• کد خبر: ۵۷۵۷۵
  • ۱۴۰۱-۱۰-۰۳ - : ۱۳:۰۲

فونیکس FX رونمایی شد

مدیران خودرو پنج شنبه شب و در آستانه یکسالگی برند فونیکس که محصولات لوکس و گران قیمت چری را شامل می شود از جدیدترین محصول کراس اوور این برند با نام امودا ۵ یا همان فونیکس اف ایکس رونمایی کرد.

 به گزارش اقتصاد سالم؛ برند فونیکس که به واسطه کیفیت، نوآوری و بهره ‌مندی از فناوری روز دنیا جایگاه خوبی را در بازار خودرو ایران به دست آورده، حال با طراحی مدرن FX را با شعار «هنر آینده» به بازار ایران معرفی کرده است.

من ،‌مدیر ارشد فونیکس در ایران در آیین رونمایی رسمی از این خودرو گفت : حدود یک سال از تولد برند فونیکس در شرکت مدیران خودرو می گذرد برندی که آمده تا پرچم دار نوآوری باشد و بخش هایی از بازار خودرو ایران را که در  بخش هایی با خلا مواجه است، تامین کند .
من افزود :  خودروهای فونیکس پیشران فن آوری و لوکس بودن هستند که این فن آوری با تیگو ۷ و ۸ پرو وارد ایران شد.
من گفت : فونیکس با شعار هنر آینده  به بازار می آید و بیش از همه بر روی نسل جوان تمرکز دارد .
مدیر ارشد فونیکس افزود : این برند از فلسفه هنر نشات گرفته و رونمایی از فونیکس اف ایکس آغاز راه بوده و محصولات بیشتری برای کوتاه و دراز مدت را برای بازار ایران پیش بینی کرده است.
کراس‌اوور امودا ۵ چهارمین محصول لوکس از خانواده فونیکس است که پس از تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو  با نام تجاری FX همزمان با عرضه جهانی در بازار ایران عرضه شد.
حامد رحمانی، مدیر بازاریابی فونیکس در ادامه این مراسم ضمن معرفی محصول جدید فونیکس گفت : اف ایکس به عنوان آمیزه‌ای از هنر و تکنولوژی، ضمن بهره‌مندی از طراحی مطابق با ترند روز، شتابی خیره کننده و هندلینگ کم‌نظیر را به سرنشینان خود پیشکش می‌کند. این محصول با ۱۳ عملکرد از رادارهای همیار راننده (ADAS)، ضمن تسهیل رانندگی، به لذت سرنشینان از سواری و امکانات رفاهی اندیشیده و ایمنی را در بالاترین سطح ممکن، لحاظ کرده است.
مشخصات فنی FX
فونیکس FX رونمایی شد+ فیلم
فونیکس FX رونمایی شد+ فیلم
فونیکس اف ایکس از پیشرانه ای ۱.۶ لیتری توربو GDI با قدرت ۱۹۷  اسب بخار و گشتاور ۲۹۱ نیوتن‌متر استفاده کرده و برای انتقال قدرت به چرخ‌های جلو از جعبه‌دنده‌ای ۷ سرعته DCT مرطوب یا تر استفاده می‌کند.
از جمله امکانات فونیکس FX می‌توان به فرمان دی کات، نمایشگر دوگانه ۱۲,۲۵ اینچی، صفحه کیلومتر تمام دیجیتالی با تزئینات کرومی، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، صندلی‌های برقی ردیف جلو به همراه گرمکن، سنسور تصادف جلو، ترمز اضطراری هوشمند، صندوق عقب برقی، سانروف برقی و…  اشاره کرد.
امکانات رفاهی و ایمنی فونیکس FX 
تهویه اتوماتیک دوکاناله، سامانه هشدار نقاط کور، رادار کمکی حرکت بین خطوط، شش ایربگ ویژه سرنشینان جلو به همراه کیسه هوای پرده ای و جانبی، نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی مالتی مدیا، صفحه آمپر دیجیتالی، آینه های کناری تاشونده برقی، سنسور نور و باران، شارژر وایرلس، دیلایت، اتولایت واز دیگر آپشن های این کراس اوور لوکس مدیران خودرو است.
لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=57575
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما