• کد خبر: ۵۳۱۲۳
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۵ - : ۹:۳۸

متعرضان به پادگانِ ارتش، ایرانی نیستند / معترضان مراقبِ تروریست ها باشند

خبرگزاری ها گزارش داده اند که تعدادی از افراد شرکت کننده در مراسم چهلمین روز درگذشت اندوهبار خانم مهسا امینی، قصد حمله به یکی از مراکز ارتش در شهر سقز را داشته اند…

مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، در شرایط خطیر فعلی نکات زیر باید مدنظر دولت و ملت قرار گیرد:

۱_ “ارتش” نیروی نظامی پاسدار تمامیتِ ارضیِ این کُهن سرزمین و جان و مال و ناموسِ مردم ایران است.

۲_ آنان که قصد تعرض به پادگان ارتش را داشته اند یا اصالتا ایرانی نبوده و یا اگر ایرانی هستند؛ به دو دسته تقسیم می شوند:

الف: افرادی که تحت تاثیرِ جنگ روانی و تبلیغات ۲۴ ساعته ی برخی رسانه های ایران ستیز از جمله ی تلویزیونِ تحتِ مالکیتِ عربستان سعودی (ایران اینترنشنال)، قرار گرفته و درنتیجه قدرتِ تجزیه و تحلیل و ادراک خود را از دست داده اند تا حدی که حتی از درکِ منافعِ خود و خانواده ی خود هم ناتوان هستند.

ب: عده ای که به استخدام سرویس های اطلاعاتیِ کشورهای رقیب و دشمنِ ایران همچون ترکیه، رژیمِ حاکم بر باکو، عربستان سعودی، اسرائیل، آمریکا و… درآمده و به دلیلِ منافع مادیِ خود به دنبالِ ضربه زدن به سرزمین مادریِ شان هستند.

۳_ با دسته ی دوم که حرف و سخنی نیست اما دسته ی اول باید توجه کنند که اگر همین “ارتش” و دیگر نیروهای نظامی مدافع وطن به ویژه “سپاه قدس” و جبهه مقاومت خاورمیانه و غرب آسیا تضعیف شوند؛ طولی نخواهد کشید که سراسر استان های مرزی به کانونِ جنگ و فعالیتِ گروه ها و هسته های تروریستی و جدایی طلبِ داخلی و خارجی تبدیل خواهد شد و به سرعت درگیری ها و جنگِ مسلحانه تا مرکزِ ایران گسترش خواهد یافت…

۴_ به دنبالِ آن و متعاقبا با تضعیفِ شدیدِ نیروهای نظامی و توانِ دفاعیِ کشور، به احتمالِ ۹۰ درصد شاهد حمله ی نظامیِ ائتلافی از کشورهای عربی به رهبری عربستان سعودی، اسرائیل و آمریکا به ایران با استفاده از پهپاد، موشک و هواپیماهای جنگنده و بمب افکن خواهیم بود…

حمله تروریستی روز گذشته به حرم شاهچراغ در شیراز

۵_ به طور خلاصه و در مقام مقایسه می توان گفت همان پروژه ای که در سوریه اجرا شد و این کشور اصیلِ عربی را به ویرانه ای تبدیل کرد؛ در ایران نیز تکرار خواهد شد… با این تفاوت که “سوریه”، کشوری همچون ایران را در کنار خود داشت که به یاری اش شتافت اما “ایران_شیعه” هیچ دوستی به جز خود، در جهان ندارد…

۶_ “ایران” به جای دوست، حدود ۱۵ کشور در همسایگی دارد که هر یک به بخشی از خاکَش چِشم دوخته و طمع دارند و منتظرند تا با ضعیف شدنِ حکومتش؛ بر بخشی از خاکِ ایران دست انداخته و ایران زمین را همچون گوشتِ قربانی، میانِ خود تقسیم و تکه تکه کنند…

۷_ فراموش نکنیم که هم اکنون تقریبا تمام همسایگان از جمله ترکیه، رژیم حاکم بر باکو، اقلیم کردستان عراق و جریاناتِ بعثی و سعودی در عراق، امارات متحده عربی، جریاناتِ تکفیری و داعش در افغانستان و… بر بخشی از خاکِ ایران در استان های مرزی ادعای مالکیت دارند…

۸_ آنچه تا کنون مانع از تبدیل شدنِ “ادعا” یِ کشورهای همسایه به “اقدام و عمل” مبتنی بر تعرض به خاکِ ایران شده؛ توانِ دفاعی و قدرتِ نیروهای نظامی کشور به ویژه در ارتش و سپاه بوده است.

۹_ حال در چُنین شرایطی آن افرادی که در شهر “سقز” قصد حمله به یکی از مراکز “ارتش” را داشته اند؛ چه کسانی بوده اند و چه هدفی را دنبال می کرده اند؟
آیا این افراد به دنبالِ آسایش، رفاه، بزرگی و منافعِ ملتِ ایران بوده اند!؟ آیا این افراد به سرنوشت و آینده ی دختران و پسران و کودکانِ ایران زمین می اندیشند؟

۱۰_ “اعتراض” و درخواستِ اصلاحِ امور درجهت بهبودِ وضعیت در حوزه های اقتصادی و… در کشور، حَقِّ طبیعی و بدیهیِ شهروندان است که باید به صورت کامل و صددرصدی از سوی دولت به رسمیت شناخته شده و در آن جهت حرکت شود؛ اما باید توجه کرد که کشورهای رقیب و ایران ستیز و بوق های تبلیغاتی و به اصطلاح رسانه های شان همچون تلویزیونِ سعودی ایران اینترنشنال و هسته ها و گروهک های مسلحانه و تروریستی ای همچون حزب دموکرات کردستان و کومله و پژاک و پاک در این میان به دنبالِ صید ماهیِ خود از آبِ گل آلود هستند و دلسوزِ ایران و ایرانی نیستند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=53123
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. Vatan گفت:

    مردم شریف ایران دشمنان ایران در کمین هستن ؟ فریبکاری فضای مجازی شبکه های خارجی نباشید هوشیار باشید؟ کشور ما مستقیم از دست نظامی خارج میشود ؟
    ناامنی در داخل کشور ؟ ضرر مردم میشود ؟
    سوریه یمن عراق لیبی افغانستان کشورهای عربی آفریقا ؟ اینقدر تظاهرت کردن و ناامنی ایجاد کردن کشورشون از لحاظ استراتژیک امنیت و اقتصادی از بین رفت ؟ کشور ها ابر قدرت ثروت ها کشور غارت می برن ؟ سیاسیت آمریکا وغرب هست ؟ تا به حال موفق بودن ؟ حال مردم عزیز هوشیار باشید ؟ کشور ما را دو دستی ترویست ها خارجی هدیه ندیدم ؟ با متن نوشتن من یک بسیجی قرار ندید ؟ بسیجی نیستم ؟ و نظامی هم نیستم ؟ منبع در آمد من از نظام نیست .. من یک شهرونده ایرانی هستم شغل ام آزاده هست ..

دیدگاه شما