• کد خبر: ۵۳۹۵۴
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۷ - : ۱۱:۴۶

برخورد با اخلالگران بازار ارز و بازداشت ۱۷ تن

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخورد با اخلالگران بازار ارز خبر داد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای شصتمین مرحله از طرح رعد که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس پیشگیری تهران بزرگ به اجرا درآمد، با حضور در جمع خبرنگاران از برخورد پلیس با اخلالگران بازار ارز خبر داد و گفت: پلیس با هماهنگی بانک مرکزی و دستگاه‌های مربوطه برای برخورد با اخلالگران بازار ارز وارد شده و در برخورد با این اخلالگران طی سه مرحله طرح که در طول یک هفته گذشته به اجرا درآمده ۱۷ نفر از سوداگران بازار ارز، معاملات فردایی و … دستگیر شدند.

 وی با بیان اینکه ۵۴۴ هزار ۵۷۶ واحد ارز از اخلالگران کشف شده است، گفت:  ارزش تقریبی ارزهای کشف شده بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان است.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه معاملات فردایی با توجه به قانون ممنوع است، گفت:‌این موضوع به‌طور جد از سوی پلیس دنبال می‌شود و با متخلفان برابر مقررات برخورد خواهد شد.

رحیمی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره اتفاقات رخ داده در منطقه خلازیل نیز گفت:‌ در این منطقه پلیس با افراد سودجو که اقدام به تصرف غیرقانونی زمین‌ کرده بودند، برخورد کرد. یکی دیگر از اقدامات پلیس در این مدت برخورد با افراد سوءاستفاده‌گرانی بود که در این مدت با توجه به التهابات جامعه بالغ بر ۸۰ هکتار در جنوب تهران و منطقه خلازیل را تصرف کرده و اقدام به ساخت‌وساز در آن کرده بودند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد:‌ از چند روز گذشته با هماهنگی خوب با دستگاه قضایی بالغ بر ۱۵۰ واحد در این منطقه را تخریب و با متخلفان برخورد کردیم.

رحیمی افزود: با افرادی که جرم تصرف را انجام می‌دهند و اراضی دولتی و موقوفه را تصرف می‌کنند بر اساس قانون برخورد خواهد شد. هر واحد ساختمانی هم که به این شکل ساخته شده باشد تخریب خواهد شد. افرادی نیز شناسایی شدند و با آن‌ها به طور جد برخورد خواهد شد.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=53954
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما