنه بر همان درب قبلی بچرخد که یزدی زاده و یزدی خواستی و علی اکبرهای مونس خواه مزدور و خائن امنیتی به نظام و شهدا و مردم و … از شما زیرکانه تر عمل می کردند و تا اکنون هم در لباس میش و نفاق گرگ به طور مستقیم یا به شکل نیابتی در حال ادامه دادن به آن هستند.
    🤥 آقای رخصتی! قرار بود نظام عدالت اداری در احقاق حقوق کارگران، رانندگان و مغفولین سال های گذشته ذوب آهن، پاکسازی حوزه رفاه پرسنلی از منابع انسانی مجهول الهویه به‌خصوص در بخش بیمارستان(آجدانی)، پرداخت وام، مسیر ارتقاء شغلی و بیمه های مختلف و … توسط جنابعالی به اتفاق درست و آرمانی خودش نزدیک شود، اکنون بعد از این همه زمان حضور می توانید دو خط از برنامه و راهبرد در این حوزه را به افکار عمومی مطالبه گر ارائه دهید یا نه باید شاهد رفتارهای بچه گانه ای نظیر؛ بالا بردن سن خدمت بازنشستگی و تلاش برای کسب مقام جانبازی و در نظر نگرفتن دوران سربازی به جای عمر خدمت و … از طرف شما برای خود شما باشیم، رفتارهایی که به هیچ عنوان در منزلت یک تکنوکرات مسلمان شیعی انقلابی نیست.
    🤥 آقای رخصتی! اگر شرایط بیمه عمومی و تکمیلی پرسنل دچار خدشه و ضرر به جان و مال قشر شریف کارگری کشور می باشد، چرا با شرکت های بالاسری این حوزه برخورد قاطع و جامع نمی کنید. آیا هنوز قرارداد فرزند جناب … نماینده مفسده انگیز … در باب کلیه حوزه های تحت پوشش بیمه در ذوب آهن اعم از کارگری، تجهیزاتی و … بر سر جای خویش است و ننگ و رانت منصور یزدی زاده در حال دوام و پول ریختن به کیسه مزدوران آویزان جیب این مردم شریف و شما در این مدت حتما خودتان را وامدار امثال … ها دانسته و فکر می کنید که اگر پا در کفش این مفسدان از خدا بی خبر کنید حتما برای شما هم داستان منشی و … شبیه آقای عظیمیان فولاد مبارکه درست خواهد شد و در طبل و کوس ناشنوای مجلس نواخته که ای وای بر شما و ای وای بر مایی که پای این همه فساد اظهر من الشمس ساکت و صبور مانده و می مانیم.
    🤥 آقای رخصتی! در خصوص وضعیت بیمارستان و شخص آقای(( آجدانی)) و تحرکات ایشان به شما اخطار احتمال خط نفوذ داده شد. از امروز هر چه این مهم ادامه پیدا کند، از دید فرزندان انقلاب، شما رفیق دزد و شریک قافله خواهید بود.
    نکته : ((مهمترین ویژگی خط نفوذ و نفاق؛ استحاله و رو به زوال بردن ظرفیت های کشور، ایجاد ناامیدی و نارضایتی در مردم، خدشه در منابع مالی به نفع عوامل داخلی و بیرونی، بر هم زدن نظم داخلی فرآیندهای طبیعی سیستم ها و کاهش کمی و کیفی ماموریت ها و وظائف یک سازمان)) همه این موارد در رفتار ریاست فعلی بیمارستان ذوب آهن قابل مشاهده، اثبات و پیگیری است. نکته مهم! رسیدن از آجدانی به رئیس هیات مدیره فعلی منصور یزدی زاده و تلاش مافیا و خط نفوذ برای ماندن این قبیله به هر قیمت و هزینه بر سر هر پست و جایگاه است).

    🤥 آقای رخصتی! دست از رخنه بی بنیاد و تره خشک و آفتاب خورده امثال کامران ها در اصفهان بردارید. به شما در خصوص انتخاب فردی موقر و کارآمد در بازی پست و قدرت، اشارات لازم داده شد، اما وابستگی پنهان شما به خورده بنیان های پوشالی قدرت، مانع از آن است که دست از حمایت امثال رضایی ها و مسعود آقابابایی ها و … بردارید. نتیجه این استمرار بیهوده می شود رد صلاحیت جناب رضایی برای جایگاه حوزه ریاست شما از سوی دستگاههای ذیربط. موردی که به شما گوشزد شد اما دریغ و افسوس از گوش شنوا و خرد چیز فهم زمان کش!
    🤥 آقای رخصتی! با خبریم که این صنعت با بازی مافیا در بخش معدن و مواد اولیه کاملا وابسته به طائفه همه چیز خواه داخلی شده است. لطفا هر چه سریعتر در یک جلسه مطبوعاتی خالصانه و شفاف و بدون ترس از این عناصر نفوذ و شبکه مافیا وابسته به آن، برای مردم، دلسوزان نظام و خانواده های شهدا، توضیح دهید چه موانعی را در طول این مدت به عنوان آخرین فرد تصمیم گیرنده در این عرصه کشف نموده اید و راهکارهای برون رفت این صنعت از این بحران ها چیست؟ در غیر این شما درک درستی از مدیریت استراتژیک، مبنی بر شناخت قوت ها و ضعف های داخلی و تهدیدات و فرصت های محیطی ندارید و نباید بر این کرسی خطیر خدمت ادامه دهید.
    🤥 آقای رخصتی! در خصوص تامین مواد اولیه مشخص کنید چه کسانی می توانند در هموار کردن این مسیر به شما کمک کنند؟ لطفا شفاف سازی کنید که صنعتی با آن ید و بیضاء و قدرت کمی و کیفی منابع انسانی با متغیر ساده وابستگی نهاده و مواد اولیه به مافیای قدرت، چگونه و تا کی تاب آوری تولید خویش را حفظ خواهد کرد. اصلا ذخیره منابع چه اندازه است و آیا امکان ایجاد بحران های جدید در میان بحران های اقتصادی فعلی کشور متصور هست یا نه ؟ اگر این موارد شفاف شود، موضع بالا و پایین شدن شما در برابر اراده مافیا معلوم و قابل پیگیری و رصد توسط دستگاههای ذیربط خواهد بود. لطفا از منطقه خاکستری خارج و وضعیت مطلق سیاه و سفید بودن خویش را هر چه زودتر اعلام کنید!
    🤥 آقای رخصتی! حالا که مجوز جابجایی ها را در آن جلسه تاریک و بی صدا به اتفاق برادر؛ امیر حسین انتظام چی متوقع فولاد خواه نامبارک مبارکه طلب، نادره دوران گرفته اید، چرا هر روز و هر شب در محافل امثال کامران ها برای جابجایی پست و جانمایی منابع انسانی پیدایتان می شود. لطفا کمی بر روی اقتدار … مبارک تکیه داده و در این مرحله با جنم و رفتار درست به تصمیم گیری صحیحی در این خصوص برسید. هرجایی بودن امروز شما، نه تنها دامن عزت را پیش هر کس و ناکس تر می کند بلکه حرمت استقلال و شائبه سلامت در کار را نیز از شما می گیرد.
    🟫 پاک باش، بی باک باش ! 🟫

    👀 در پایان ؛

    🦷 امید که در این آخرین ایام عمر خدمت مبارک، دندان عقل و اعتبار و اعتمادتان، بیش از پیش به تکاپو افتاده و تنها فکر خدمت به این مردم شریف، سرلوحه ماموریت و کار شما قرار گیرد!

    🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
    ⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜
    🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥
    فرزندان واقعی شهدا .

  97. بنده خدا گفت:

    نشریه محترم اقتصاد سالم هر چه ما پرسنل بیمارستان از دست آجودانی ظالم و فاسد شکایت کردیم کسی به حرف ما گوش نمی‌کند.
    شایع شده از جایی یا جاهایی حمایت میشه که مدیر عامل ذوب هم جرات نمیکنه کاری بکنه .بنابراین شما را به خون شهدا قسم می‌دهیم که با زبان گویای سایت اقتصاد سالم
    در جهت عزل این عنصر بی کفایت و فاسد هر اقدامی میتوانید انجام دهید.

  98. صادقی گفت:

    جناب آقای مهندس رخصتی قطعا آگاهی دارند که حتما باید در راستای سیاستهای دولت خدمت گذار و شعارهای وعده داده شده عمل نمایند و باعث و بانیان وضع موجود که از زمان دولت روحانی در سمت های حساس خرید و فروش کارخانه ذوب آهن به غارت بیت المال مشغول هستند را اگر به محاکم قضایی معرفی نکنند قطعا در محکمه عدل الهی باید پاسخگو باشند .

  99. بی نام گفت:

    آقای رخصتی می داند که اگر بساط باند فساد شکل گرفته در دفتر فروش را جمع نکند و آنها را به مراجع قضایی معرنی نکند قطعا آبروی خودش نیز به باد خواهد رفت

  100. ویکی لیکس گفت:

    دورانی که مسعود آقابابایی در مدیریت ارشد hse بود و با تهدید رخصتی لقب “سردار” را گرفته بود یادمان نرفته
    در تمام جلسات همراه رخصتی بود
    حمید رضایی در آن زمان وقتی حین بازدید خودرو آتش نشانی مثلاً دچار حادثه شد و از فامیلش دکتر کامران نامه آورد تا بزور حادثه شغلی حساب شود
    آن زمانی که مدام مرخصی بدون حقوق میگرفت تا به تجارت فروش تاید و اقلام به ذوب آهن بپردازد
    جالب است این دو یک زمان دشمنان رخصتی بودند و امروز شده اند دوست
    در ضمن عکس های آقابابایی در مراسم تشیع مادر دکتر احمدی نژاد،عکس ایشان با حسن خمینی ،…..اینها بگذارید

  101. اکبری گفت:

    سلام
    آجودانی مانند مفسدین دیگر مانند کجباف و رضوانیان طرح و برنامه و امینی آموزش و صادقیان IT (پسر خاله سبحانی) به یک مرکز قدرت وصل هستند اینها پاداش های بسیار بالایی هم دریافت می کنند و سند آنها براحتی لو نمی رود
    در ضمن وقت اون رسیده ذوب آهن شرکت ایریسا را که پیمانکار IT است بریزه بیرون چون با نفوذ بیش از ۱۴ سال راههای رانت و نفوذ در سیستم های مافیایی مالی و فروش ذوب آهن را بلد هستندو نبض سیستم های اصلی دست آنهاست.

  102. فضول باشی گفت:

    “هر چه بگندد نمکش میزنند
    وای به وقتی که بگندد نمک”
    .
    متاسفانه تمام این موارد بر می‌گردد به ضعف مجموعه حراست که با رفتارهای سلیقه ای و عدم تجربه کافی نتیجه این می شود…
    .
    از اقتصاد سالم خواهشمندیم یک مطلب در زمینه افشاگری تفکیک مدیریت HSE که بر خلاف تمام دنیا انجام گردید منتشر کنند…
    در دنیا یک E اضافه شده و HSEE می باشد و ما در در ذوب آهن همین را هم پس از انتقال خانم ا.ک از بیمارستان به آنجا و حواشی ایجاد شده با آقای م.م بجای برخورد و حذف متخلفان مدیریت را تفکیک کردیم…
    اوضاع خراب تر از این حرف هاست.

  103. مسائلی گفت:

    جناب اقای مهندس رخصتی
    قبل از اینکه زود دیر شود حد و مرز خود را با باندهای مافیای شکل گرفته در ذوب اهن که برای جنابعالی کاملا شناخته شده میباشند مشخص نمایید زیرا اگر نهادهای امنیتی بیرون از مجموعه ذوب اهن پا در این میدان بگذارند ان وقت دیر خواهد بود و حسرت فرصت از دست رفته را خواهید خوردو ان موقع خودتان هم در میان شعله های اتش بپا شده خواهید سوخت ( اش نخورده ودهان سوخته)

  104. رضایی گفت:

    خب الحمدلله یه بار دیگه رکورد کامنتها شکسته شد و باز هم آجدانی و آقابابایی در راس هرم شرمندگی بودند.

  105. بازنشسته گفت:

    آجودانی همیشه رکورددار کامنتها بوده ولی اینکه با او برخوردی صورت نگرفته یک معما است.
    وای به حال شرکتی که این بابا مدیرش باشه.
    برای خودم بعنوان یک ذوب آهنی متاسفم .

  106. جمشیدی گفت:

    با توجه به اینکه باندهای فساد شکل گرفته در ذوب آهن که از زمان تشکیل دولت روحانی بوجود آمده اند مخصوصا بیمارستان مطهری فولاد شهر و مدیریت فروش داخلی ذوب آهن و تخلفات گسترده آنان برای آقای رخصتی هم کاملا محرز و مشخص میباشد اما به نظر میرسد ایشان قدرت برخورد با باندهای ذکر شده را ندارد . وقت آن رسیده جناب رخصتی از مقامات نظارتی و امنیتی که از قدرت بالایی برخور دارند درخواست کمک نموده تا وارد میدان شوند و ریشه این غارت گران بیت المال را از بیخ و بن قطع نمایند .

  107. بنده خدا گفت:

    همکاران باند فساد که در راس همه آنها محسن وحید دستجردی توی کارگزینی هست که یک سری آدم فاسد را در سمت هایی که لیاقت ندارند مینشونه!
    چه طوری یه کارگاهی باید سمت سرپرست تامین منابع انسانی بگیره
    همیشه هم که جیمه!

  108. بنده خدای گفت:

    چرا چند ساله که محسن وحید دستجردی داره تخلف میکنه و حراست پرسنلی پیگیری نمیکنه!
    مدیر را عوض میکنند در صورتی که باید این فرد یعنی وحید دستجردی را بردارند!
    ای کاش تحقیق و تفحص مجلس وارد عمل میشد!
    مهندس رخصتی که داری واقعا کار میکنی تو را خدا محسن وحید دستجردی را از این سمت برکنارش کن!

  109. بنده خدای گفت:

    همکارانی که محسن وحید دستجردی به شما ظلم کرده برید کامنت بدید به خود مهندس رخصتی!
    چرا چند ساله که محسن وحید دستجردی داره تخلف میکنه و حراست پرسنلی پیگیری نمیکنه!
    مدیر را عوض میکنند در صورتی که باید این فرد یعنی وحید دستجردی را بردارند!
    ای کاش تحقیق و تفحص مجلس وارد عمل میشد!
    مهندس رخصتی که داری واقعا کار میکنی تو را خدا محسن وحید دستجردی را از این سمت برکنارش کن!

  110. برومند گفت:

    جناب آقای رخصتی چون مراحل پیشرفت را پله پله طی کرده است و پشتش یه حامیان نامرئی و مافیای قدرت گرم نمی باشد ، عروسکی است در دست امثال کجباف و آجودانی که پشتشان به میخ قدرت عده ای خارج از مجموعه ی ذوب آهن گرم می باشد حراست ، بازرسی و شخص آقای رخصتی خوب می دانند که با امثال این آقایان اگر برخورد نماید قطعا خودش را به خاک سیاه خواهند نشاند

  111. مال باخته گفت:

    سلام علیکم.
    آدرس ایمیل info@eghtesadsalem.com غیرفعال هست، از چه طریق می توان با شما ارتباط برقرار کرد؟

دیدگاه شما