• کد خبر: ۵۱۳۷۵
  • ۱۴۰۱-۰۷-۱۲ - : ۱۵:۲۲

تمدید شرکت در مزایده خودروهای خارجی

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: زمان بازدید و ارائه قیمت پیشنهادی برای متقاضیان شرکت در مزایده خودروهای سواری خارجی به مدت دو روز تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۴ مهرماه تمدید شد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛سید عبدالمجید اجتهادی با اشاره به استقبال و مشارکت مردم برای شرکت در مزایده خودروهای سواری خارجی، اظهار داشت: مهلت بازدید متقاضیان و ثبت قیمت پیشنهادی برای شرکت در مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۵ به مدت دو روز دیگر تمدید شد که براین‌اساس متقاضیان می‌توانند روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از خودروها بازدید و تا پایان وقت روز پنج‌شنبه نسبت به ارائه قیمت پیشنهادی در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در پایان تأکید کرد: بازگشایی پاکت قیمت پیشنهادی متقاضیان و رمزگشایی طبق برنامه اعلامی، روز شنبه ۱۶ مهرماه با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی و قضایی انجام و نتایج آن اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=51375
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما