• کد خبر: ۲۳۶۷
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۵ - : ۱۵:۰۰

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۵

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۷۹ هزار تومان، قیمت دلار ۲۲ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون تومان و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد سالم؛همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۷۲۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم یک میلیون و ۷۹ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴عیار یک‌میلیون و ۳۳۷ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴میلیون و ۶۷۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۹۰۲.۳ دلار معامله می‌شود.

  قیمت ارز که از روز یکشنبه هفته قبل وارد مدار نزولی شده بود و از ۲۶ هزار تومان به ۲۱ هزار تومان کاهش یافته بود از صبح دیروز با افزایش قیمت همراه شده است.

بر همین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار  ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان، یورو ۲۸ هزار تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۶۱۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها بدون تغییر قیمت نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان درج شده است.

گفتنی است، یکی از نشانه‌هایی که کارشناسان ارزی را هم به کاهش قیمت ارز از روزهای آینده امیدوار کرده، اختلاف بالای قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی است؛ امروز قیمت خرید و فروش دلار  و یورو در این صرافی‌ها ۷۰۰ تومان اختلاف داشت. فعالان بازار معتقدند بازارساز به‌زودی با ورود جدی به بازار قیمت‌ها را برمی‌گرداند و شاید اتفاقی مشابه شهریور ۹۷ در انتظار بازار باشد.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=2367
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما