• کد خبر: ۵۷۲۷۷
  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۹ - : ۱۵:۱۳

نیازهای فناورانه مجتمع مس شهربابک فرصتی برای شرکت‌های دانش بنیان کشور است

مدیر مجتمع مس شهربابک با اشاره به برگزاری گردهمایی «مسینو» گفت: نیازهای فناورانه مجتمع مس شهربابک می‌تواند فرصتی بزرگ برای شرکت‌های دانش‌بنیان کشور باشد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛در دومین روز از رویداد گردهمایی نوآوری و فناوری «مسینو» شرکت ملی مس در مجتمع مس شهربابک که روز سه شنبه ۲۹ آذر ماه برگزار شد، مهندس حسین محمودی مدیر این مجتمع با تأکید بر اهمیت نوآوری و خلاقیت در جهان و نقش این موضوع بر برندسازی بین‌المللی، تصریح کرد: صنعت مس باید همگام با تمام صنایع جهانی به حوزه ایده و نوآوری ورود کرده و با استفاده از این بستر بتواند جایگاه مطلوبی در توسعه و پیشرفت کسب کند.

مدیر مجتمع مس شهربابک گفت: در راستای ورود مجموعه مس شهربابک به حوزه نوآوری و فناوری، همکاری این مجتمع با شرکت‌های دانش‌بنیان با سطح ریسک‌پذیری منطقی در راستای بهره‌وری از پتانسیل ایده و خلاقیت صورت می‌پذیرد.

وی افزود: مسیری که با برگزاری این گردهمایی آغاز شده با خاتمه آن به اتمام نخواهد رسید؛ این مسیر با ایجاد ظرفیت مناسب برای پذیرفتن ایده ها و نوآوری تداوم خواهد یافت و دستاوردهای حاصله برای آینده حفظ خواهد شد.

محمودی با اشاره به پتانسیل‌های موجود در استان کرمان از قبیل معادن متعدد و ظرفیت‌های انسانی عظیم، اظهار داشت: شاخصه علمی نیروی انسانی شهرستان شهربابک بسیار قابل توجه است و امیدواریم فرصتی ایجاد شود تا بتوانیم این ظرفیت عظیم را در راستای توسعه تولید و پیشرفت کشور پرورش دهیم و ایده و خلاقیت را از ذهن‌های خلاق و فکرهای پربار به میدان عمل وارد سازیم.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=57277
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما