• کد خبر: ۲۴۰۷۴
  • ۱۴۰۰-۰۵-۲۹ - : ۹:۴۱

آخرین آمار کرونا در جهان ۲۹ مرداد

بر اساس آخرین آمارها، بیش از ۲۱۰ میلیون نفر در جهان تاکنون به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد بیش از ۱۸۸ میلیون نفر بهبود یافته‌اند.

به گزارش اقتصاد سالم؛ سازمان جهانی بهداشت شمار کل مبتلایان به کرونا در جهان را ۲۱۰ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۴۲۵ نفر اعلام کرد که از این تعداد چهار میلیون و ۴۱۷ هزار و ۳۸۵ نفر جان باخته اند و ۱۸۸ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۲۶ نفر بهبود یافته اند.

۱۰ کشور صدر جدول شیوع ویروس کرونا در جهان

آمریکا با بیش از ۳۸ میلیون نفر، هند با بیش از ۳۲ میلیون نفر، برزیل با بیش از ۲۰ میلیون نفر، روسیه با بیش از ۶ میلیون و ۶۸۴ هزار نفر، فرانسه با بیش از ۶ میلیون و ۵۵۷ هزار نفر، اوکراین با بیش از ۶ میلیون و ۳۹۲ هزار نفر، ترکیه با بیش از ۶ میلیون و ۱۵۷ هزار نفر، آرژانتین با بیش از ۵ میلیون و ۱۱۶ هزار نفر، کلمبیا ۴ میلیون و ۸۸۰ هزار نفر، اسپانیا با ۴ میلیون و ۷۵۸ هزارنفر در صدر جدول جهانی بیشترین مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ قرار دارند.

جدیدترین آمار قربانیان کرونا در جهان + جدول

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌اند.

عفونت با ویروس کرونا یا کووید-۱۹، برای نخستین بار در اواخر سال ۲۰۱۹ در چین گزارش شد و به سرعت شیوع یافت و موارد ابتلا به آن افزایش یافت. با گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی، موارد ابتلا به عفونت با ویروس کرونا در اکثر کشور‌های جهان مشاهده شد و به همین خاطر سازمان جهانی بهداشت در مارس سال ۲۰۲۰ پاندمی (همه گیری) این ویروس را اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=24074
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما