• کد خبر: ۵۷۳۶۶
  • ۱۴۰۱-۰۹-۳۰ - : ۱۱:۱۳

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴۰۱/۰۹/۳۰

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

 به گزارش اقتصاد سالم؛هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۱۸ میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۷ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۱۴ دلار است.

علاوه بر این، در بازار متشکل ارزی در لحظه انتشار این گزارش، قیمت فروش دلار توافقی ۳۶ هزار و ۱۶۰ تومان و قیمت خرید دلار توافقی ۳۶ هزار و ۱۵۶ تومان اعلام شده است. قیمت فروش یوروی توافقی نیز معادل ۳۸ هزار و ۵۳۷ تومان اعلام شده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=57366
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما