• کد خبر: ۲۳۱۱
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۴ - : ۱۲:۴۸

تمدید محدودیت های کرونایی تهران

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: بر اساس ابلاغ استاندار تهران و مصوبه ستاد مقابله با کرونا با توجه کاهش نیافتن تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان ها محدودیت‌های کرونایی یک هفته دیگر در استان تهران تمدید شد.

به گزارش اقتصاد سالم؛قاسم نوده فراهانی  با اشاره به ابلاغ استاندار تهران در خصوص تصمیم گیری ستاد مقابله با ویروس کرونا مبنی بر تمدید محدودیت های جدید گفت: بر اساس ابلاغ استاندار تهران و مصوبه ستاد مقابله با کرونا با توجه به افزایش مراجعه کنندگان مبتلا به ویروس کرونا به مراکز خدمات درمانی و کاهش نیافتن تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان ها محدودیت‌های کرونایی یک هفته دیگر در استان تهران تمدید شد.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: بنا به اعلام استاندار تهران فعالیت برخی صنوف از جمله قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کافه ها و تالارهای پذیرایی ممنوع است.

فراهانی بیان داشت: تعطیلی استخرهای سرپوشیده، برگزار نشدن نماز جمعه در تهران و برگزاری تجمعات عمومی دیگر محدودیت‌های از این دست است که یک هفته دیگر از چهارم تا یازدهم مردادماه تمدید شده است.

رئیس اتاق اصناف تهران با تاکید بر رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در واحدهای صنفی گفت: همه مردم و بویژه اصناف باید بدانند در این برهه، رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و از همه مهم‌تر استفاده از ماسک به صورت کامل و همگانی می تواند بزرگترین گام برای خروج از این بحران باشد.

وی افزود: طبق مصوبات قبلی، واحدهای صنفی همچنان نباید اجازه حضور افراد بودن ماسک و تجمع در پاساژها را بدهند و اگر نسبت به این موضوع بی‌توجه باشند در وهله نخست به واحدهای صنفی تذکر و در صورت تکرار با آنها برخورد قانونی می‌شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=2311
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما