• کد خبر: ۵۷۱۴۳
  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۸ - : ۱۴:۱۷

روز بدون فوتی کرونا

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۴ هزار و ۶۶۴ نفر ماند.

 به گزارش اقتصاد سالم؛از دیروز تا امروز ۲۸ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۵ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۵۱۹ نفر رسید.

تا کنون ۷ میلیون ۳۳۵ هزار و ۷۴۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۷۶۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۴۷ هزار و ۹۱۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۴۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۹۳ هزار و ۴۸۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۴۴۴ دُز رسید.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=57143
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما