• کد خبر: ۱۹۷۸۹
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۱ - : ۹:۴۳

ابربدهکار بانکی به دام افتاد

با تلاش سربازان گمنام حضرت امام زمان (عج) یکی از ابربدهکاران بانکی در استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اقتصاد سالم؛در سال های اخیر برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی یک مطالبه عمومی بوده و سپاه پاسداران به عنوان ضابط قضائی در برخورد با مفسدان اقتصادی قاطعانه وارد میدان عمل می‌شود.

با توجه به ماموریت‌های سپاه در برخورد با مفاسد اقتصادی و نیز هشدار فرمانده سپاه کربلا که “در برخورد با مفسدان و مخلان اقتصادی با کسی تعارف نداریم” با راه اندازی قرارگاه ۱۷ربیع در استان مازندران، هیچ مفسد اقتصادی حاشیه امنی نخواهد داشت.

برپایه این گزارش با تلاش مجاهدانه و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از ابر بدهکاران بانکی استان مازندران در تور اطلاعاتی سپاه کربلا افتاد.

گفتنی است؛ نامبرده که ۲۵۰۰میلیارد ریال به شبکه بانکی از سالیان گذشته بدهکار بوده است، با نفوذ در دستگاه‌های متولی از بازپرداخت آن اجتناب می‌کرد که پس از یک عملیات پیچیده اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد. این ابربدهکار بانکی متهم به اخلال در بازار نهاده دامی و جوجه یک روزه از طریق گرانفروشی هم است.

 

منبع: تسنیم

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=19789
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما