• کد خبر: ۵۵۲۰۹
  • ۱۴۰۱-۰۹-۰۲ - : ۱۲:۱۸

پیش بینی یک میلیارد یورو برای واردات خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه درحال حاضر تمام زیرساخت‌ها فراهم شده و ثبت سفارش نیز آغاز شده و از طرف دولت هیچ مانعی برای واردات خودرو وجود ندارد گفت: یک میلیارد یورو برای واردات خودرو پیش‌بینی شده است.

 به گزارش اقتصاد سالم؛سید رضا فاطمی امین  وزیر صمت    امروز چهارشنبه (۲ آذر) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: میزبان نخست وزیر بلاروس بودیم در ۴ ماهه گذشته ۴ سفر انجام شده بود که این پنجمین سفر بود.

وی افزود:‌ برای پیوستن به تجارت آزاد اورآسیا ۵ دور مذاکره صورت گرفته است. دور جدید آن هم به زودی انجام می‌گیرد و امیدواریم به زودی به تجارت آزاد اورآسیا بپیوندیم. خط اعتباری صد میلیون دلاری برای تجارت با کشور بلاروس اختصاص پیدا کرد که موجب تشویق صادرات خواهد شد. با کشور بلاروس در حوزه ساخت و تجهیزات پزشکی نیز همکاری داریم و شرکت‌های ایرانی در این حوزه فعالیت خود را در آن کشور آغاز کرده‌اند.

 وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با اشاره به اینکه درحال حاضر تمام زیرساخت‌ها فراهم شده و ثبت سفارش نیز آغاز شده و از طرف دولت هیچ مانعی برای واردات خودرو وجود ندارد گفت: یک میلیارد یورو برای واردات خودرو پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=55209
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما