• کد خبر: ۵۷۷۸۴
  • ۱۴۰۱-۱۰-۰۶ - : ۱۵:۵۸

آخرین آمار کرونا در ایران ۶ دی

از دیروز تا امروز ۶ دی ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۲ نفر از آنها بستری شدند.

 به گزارش اقتصاد سالم؛بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت: تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۸۵۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۶۱ هزار و ۹۵۸ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۹۹ هزار و ۱۲۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۹۳۵ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۶ دی ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۸۸۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داندد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۷۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۳۵ هزار و ۹۹۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۲۳۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۷۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۶۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=57784
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما