• کد خبر: ۲۷۲۸
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۵ - : ۱۳:۲۰

اعلام تصمیمات مهم اقتصادی در هفته آینده

رییس جمهور گفت: در جلسه سران قوا تصمیمات و نتایج مهمی گرفته شد که پس از به نتیجه رسیدن در هفته آینده و موافقت مقام معظم رهبری اعلام می‌شود که گشایشی اقتصادی در کشور بوجود می‌آید.

به گزارش اقتصاد سالم؛حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت اظهار داشت: واقعیات نباید زیر خنجر تحریف ذبح شوند و در این فضا باید همدیگر را برای رسیدن به نقطه مطلوب یاری کنیم.
روحانی با بیان اینکه مشکل تحریف بسیار دردآور است، گفت: تحریم را دشمن و تحریف را گاهی دشمن و گاهی متاسفانه در درون کشور انجام می دهند و این تحریف دردناکتر است. اگر حاضر به تسلیم نیستیم که قطعا هم نیستیم، زخم هم بر می داریم و مشکلات هم ایجاد می شود و در چنین شرایطی مهم است که میدان جنگ، تحریم ها و واقعیات را ببینیم اما بعضی ها می خواهند تحریم ها را نبینند و می گویند دولت چرا اینکار را کرده و یا نکرده است.
رئیس جمهور افزود: باید تحریم را نابود کنیم و دست تحریم کننده را ببریم و این اولین وظیفه ما است و ما توانستیم  این وظیفه را طی یک دوره صدروزه در دولت یازدهم انجام دهیم.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستورات مقام معظم رهبری به دولت و قوای مقننه و قضاییه و تشکیل اولین جلسه سران قوا در روز گذشته پس از رهنمودهای معظم له در روز عید قربان، تاکید کرد:‌ موضوع مهم اقتصادی در این جلسه در دستور کار قرار گرفت و بحث بسیار مفصلی انجام شد که نظرات بسیار شبیه و نزدیک به هم بود و اینکه برخی در کشور مطرح می کنند که قوای مقننه و قضاییه به دنبال زمین زدن دولت هستند، در این جلسات اینچنین مشاهده نمی کنیم و قوای دیگر کاملا درک می کنند که کشور در چه شرایطی قرار دارد.
روحانی ادامه داد: در جلسه دیروز تصمیمات و نتایج مهمی گرفته شد که پس از به نتیجه رسیدن در هفته آینده و موافقت مقام معظم رهبری اعلام می‌شود که گشایشی اقتصادی در کشور بوجود می‌آید.
رئیس جمهور با بیان اینکه در فرصت زیاد یک ساله دولت، مردم خواهند دید که در پنج شنبه و روزهای دیگر هفته، طرح های مهم و بزرگی در کشور به بهره برداری می رسد، افزود: باید با کمک یکدیگر دشمن را وادار می کنیم که بفهمد از طریق تحریم نمی تواند ما را به زانو دربیاورد و ناچار است منطق و حقیقت را بپذیرد که آن روز طولانی نیست و با صبر و مقاومت به پیروزی می رسیم.
روحانی همچنین با قدردانی از دست اندکاران بورس کشور، گفت: عرضه های اولیه در هفته آتی بسیار مهم است و از وزرای دولت تقاضا دارم که این مهم را انجام دهند که در یک عرضه ۶۲۰ و در عرضه دیگر ۷۶۳ میلیارد عرضه شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=2728
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما