• کد خبر: ۵۴۷۵۴
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۶ - : ۸:۳۵

اعلام عزای عمومی در خوزستان

در پی شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی شامگاه چهارشنبه ایذه، سه روز در این شهرستان و یک روز در کل خوزستان عزای عمومی اعلام شد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛در پی شهادت هفت نفر از هموطنانمان در حادثه تروریستی شهرستان ایذه از سوی نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان، سه روز در این شهرستان، و یک روز در کل خوزستان عزای عمومی اعلام شد.

در حادثه کور تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی ۲ موتور سوار در مرکز شهر ایذه رخ داد هفت نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند. چهار مرد، یک کودک ۹ ساله و یک زن جزو شهدای این حادثه ترویستی هستند.

مقامات مختلف کشوری و استانی از جمله رییس جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خوزستان و… با صدور پیام های جداگانه، ضمن محکوم کردن این اقدام کور تروریستی از سوی عوامل مزدور استکبار جهانی، با تسلیت به بازماندگان شهدای این حادثه و ابراز همدردی با آنها، و از خداوند منان شفای عاجل مجروحان را خواستار، و بر پیگیری برای شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه تاکید کردند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=54754
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما