• کد خبر: ۲۳۱۷
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۴ - : ۱۳:۳۶

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۴

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۱۲ هزار تومان، قیمت دلار ۲۲ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون تومان و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد سالم؛همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۶۸۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم یک میلیون و ۱۲ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴عیار یک‌میلیون و ۳۳۷ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴میلیون و ۳۸۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۹۰۲.۳ دلار معامله می‌شود.

 ‌ قیمت ارز که از روز یکشنبه هفته قبل وارد مدار نزولی شده بود و از ۲۶ هزار تومان به ۲۱ هزار تومان کاهش یافته بود از صبح امروز با افزایش قیمت همراه شده است.

بر همین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار  ۲۲ هزار و ۴۰۰ تومان، یورو ۲۵ هزار تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۱۸۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

 

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها بدون تغییر قیمت نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان درج شده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=2317
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما