• کد خبر: ۵۵۵۵۲
  • ۱۴۰۱-۰۹-۰۷ - : ۱۳:۱۵

شاخص بورس ۲ هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲هزار واحدی روبرو شد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۶میلیارد و ۲۵۰میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۳۵۳میلیارد تومان در بیش از ۳۲۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲هزار و ۱۴۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۸هزار و ۳۴۸ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی بوعلی سینا، پالایش نفت اصفهان و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، نفت پارس و پتروشیمی پارس با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۵ میلیارد و ۱۰۸میلیون ورقه به ارزش ۱۳۹هزار و ۱۹میلیارد تومان در ۸۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۸۲ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۳۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس و پویا زرکان آق دره شد و در مقابل شرکت‌های توزیع دارو پخش، بهمن دیزل و داروسازی دانا بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=55552
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما