• کد خبر: ۵۴۰۶۸
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۸ - : ۱۲:۴۵
قرعه‌کشی جام جهانی فونیکس، برندگان خود را شناخت؛

معرفی مشتریانی که با یک فونیکس به قطر رسیدند

جشنواره جام جهانی فونیکس که با عنوان «یک فونیکس تا قطر راه است» در میان دوست‌داران این برند شناخته می‌شد، با معرفی برندگان به پایان راه خود رسید.

 به گزارش اقتصاد سالم؛برند نوآور فونیکس که گام‌ها را از سطح تکنولوژی و کیفیت محصولات فراتر نهاده، بیش از هر چیز روی بهبود «تجربه مشتریان» متمرکز است. در همین راستا، فونیکس جشنواره‌ای برای خریداران محصولات خود شامل تیگو۸پرو، تیگو۷پرو و آریزو۶پرو تدارک دید که علاوه بر لذتِ سواری با این محصولات لوکس، بتوانند لذت حضور در جام جهانی قطر را تجربه کنند. جایزه‌ای که بلیت رفت و برگشت به این کشور، بلیت بازی ایران و ایالات متحده به همراه اقامت در هتل را شامل می‌شود.

در پایان این جشنواره، مراسم با شکوه قرعه‌کشی در عصرگاه دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ برگزار شد. اجرای این مراسم را محمدرضا احمدی مجری نام‌آشنا بر عهده داشت و هیئتی متشکل از واحد حقوقی، امور مشتریان و جمعی از اصحاب رسانه‌های معتبر برای نظارت بر صحت اجرای قرعه‌کشی حضور داشتند.

این مراسم که با پخش صحنه‌هایی خاطره‌انگیز از حضور تیم ملی ایران در ادوار گذشته جام جهانی و پذیرایی از میهمانان آغاز شد با سخنرانی آقای ‌لی مدیرعامل این شرکت ادامه یافت. جک ‌لی در صحبت‌های خود روی اهمیت ایجاد تجربه‌ای لذتبخش برای مشتریان فونیکس تاکید و اعلام کرد فونیکس در ادامه، برنامه‌های بیشتری در قالب امتیازات ویژه به مالکان این خودروها دارد. وی همچنین به رونمایی از محصول آتی فونیکس با نام FX اشاره کرد. این خودرو که قرار است در آینده نزدیک به بازار ایران عرضه شود، با شعار «هنر آینده» شناخته می‌شود.

دیگر سخنران این برنامه، رحمانی مدیر بازاریابی فونیکس بود. رحمانی نیز در ابتدای سخنان خود به قدردانی از عوامل و کارکنان این مجموعه پرداخت. وی در ادامه به اولویت محصولات این برند یعنی تکنولوژی و طراحی مدرن پرداخت و روی اهمیت تجربه مشتری برای فونیکس تاکید کرد.

آخرین سخنران برنامه هم کروری‌نیا مدیر فروش فونیکس بود. وی نیز در صحبت‌های خود به برندگان این قرعه‌کشی مژده داد که در صورت عدم امکان برای مسافرت به قطر، این فرصت را دارند که جایزه خود را به یکی از اعضای درجه یک خانواده انتقال دهند.

همچنین کلیه سخنرانان برای تیم ملی ایران در جام جهانی آرزوی موفقیت کردند.

در پایان این مراسم هم قرعه‌کشی برای اعزام مشتریان فونیکس به قطر برگزار شد که اسامی برندگان به این شرح اعلام می‌شود:

سرکار خانم مائده توانگریان – اصفهان

سرکار خانم ندا غفاری – تهران

جناب آقای غلامرضا نیکخوی – مشهد

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=54068
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما