• کد خبر: ۵۷۷۵۵
  • ۱۴۰۱-۱۰-۰۵ - : ۱۵:۲۱

آخرین آمار کرونا در ایران ۵ دی

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، یک بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۶۷۵ نفر رسید.

 به گزارش اقتصاد سالم؛ از دیروز تا امروز ۵ دی ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۵ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۸۵۲ نفر رسید. تا کنون ۷ میلیون ۳۳۵ هزار و ۹۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۷۳۱ هزار و ۸۲۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۴۲۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۶۱ هزار و ۷۳۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۹۸ هزار و ۵۶۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۷۲۱ دُز رسید.

اکنون هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز قرار ندارد همچنین سه شهرستان در وضعیت نارنجی، ۷۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۶۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=57755
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما