• کد خبر: ۳۱۵۲
  • ۱۳۹۹-۰۵-۲۸ - : ۹:۲۱

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۸

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۳۳ درصد افزایش به ۱۹۹۱ دلار و ۹۴ سنت رسید.

به گزارش اقتصاد سالم؛ به دنبال تضعیف ارزش دلار قیمت طلا روز سه شنبه شاهد افزایش بود، هرچند تقویت شاخص ها در بورس امریکا و نشانه هایی از ترمیم فعالیت های اقتصادی سبب شد تا رشد قیمت طلا محدود شود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۳۳ درصد افزایش به ۱۹۹۱ دلار و ۹۴ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر با ۰.۱۸ درصد رشد به ۲۰۰۲ دلار و ۳۰ سنت رسید.

شاخص ارزش دلار امروز با ۰.۲ درصد کاهش به پایین ترین رقم بیش از یک هفته گذشته رسید و موجب ارزان تر شدن طلا برای خریدارانی شد که از ارزهای غیردلاری استفاده می کنند.

بانک مرکزی آلمان دیروز اعلام کرد، اقتصاد این کشور در طی ماه های تابستان رشد سریعی را تجربه خواهد کرد، اما برای ترمیم کامل اقتصادی باید ابتدا واکسن کرونا ساخته شود.

سرمایه گذاران منتشر انتشار صورت مذاکرات نشست ماه گذشته فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه هستند.

بر اساس جدیدترین آمارها تعداد مبتلایان جهانی به ویروس کرونا به بیش از ۲۱.۸۱ میلیون نفر رسیده و تاکنون نزدیک به ۷۷۱ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه قول داد که امتیازات مالیاتی برای شرکت هایی که کارخانجات تولیدی خود را از چین به آمریکا انتقال دهند اختصاص داده خواهد شد.

دولت ترامپ همچنین اعلام کرده که محدودیت های بیشتری را علیه شرکت چینی هوآوی اعمال می کند.

حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا روز دوشنبه با ۰.۳۳ درصد افزایش به ۱۲۵۲.۳۸ سنت رسید. قیمت نقره نیز امروز با یک درصد افزایش به ۲۷ دلار و ۶۹ سنت رسید. قیمت پلاتین هم با ۰.۹ درصد رشد به ۹۵۷.۷۳ دلار رسید. اما پالادیوم ۱.۲ درصد کاهش داشت و به ۲۱۷۲ دلار و ۸۰ سنت رسید.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=3152
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما