• کد خبر: ۵۷۶۳۴
  • ۱۴۰۱-۱۰-۰۴ - : ۹:۴۳

 پشت پرده تخریب شرکت ملی مس ایران

 ساخت و انتشار فیلم‌های متعدد برای انحراف افکار عمومی ‌و حفظ  منافع و حیاط خلوت برخی‌ها

 به گزارش اقتصاد سالم؛ از زمانی که در دولت سیزدهم، تغییرات در راس شرکت ملی مس ایران ایجاد و گام‌های ابتدایی برای مبارزه با فساد ریشه دار در صنعت مس کشور توسط مدیریت تازه‌نفس این مجموعه برداشته شده است هرازگاهی شاهد تلاش‌هایی برای تخریب مدیریت آن هستیم.
در همین راستا اخیرا فیلمی تبلیغاتی ساخته و در برخی کانال‌های تلگرامی منتشر شده که طی آن برخی اطلاعات بدیهی و عمومی مرتبط با شرکت مس، با مجموعه‌ای از اطلاعات نادرست و دروغ ترکیب شده و صرفا تلاش شده تا با اتهامات واهی به خیال خود فشار را بر مدیران و کارکنان شرکت ملی مس ایران افزایش دهند.
این ادعا‌ها که هر کدام با یک راستی‌آزمایی ساده به راحتی قابل سنجش بوده از سوی تعداد معدودی از مهره‌هایی به دروغ و با صرف هزینه‌های بسیار در فضای مجازی مطرح می‌شود که با تغییرات جدید در دولت سیزدهم منافع خود را در خطر می‌بینند.
ذی‌نفعان در قراردادهای متعدد پیمان‌کاری، برخی عوامل که طی سال‌های گذشته صنعت مس کشور را به حیاط خلوتی برای ثروت‌اندوزی خود بدل کرده‌اند، کسانی که از اعمال فشار بر مس برای دخالت و اثرگذاری در انتصاب‌ها مایوس شده‌اند و… از این جمله‌اند.
این در حالی است که طی سال جاری تولید و درآمد‌های شرکت ملی مس ایران افزایش قابل قبولی داشته و بسیاری از هزینه‌های بیهوده که در گذشته رایج بوده مورد بازبینی قرار گرفته ‌ و متوقف شده است.
برای بررسی عملکرد شرکت ملی مس ایران به گزار‌ش‌های ماهانه و دوره‌ای که توسط این شرکت منتشر می‌شود رجوع کنید.

منبع: نبض بورس

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=57634
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما