• کد خبر: ۶۱۰۹۰
  • ۱۴۰۱-۱۱-۱۹ - : ۱۹:۳۸

رکورد تولید سایپا شکسته شد

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا با تولید ۴۲۰ هزار و ۶۰۱ دستگاه خودرو توانست از تولید سالیانه در چهار سال اخیر خود عبور کند.

 به گزارش اقتصاد سالم؛مسعود پروین گفت: گروه خودروسازی سایپا بر اساس برنامه ریزی دقیقی که از ابتدای سال داشته توانسته روند مناسبی در تولید محصولات دنبال کند و بر این اساس با وجود خروج سه محصول پر تیراژ ساینا، تیبا و تیبا۲، نه تنها تیراژ تولید کاهش نیافته بلکه توانسته رکورد تولید در سال محصولات را نسبت به ۴ سال اخیر بشکند.

او افزود: گروه خودروسازی سایپا در تاریخ چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه با تولید ۴۲۰ هزار و ۶۰۱ دستگاه خودرو توانسته از تولید سالیانه چهار سال اخیر خود عبور کند و رکورد جدیدی را به ثبت برساند. این در حالی است که گروه سایپا در سال های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ به ترتیب ۴۱۹ هزار و ۵۶۰ دستگاه، ۴۱۵ هزار و ۴۸۷ دستگاه و ۴۲۰ هزار و ۴۲۰ دستگاه و ۳۹۷ هزار و ۸۰ دستگاه تولید کرده است و در سال جاری با ایجاد شرایط مناسب تامین و تولید باعث کسب این رکورد جدید شده است.

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا تصریح کرد: با توجه به شرایطی که در تولید محصولات، در گروه سایپا دنبال می شود این گروه در ماه های گذشته توانسته رکوردهای متعدد تولید هفتگی، ماهیانه و روزانه را در سایپا بشکند و در سه سایت بن رو، سایپا دیزل و پارس خودرو نیز از کل تولید سال گذشته عبور کند.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=61090
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما