• کد خبر: ۲۲۰۱۴
  • ۱۴۰۰-۰۴-۲۷ - : ۱۵:۴۰

زمزمه عرضه خودرو آریزو ۵ توربو فیس لیفت بلند تر از همیشه به گوش می رسد

آریزو ۵ توربو فیس لیفت بعد از عرضه در بازار کشور چین به زودی توسط شرکت مدیران خودرو به بازار کشور عرضه می شود. آریزو ۵، سدان خانوادگی و محبوب شرکت مدیران خودرو است که سابقه حضور ۵ ساله در بازار کشور را دارد.

به گزارش اقتصاد سالم؛شرکت مدیران خودرو بر اساس تجربه موفق سدان های قبلی خود ام وی ام ۵۳۰ و ۵۵۰  در سال ۱۳۹۵ خودرو  آریزو ۵ را با موتور ۱۵۰۰ سی سی تنفس طبیعی با گیربکس های دستی و CVT به بازار عرضه نمود. در سال ۱۳۹۶  با ارتقاء پیشرانه به ۱۵۰۰ سی سی  توربو و جایگزینی گیربکس CVT با دنده دستی آریزو ۵ توانست جایگاه خود را در بازار تثبیت  نماید. شرکت مدیران خودرو از سال ۱۳۹۵ تاکنون  موفق به فروش بیش از ۲۲ هزار دستگاه آریزو ۵ گردیده است.

MVM در نظر دارد با ارتقاء فنی و ایجاد تغییرات ظاهری مخصوصا در داخل خودرو ضمن ایجاد ارگونومی بالاتر برای سرنشینان، لذت رانندگی را برای خریدارانی که به دنبال کابینی مدرن و لوکس هستند   نیز دو چندان نماید. سایر تغییرات انجام گرفته در آریزو ۵ جدید  به زودی توسط آن شرکت اطلاع رسنی می گردد.

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=22014
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما