• کد خبر: ۵۷۲۶۰
  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۹ - : ۱۴:۴۸

آخرین آمار کرونا در ایران ۲۹ آذر

روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۶۷ نفر رسید.

 به گزارش اقتصاد سالم؛از دیروز تا امروز ۲۹ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۹ نفر از آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۵۸۱ نفر رسید. تا کنون ۷ میلیون ۳۳۵ هزار و ۷۷۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
۷۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۶۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۳۹۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۴۶۱ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۲۰۶ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۵۷ دُز رسید.
در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=57260
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما