• کد خبر: ۲۹۳۸۷
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۳ - : ۱۱:۵۱
/اختصاصی/

عباس قبادی، عاملِ بحران روغن، دستگیر شد + توضیحات تکمیلی

طبق جدیدترین اطلاعات رسیده، فرد بازداشت شده توسط سازمان اطلاعات سپاه که متهم اصلیِ بحرانِ کمبودِ روغن خوراکی در سال گذشته (۱۳۹۹) است؛ فردی به نامِ “عباس قبادی” است.

گزارش از مجید معتمدی _ روزنامه نگار

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، ۲ روز پیش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که “معاون سابق وزیر صمت که متهم به داشتن نقش زیادی در التهابات بازار روغن و کمبود این کالای اساسی در سال ۱۳۹۹ هست، توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شد.”

اگرچه در اطلاعیه منتشره از سوی سپاه نامی از این معاون وزیر برده نشده بود اما جدیدترین اطلاعات رسیده به این پایگاه خبری نشان می دهد که وی “عباس قبادی” است.

در اطلاعیه سپاه در این رابطه اعلام شده بود:” معاون سابق وزیر صمت و شبکه دلالان مرتبط با وی که نقش زیادی در التهابات بازار روغن و کمبود این کالای اساسی در سال ۹۹ داشتند، توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شدند.
این مسئول وقت دولتی، متهم است که با دریافت رشوه، ارز ۴۲۰۰ تومانی مربوط به واردات روغن را به شرکتی خصوصی تخصیص داده، که نه تنها از این ارز برای واردات روغن استفاده نکرده، بلکه بخشی از ذخایر راهبردی روغن کشور را نیز به صورت غیرقانونی به فروش رسانده است…”.

جناب آقای “عباس قبادی”/ معاون سابق وزارت صمت

اما فرد دستگیر شده توسط سازمان اطلاعات سپاه کیست؟

“عباس قبادی” در تاریخ ۲۵ آبان ۱۳۹۷ با حکم رضا رحمانی، وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت به عنوان معاونِ بازرگانی داخلی این وزارتخانه منصوب شد.

اولین بار “رضا رحمانی” وزیر وقتِ صمت در آبان ۱۳۹۷، “عباس قبادی” را به معاونت بازرگانی داخلیِ وزارت صمت منصوب کرد

وی حدود ۱ سال و ۶ ماه این سِمَت را در اختیار داشت تا اینکه پس از برکناریِ رضا رحمانی در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، “حسین مدرس خیابانی” _ جایگزین رضا رحمانی و سرپرست وقتِ وزارت صمت که هم اکنون استاندار سیستان و بلوچستان است _ در روزهای ابتداییِ در دست گرفتنِ مدیریتِ وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ عباس قبادی را از سِمَت معاونت بازرگانیِ این وزارتخانه برکنار کرد.

“حسین مدرس خیابانی” در روزهای ابتدایی سرپرستی وزارت صمت در سال ۱۳۹۹، “عباس قبادی” را از معاونت بازرگانی این وزارتخانه، برکنار کرد

اما بخت با “عباس قبادی” یار بود چراکه چند ماه بعد، پس از آنکه مجلس به دلایلِ سیاسی، به حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادیِ صمت رای اعتماد نداد و “علیرضا رزم حسینی” پس از او به عنوان وزیر به مجلس معرفی و رای آورد؛ مجددا در تاریخ ۲۷ مهر ۱۳۹۹ با حکم علیرضا رزم حسینی، عباس قبادی به عنوان معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت منصوب شد.

“علیرضا رزم حسینی” پس از تصدی وزارتِ صنعت، معدن و تجارت، “عباس قبادی” معاونِ برکنار شده ی این وزارتخانه را به پُستِ سابقش باز گرداند

رزم حسینی در متن حکم انتصابِ مجددِ وی نوشته بود:« نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجربه ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان معاون بازرگانی داخلی منصوب می‌شوید تا نسبت به تامین به‌هنگام و کم هزینه کالاهای مورد نیاز مردم و ایجاد بازار رقابتی تلاش کنید.»

بعد از انتصابِ مجددِ عباس قبادی به معاونتِ بازرگانی داخلی وزارت صمت بود که در ماه های پایانی سال ۱۳۹۹، بحرانِ کمبود روغن خوراکی در کشور ایجاد شده و صحنه های دردآوری از صف های طویل مردم برای خرید روغن تنظیم بازاری و… آن هم در شرایط کرونا را در کشور شاهد بودیم.

همین فرد (عباس قبادی) که هم اکنون توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شده است، در زمانِ بحرانِ روغن به عنوانِ معاون بازرگانی وزارت صمت و مسئولِ ستاد تنظیمِ بازار! بارها با رسانه ها مصاحبه کرده و از حَلِّ قریب الوقوع بحران کمبودِ روغن و اقداماتش! در راستای حل این مشکل خبر می داد…

در همان ایام پایگاه خبری “اقتصاد سالم” حسبِ رسالت خود برای دفاع از مستضعفان و مظلومان؛ گزارشی با عنوانِ “دَردی به نام “نُفوذ” / صفِ “روغن” طبیعی نیست” منتشر کرده و تاکید کرد که <مدیری که اجازه می دهد “تهیه روغن خوراکی” به معضل مردمِ ایران تبدیل شود، می تواند یک نفوذی و عامل دشمن باشد… وی در خوشبینانه ترین حالت مدیری “بی کفایت و مسوولیت نشناس” بوده و باید برکنار شود.>

در گزارش اقتصاد سالم در این رابطه آمده بود:” در روزهای اخیر انتشار فیلمهایی از صف بستن برخی از مردمِ بزرگِ ایران برای تهیه روغن خوراکی، عرقِ شرم بر صورت هر بینندهِ وطن پرست و ایران دوستی می نشاند.
…با توجه به صحبتها و تاکیداتِ مسوولین مربوطه بر وجود ذخایرِ کافی از روغن خام و روغن خوراکی؛ این وضعیت بیشتر از آنکه ناشی از تحریم باشد، نتیجه بی تدبیری و سومدیریت مسوولان مربوطه در زنجیره تولید و توزیع روغن خوراکی است. همین سوءمدیریت باعث شده تا صحنه های شرم آوری از صف ایستادنِ برخی از مردم شریف و بزرگ ایران برای خرید روغن را شاهد باشیم…

اما در این میان نباید از تهدیدِ “نفوذ” نیز غافل شد و خوش بینانه همه چیز را به “سومدیریتِ مسوولان مربوطه” تقلیل داد. در شرایطی که مسوولان مربوطه خودشان بر “پر بودن ذخایر روغن خام و توانِ تامین روغن خوراکی مورد نیاز مردم” تاکید می کنند، پس چرا این موضوع ساده و بدیهی باید به “مسئله” برخی از شهروندان و مردم به عنوان ولی نعمتانِ کشور تبدیل شود!؟ آیا نباید به برخی دستهای پشت پرده و کارشکنی ها مشکوک شد!؟
در این زمینه به نظر می رسد مسوولان امنیتی باید به موضوع ورود کرده و با بررسی دقیقِ زنجیره تولید و توزیع روغن در کشور بررسی کنند که آیا طبیعی ست که تامین روغن خوراکی به “مسئله” برخی از مردم و کشور تبدیل شود!؟ آیا برخی از مسوولانِ مربوطه در این زنجیره احیانا برای ایجاد نارضایتی در مردم، در این زمینه کارشکنی نمی کنند!؟
اگر هم ردّی از نفوذ نیافتید مسوولانِ قاصر و بی کفایت را شناسایی و برکنار کنید. رضایت مردم و ولی نعمتانِ کشور بازیچه دست چند مدیرِ بی کفایت و مسوولیت نشناس نیست”.

با این حال، این گزارش و هشدارهای داده شده از سوی سایر رسانه ها؛ گوشِ شنوایی در دولتِ اشرافیِ حسن روحانی و مدیرانش، به ویژه در وزارت صنعت، معدن و تجارت پیدا نکرد تا اینکه سرانجام رصدِ اطلاعاتیِ سازمان اطلاعات سپاه منجر به شناسایی و دستگیریِ “عباس قبادی” شد…

با این دستگیری مشخص شد که معاونِ وقتِ وزیر صنعت، معدن و تجارت و دبیر ستاد تنظیم بازار که مسئولِ حلِّ بحرانِ کمبود روغن بوده، خود عاملِ اصلیِ ایجاد این بحران بوده است!

اینجاست که نقش و اهمیتِ فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری، برای نظارت بر اصحابِ قدرت و ثروت و افشای فساد و مبارزه با آن، مشخص می شود.

در این میان اگر نبود بی اعتناییِ دولتِ “حسن روحانی” نسبت به افشاگری ها و هشدارهای رسانه ها درباره ی عملکرد برخی مدیرانِ دولتیِ فاسد؛ در همان زمان “عباس قبادی” برکنار و آن مشکلات برای مردم ایجاد نمی شد…

/توضیحات تکمیلی/

در پی خبر منتشره فوق درباره ی معاونت سابق وزارت صمت، با عنایت به ضرورت رعایت شئون و حقوق شهروندی آحادِ شهروندان جمهوری اسلامی ایران؛ بدین وسیله اعلام می شود که درج نامِ فردِ مذکور براساس شنیده ها از منابع موثق بوده و فرد یاد شده ی فوق، فعلا در جایگاهِ اتهام و بازداشت از سوی ضابطان محترم دستگاه قضایی (سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) می باشد.

وی هنوز در دادگاه محاکمه نشده و جرم وی به اثبات نرسیده است، لذا نامبرده در حال حاضر مجرم محسوب نمی شود.

بنابراین چنانچه درج خبر فوق موجبات رنجش و ناراحتی خانواده و بستگان نامبرده را به دنبال داشته است، اقتصاد سالم برحسب وظیفه شرعی، اخلاقی، قانونی و انقلابی خود بر خود واجب می داند که از آنان پوزش خواسته و طلب حلالیت کند.

بدیهی ست که ارائه هر نوع جوابیه و تکذیبیه از سوی خانواده ی محترم ایشان (همان طور که در تماس آنها با این پایگاه خبری، به ایشان اعلام شد)، حق قانونیِ آنها بوده و نزد این پایگاه خبری محفوظ و محترم است.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=29387
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. آیت آزین گفت:

    شما به چه مجوزی خبری که هنوز در حد اتهام هست را مقصر جلوه میدهید ونام عکس ایشان را چاپ میکنید ،شما هم به خدا وهم به خانواده ایشان باید پاسخگو باشید،حداقل شرم کنید از تذکر دیروز رهبری به مجلس در این خصوص،حالا شما بعداز یک روز از این تذکر نیز با تمام وقاحت این خبر رو منتشر میکنید،( آبروی افراد چه میشود )دعا میکنم که به حق دستهای بریده حضرت عباس تک تک کسانیکه در انتشار این مطلب تعمدا( ازروی غرض سیاسی) دست داشتند روزگارشان مثل شمر لعین تیره و تار گرداند.

  2. آیت آزین گفت:

    اگر انسانیدهرچه زودتر این خبر رو تصحیح کنید

  3. پاسخِ اقتصاد سالم گفت:

    مخاطب گرامی، آیت آزین
    اگر بنا بر مباهله و نفرین کردن باشد؛ تیم خبری “اقتصاد سالم” نیز امیدوار است تمامِ مدیرانی که با فعل یا ترکِ فعل خود، موجباتِ رنج و آزار و اذیت مردمِ بزرگِ ایران بالاخص، مستضعفان و مستمندان را ایجاد کرده اند؛ در این دنیای فانی و جهانِ باقی، به سزای اعمال خود برسند…

    براساس توصیه های بزرگانِ ما از مولای عالمِ امکان امیرالمومنین علی (ع) تا مقام معظم رهبری؛ فقرا، مستمندان و ضعفا ولی نعمتانِ جامعه هستند و مدیرانی که طبقِ بررسی های مستند و دقیق اعلامِ شده از سوی سازمان های امنیتی کشور، با دریافتِ رشوه به قصد سودجویی و نفعِ شخصیِ خود، در سرمایِ زمستانِ ۱۳۹۹ و در اوجِ تحریم های بی سابقه و ظالمانه و جنگ اقتصادی شدید دشمنان علیه این ملت،به ویژه در اوج بحرانِ کرونا؛ آنها را به صف های طولانیِ خریدِ روغنِ خوراکی بردند، اخلاقا، شرعا، و قانونا محکومند.
    خوشبختانه سازمانهای امنیتی هوشیارانه به موضوع ورود کرده و طبق اطلاعیه صادره، در حالِ رصد، شناسایی، بازداشت و برخورد با سایر مدیرانِ متخلف هستند.

  4. آیت آزین گفت:

    شما مثل اینکه متوجه موضوع نیستید اصل این گزارش شما که هنوز ثابت نشده وشما بانام وعکس ذکر کردیداشتباه است( همون نهاد امنیتی که شما میگید بعداز تذکر رهبری نام وعکس ایشان را برداشت) شما از اونها هم آگاهترین، شماهم اگر اینقدر دغدغه مردم مستضعف را دارید با بردن آبروی دیگران میخواهید به آن برسید،این توصیه مولایمان علی است . ( هنوز کسانیکه میلیارد ها اختلاس کرده اندوثابت هم شده با حروف الفبا « م» و « ز» و…از آنها نام میبرند) مطمئن باشید خدایی هم هست اگر به آخرت ایمان دارید.

  5. سپهری گفت:

    دم سایت اقتصاد سالم گرم.
    من حاضرم قسم بخورم این بابا یک …
    و ضمنا این دو نفری که فورا همون اول اومدن از این شخص دفاع می‌کنن، خودشون بهتر می‌دونن کی هستند!!!! چون نمی‌خوام زندگی خصوصی‌شو به هم بریزم.
    اما … که به خاطر یه لقمه نون حاضر باشه وطن و کل مردم رو زیر پا بذاره به خاطر یکی که خون مردمو توی شیشه کرده.
    اینهمه در قرآن از قارون بد گفته شده اما از یک نظر درود بر شرف قارون!!! چون حداقل ثروتشو از بنی‌اسرائیلی‌ها (هم‌وطن‌های خودش) به دست نیاورد!!! اما بعضی کفتارها هستند که مال یک ملت رو می‌خورند و بدتر از اون شخص، افرادی هستند که ازشون دفاع می‌کنن با توسل به قرآن و ائمه!!! خدا بهتون رحم کنه که بخاطر یکی دیگه قسم می‌خورید!
    وزارت اطلاعات (تو همچین موردی) بیخودی کسی رو دستگیر نمی‌کنه.

  6. مصطفی م گفت:

    آقای آذین خجالت نمیکشین واقعا شرم نمیکنین که از همچین کسی دفاع میکنین، برفرض که ایشون جرمشون هنوز اثبات نشده اما نابسامانی بازار روغن باید با کنترل این شخص و مجموعه تحت مدیریتشون حل میشد که در اون برهه حساس سال ۹۹ حل نشد،
    اگر ایشون شخصا مقصر هستن که انشالا این دنیا و اون دنیا روسیاه باشن اگر شخصا مقصر نیستن باز هم باید جوابگو باشن که چرا نتونستن سوءمدیریت مجموعه تحت مدیریتشون رو کنترل کنن
    پس مدیر نالایقی بودن که نفهمیدن زیردستاشون دارن چیکارمیکنن با بازار روغن. پس بازهم بایدجوابگو باشن. خیلی جالبه مصیبت و بدبختی مردم مهم نیست؟ متهم کردن یه مسوول مهمه!

  7. آیت آزین گفت:

    مامنتظر جوابیم،چی شد.

  8. آیت آزین گفت:

    جناب مصطفی م جعلی،بیزحمت خودتان را پابرهنه وسط معرکه ای نیندازین که هیچ اطلاعاتی ندارین،شما که هنوز قسمت دوم جواب من به این نشریه را که فرستادم ونشر ندادن ،نخواندین ،شماشرم کنین که میخواهین ملعبه دست مشتی سیاست زده ای که میخواهنداز آب گل آلودماهی بگیرند میشوید،اینها به جای جواب دادن در ست فقط میخواهند مردم را بجان هم بیندازندوهمین یکی ازنشان های راه نادرستشان هست.

  9. محمد گفت:

    حتی اگر یک درصد احتمال بی گناهی ایشان وجود دارد، حق انتشار خبر و بردن آبروی یک انسان و خانواده اش را ندارید…
    مگر سلطان سکه را که اعدام کردید یا سایر سلاطین محترم، بحال ما مردم فرقی کرد!!! یا توانستید شرایط را به قبل برگردانید؟

  10. کاکو گفت:

    با سلام خدمت سایت اقتصاد سالم…
    خدمتتون عرض کنم که ۲ روز قبل از شما، خبرگزاری های دیگه مثل خبرگزاری موج و غیره این خبر رو درباره دستگیری عباس قبادی داده بودن و با عرض شرمندگی، خبرتون نه اختصاصیه نه تازه! بَیاتِه بیاتِه
    عامو فقط کافیه اسم ایشون رو سرچ کنید تا ببینید قبل از شما چند تا سایت! این خبر رو دادن:)
    لطفا خبرهای سوخته ندید…

  11. ردیف اول گفت:

    اقای ایت آزین نسبت فامیلی نزدیک با آقای ع ق
    دارند گویا😅براگم سلام😂

  12. قاسم گفت:

    به نظرم آدم باید احمق یا خرفت باشه که ندونه مسئول نالایق عامل مشکلات مردمه.
    خدا همه کسایی که طرفدار این اراذل هستن، و دم از دین میزنن و نظرات متدینانه مینویسن، بهمراه همون مسئولان خائن، به آتش قهرش در دنیا و آخرت بسوزونه.
    اینها مجسمه ی حماقت، پلیدی و پررویی هستن

  13. آریا گفت:

    لازمه ی داشتن رفاه و اقتصاد سالم، قطع دست دزدان فاسد است.
    یقین دارم آنچه که دستگاههای اطلاعاتی ورود کردند، گوشه ای از جنایت فاسدان و قاتلان رفاه و آرامش هست.
    این کشور با وجود دزدان غارتگر موجب نارضایتی عموم مردم در گرانی و تورم شده است.
    شرم باد بر دزدان غارتگر
    حقوق حقه مردم را نباید فدای آبروی فاسد کرد،
    آن زمانی که مردم توی صف روغن بودند را تجسم کنید.
    این کشور نیاز به پاکسازی دزدان دارد…
    تنها راه کشور و قوت اعتماد عمومی همین است.

  14. فریبرز ع گفت:

    کسی حق ندارد تهمتی که هنوز ثابت نشده الکی انتشار بده و باعث آبرو ریزی دیگران بشه ، خدا از گناهکاران نمی گذرد….

  15. شهرام ب گفت:

    حاج عباس قبادی از یادگاران دفاع مقدس هستند؛ وقتی ایشان با وجود سن کم در جبهه حضور داشتن و سینه سپر کردند خیلی ازما و شما عزیزان وجود نداشتیم.
    لطفا حرمت نگه دارید و با ابروی بنده گان خدا بازی نکنید.
    یا علی

  16. عدالت گفت:

    چرا تو روز روشن دروغ تحویل مردم می دید!؟ عباس قبادی هیچوقت جبهه نرفته است.
    بعدشم چه ربطی داره؟ هرکس اون موقع جبهه رفته حق داره الان فساد بکنه؟ از حق مردم و بیت المال بخوره؟
    مطمئن باشید خدا جای حق نشسته…
    دیر یا زود در این دنیا یا آخرت جواب پس میدن.

  17. سميرا گفت:

    اقای ایت اذین امیدوارم درصد درست و حسابی گرفته باشی که اینقدر جان برکف هستی واسه مسئول بی کفایتی که همه میدونن چکار کرده

  18. ف پ گفت:

    چرا از خدا نمی‌ترسید؟
    کاش همه مدیران مثل حاج عباس قبادی با شرف بودن.
    بترسید از نفرین دل شکسته…
    تهمت نزنید…
    هنوز نه هیچ دادگاهی تشکیل شده، نه رای داده شده…
    بیخودی متهم نکنین…
    در قیامت باید جوابگو باشید.
    اگر دشمنی دارید و به آرزوی دلتون رسیدید که اینجا بیاید و حرف بزنید به حق پهلوی شکسته فاطمه رسوا بشید…

  19. برديا گفت:

    جای تاسف دارد که نشر اکاذیب در اولویت خبرگزاری اقتصاد سالم قرار گرفته، ظاهرا برای رسانه های امروز بازخورد خبر همیشه حرف اول را میزند تا رساندن واقعیت به گوش شنونده…
    در کجای دنیا یک مقام مسئول میتواند مسئول گرانی یک کالا اساسی باشد ، مگر وزارت صمت متولی دلار ۴٢٠٠ تومن هست که مقام مسئول در جایگاه سوظن قرار بگیرند ،نقش بانک مرکزی که متولی دلار ۴٢٠٠ است چیست،باید پرسید نهاد امنیتی مسئول که به این خوبی مهره سوخته پیدا میکند و از مافیاهای مختلف پرده برداری میکند چرا همین تلاش را در جهت تنظیم بازار انجام نمیدهد چرا با برکناری مقام مسئول هنوز قیمت روغن در بالاترین حد خود قرار دارد ،
    سوءاستفاده از احساسات مردم که آگاهی کافی نداشته در جهت تخریب یک انسان بسیار آسان است.
    خداوند به خانواده نامبره صبر عنایت کند. در کجای دنیا بدون اینکه جرم یک متهم به اثبات برسد برای ان اطلاعیه صادر میکنند .
    جای تاسف دارد که پرتلاش ترین و صادق ترین افراد و فاسد نشدنی ترین افراد تخریب میشوند تا راه مافیا بیش از پیش باز شود

  20. رسول گفت:

    باسلام
    ایشان ع.ق هیچ رزمنده نبوده فردی متظاهر و بی کفایت بود و مقصر کسانی هستن که وی را گماردن. ضمنا ایشان قبلا در وزارت بازرگانی در رابطه با واردات برنج مشکلاتی بوجود آورده بود و مدتی به همین دلیل بیکار بود.

  21. Farnood گفت:

    با اندکی درنگ متوجه میشین ادبیات “نفرین”
    ( آیت اذین ) و ( ف پ )
    چه تشابه ای داره😂
    دوست کرمانشاهی شرف چیز بدی نیستا😂 البته اگه داشتی که از این ها جانبداری نمیکردی!
    انشالا بحول و قوه الهی اشد مجازات برای این میهن فروش فرومایه صادر بشه🙏
    تا عبرتی باشه واسه سایرین🙏

  22. ف ج گفت:

    در موضوع شکر هم ایشان دست داشت

  23. اهورا گفت:

    درجواب به بردیا
    درکجای دنیا فکر میکنن مردم تا ابد ساده و نادان باقی میمانند؟
    درکجای دنیا کسی نیست که بداند بله ، نرخ ارز دولتی را بانک مرکزی تعیین میکند! اما این نرخ تنها جهت واردات کالاهای پرمصرف و و با دسترسی بینهایت باز اقایان وزیر و معاون صنعت معدن تجارت قرار گرفته است .مابقی داستان که معلوم است…..
    آیا همچنان سنگ یک خائن میهن فروش را به سینه میزنید؟
    در کجای دنیا این حق طبیعی از مردم سلب شده که نباید بدانند دلیل فلاکت و بدبختی شان چه کسی است؟ و رسانه ها باید خفه خان بگیرند؟
    در کجای دنیا وقتی یک نفر به مسئولیتی گمارده میشود، فرزندان و بستگان آنها نیز رستگار میگردند؟

  24. زارع گفت:

    دوستان ایشون دزدی کردن. به اسم اینکه من خودم نیروی امنیتی هستم. کل فامیلش رو برد بندرعباس سر کار. چرا چرا مدیرهای دزد سر کار میاورد و ادعا داشتند خودشون کرمانشاهی ولی تمام فک فامیل آورد بندرعباس سر کار بعد هم فرستاد سنندج ایلام کرمانشاه. و جنایتهایی که خون شهیدان رو پایمال کردند… تمام مسئولین دولتی که ایشون مدیرشون بوده باید بازخواست بشن در بنادر عباس اونها هم متاسفانه اما نمیشه گفت والا الان باز میکردم که چه جنایتهایی. بامدیران نفوذیش انجام میداد

  25. سید رضا علوی گفت:

    جز قبادی بسیاری در این بحران نقش داشتند
    نظیر حسن خلخالی مدیرعامل مارگارین
    یکی از فاسد ترین انسانهای تاریخ انقلاب اسلامی

  26. کارآگاه گجت گفت:

    حالا یه آشی واسش میپزن که یه وجب از اون روغن های خودش روش باشه…

    سلطان روغن😂😂

  27. پ ص گفت:

    شماچطورباآبروی فردزحمت کشی همچون حاج عباس قبادی بازی میکنیدحق ندارین این خبرهای دروغ رانشربدین

  28. امرا گفت:

    شمر جانباز اسلام جزو کسانی بود که نماز شبش قطع نمی شد… مهم احوال الان انسان است نه گذشته

  29. ماهان عزیزی گفت:

    هنوز نه دادگاه حکمی داده نه چیزی به اثبات رسیده شما اسم و عکس این بنده خدارو با یکسری خبر های کذب انتشار دادید
    چرا که مخاطب جذب کنید
    پس کسی را که خداوند مدافع او هست چگونه یک سری انسان به خود جرأت می‌دهند که رازش را فاش کنند یا عیبش را آشکار سازند، و یا بی دلیل به او تهمت وارد نموده و آبروی او را بریزند و به حیثیّتش صدمه برسانند
    لطفا و خواهشا تا چیزی اثبات نشده از انتشار اون خودداری کنید😊

  30. شاهرخ گفت:

    باسلام امیدوارم که هرچه زودترتکلیف حاج ع ۰ق وبی گناهی ایشان ثابت بشه تایک عده ازشرم خجالت زده بشن ع،ق شخصی فعال وخداشناس است پس بی دلیل تهمت نزنین که چوب خدا صدا نداره

  31. شاهرخ گفت:

    بنا براین نیست که هرانسانی اشتباهی چه خواسته چه ناخواسته را رخ دهد دلیل بر مجازاتش نیست انسان جایز خطاست تورابه خدا باابروی هر شخص بی گناهی بازی نکنید

  32. بیژن بهرامی گفت:

    حاج عباس قبادی مدیران زیادی هم با رابطه و نفوذ و سواستفاده منصوب کرده که باید به حال و روز این افراد که دلالان خاص خودش بودند هم رسیدگی شود

  33. صفر پور گفت:

    حاج عباس قبادی مدیران زیادی هم با رابطه در ادارات غله استان های گندم خیز و دارای ذخایر گندم بالا منصوب کرده که باید به حال و روز این افراد که دلالان خاص خودش بودند هم رسیدگی شود

  34. جمال گفت:

    سلام چرا در مدیران این وزات خانه چند سال این همه اخبار وجود دارد و چه خوب و چه غلط چراباید اینطور باشد هر کدام شخصیت دارند و خانواده دارند لطفا با شخصیت این مدیران بازی نکنید و تخریب شخصیت گریبان شما را خوهد گرفت.در قسمت اجرایی باید پاسخگویی کار بعضی ها بعد از ۳۰سال باشیم.باز این مشکلات است .در قسمت اجرایی روش متفاوت است ولی همین جریان را با اتهام های دیگر جاری میکنند ثابت شد که شد ثابت نشد مسولی نیست که ایشان را که اتهام زده است به هر روشی تنبیه کند .متاسفانه جو اداری و مدیریتی مناسب نیست اگر هم ت،ام افراد یک سازمان را اگاه اگاه کنی در انتها از شما سوال میشود چرا مقام بالاتر نرفتی،معلوم نیست کارمندیم بازرسیم حسابداریم ناظریم مسول چه هستیم .کسی که خطا کرده به همه اتهام میزند تا خود را رها سازد.مطمن باشید این مشکلات وجود دارد چه گزارش درست و چه گزارش غلط ولی اتهام جاری و سیستم باید کاملا مکانیزه و هیچ چیزی بدون برنامه نه خارج شود ننه امضا شود و هر امضایی با نظارت کامل باشد.هر کس اتهامی به ایشان وارد شد و ثابت شد که ایشان برای رقابت و و رد کردن اتهام خود اتهام زده شده است باید تشویش شود ،هر کس هم راه خطا رفت باید تنبیه شود با هر وسیله ای .مطمن باشید ارگان هایی هستند که میدانند دزد کیست خودمان را با این چیزها مشغول نکنیم .کلام اخر

دیدگاه شما