• کد خبر: ۵۷۴۸۸
  • ۱۴۰۱-۱۰-۰۲ - : ۹:۳۸

همراه خودرو سایپا در مسیر رکوردشکنی

شرکت همراه خودرو سایپا تمام پیشرفت و ترقی خود را مرهون مشتری مداری و توزیع محصولات باکیفیت و عرضه مطلوب در بازار می داند و اکنون محصولات شرکت با برند سی پارت توفیق قابل ملاحظه ای در شبکه فروش قطعات یدکی خودرو در سراسر کشور کسب کرده است.

 به گزارش اقتصاد سالم؛مدیرعامل شرکت همراه خودرو سایپا گفت: رکورد فروش قطعات یدکی در ۱۳ آبان ماه سال جاری شکسته شد و با رشد ۱۰۰ درصدی فروش‌، رکورد جدیدی در شرکت همراه خودرو سایپا به ثبت رسید.

سید اکبرموسوی مقدم افزود: این موفقیت در پرتو لطف الهی و تلاش و پشتکار همکاران پرتلاش در شرکت همراه خودرو سایپا به دست آمده است.

او با بیان اینکه در حوزه توزیع و فروش آمار و ارقام خوبی از شرکت همراه خودرو سایپا به ثبت رسیده که گویای تلاش و کار جهادی در این شرکت است و همواره یک واحد توزیع کننده موفق در حوزه قطعات یدکی بوده است.

موسوی مقدم تصریح کرد: آمار مذکور حاکی از آن است که تا تاریخ ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱ درصد تحقق بودجه مصوب برابر با ۱۱۰ درصد و همچنین رشد سال ۱۴۰۱ نسبت به کل سال ۱۴۰۰ معادل با ۱۱۱ درصد است.

او افزود: این شرکت از سرمایه ای ارزشمند به نام”اعتماد مشتری” به عنوان پشتوانه ای انرژی بخش و مُحرک در راستای شکوفایی روزافزون بهره می‌گیرد.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=57488
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما