• کد خبر: ۳۲۸۱۲
  • ۱۴۰۰-۰۹-۲۸ - : ۱۰:۳۳
چشمِ وزیرِ انقلابیِ کار و رفاه روشن!

“جیگر ترین و خوشگل ترین پرستاران در بیمارستان ذوب آهن اصفهان هستند”

حاشیه ها در شرکت ذوب آهن اصفهان روز به روز بیشتر می شود و در جدیدترین مورد در مراسمِ گرامیداشت روز پرستار در این شرکت؛ مجریِ برنامه از خانم هایِ پرستارِ “خوشگل، جیگر و تَک سایز” در بیمارستان شهید مطهریِ شرکت ذوب آهن اصفهان، می گوید و البته ارشدترین مقام حاضر به عنوان نماینده ی دولت جمهوری اسلامی ایران در این مراسم نیز، واکنشی نشان نمی دهد…

هتک حرمت و توهین به بانوانِ ایرانی و بالاخص جامعه ی پرستاری کشور در شرکت ذوب آهن اصفهان، (که شهیدانِ زنده در جنگ با ویروس مهلک کرونا هستند) و سکوت مسئولانِ مربوطه نسبت به آن در حالی ست که پیش از این نیز تخلفات زیادی در شرکت ذوب آهن صورت گرفته است…

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، در روزهای اخیر فیلمی در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که در آن دیده می شود در یک مراسم دولتی در یکی از بزرگترین شرکتهای زیرمجموعه ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ مجری مراسم در حال تعریف کردن از چشم و ابرو و قد و بالای خانم های پرستارِ شاغل در بیمارستانِ دولتیِ شهید مطهریِ ذوب آهن اصفهان با الفاظی سخیف است!

این اتفاق چند روز پیش در مراسم روز پرستار در بیمارستان شرکت ذوب آهن اصفهان افتاده و در مراسمی که به مناسبت زادروزِ ولادت حضرت زینب و روز پرستار، با حضور کارکنان و رئیس بیمارستان و البته مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان برگزار شده است، یکی از مجریان برنامه، هتک حرمت بانوان حاضر را کرده و کلماتِ سخیفی را بر زبان می آورد که مشخص نیست اصولا چه ارتباطی به یک مراسم رسمی دارد!

فیلم را ببینید:

 

این وضعیت در حالی ست که حتی در کشورهای لائیک و بی دین هم، حفظِ حرمتِ جامعه ی زنان جزو اصولِ اصلی و بدیهی در برگزاریِ مراسم های رسمی است و هیچگاه در یک مراسم دولتی و رسمی همچون تقدیر از زنانِ پرستار؛ اینگونه ابزاری و جنسی به جامعه زنان و قشر پرستار نگاه نشده و ارزش زنان را پایین نمی آورند، چه برسد به اینکه این کار در ایران اسلامی و به ویژه در دولت انقلابیِ آیت الله رئیسی و بالاخص در بزرگداشت زادروز یک اسطوره و پیشوای دینی اتفاق بیافتد و از همه دردناک تر و عجیب تر، نماینده ی دولت و اصطلاحا بزرگ تر مجلس هم هیچ واکنشی به آن نشان ندهد!

بنابراین جا دارد که همین جا و در همین گزارش یک دست خوش و دست مریزاد به حجت الله عبدالملکی، وزیر انقلابیِ رفاه بگوییم که حاشیه های مختلف و متعدد را در شرکت ذوب آهن اصفهان دیده و اقدامی برای برخورد با متخلفان نکرده است تا کار به این جا برسد.

اما این اتفاق و البته عدم واکنش “منصور یزدی زاده” مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان و نماینده ی دولت در این مراسم به رفتارِ سخیفِ مجری مراسم و توهین و هتک حرمتِ بانوان و پرستارانِ حاضر از سوی او، در حالی ست که شرکت ذوب آهن اصفهان به عنوان ۱ اَبَر کارخانه ی دولتی؛ مدتهای مدیدی ست که دچارِ مشکلات و حاشیه های متعددی شده و هر بار مشکل جدیدی در این شرکت رخ می دهد…

وزیر انقلابیِ رفاه تاکنون به گزارش ها و هشدارهای داده شده درباره ی تخلفات متعدد در شرکت ذوب آهن اصفهان، واکنشی نشان نداده است

حاشیه هایی همچون تامینِ مالی رسانه های “ایران ستیز” و برخورد با ایثارگران، جانبازان و فرزندان شهید، تا وقوعِ ۲ مورد اقدام به خودکشیِ پرسنل کارخانه در اعتراض به شرایط و همچنین خیانتِ یکی از مدیران ارشد شرکت ذوب آهن اصفهان به کشور و اقدامِ وی علیه امنیت ملی؛
از جمله حاشیه های این شرکتِ بزرگ دولتی در ماه های اخیر است که کشف و رسانه ای شده و به اطلاع مردم و البته مسئولانِ مربوطه رسیده است.

در این شرایط مشخص نیست که در این شرکت دولتی با چنین سیستم و با چنین مدیرانی؛ چه مشکلات و تخلفات دیگری وجود دارد که هنوز کشف نشده و به اطلاعِ مردم و رسانه ها نرسیده است!

در چنین شرایطی مسئولان مربوطه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوانِ مالک شرکت ذوب آهن اصفهان؛ تاکنون واکنشی به گزارش های متعدد منتشره درباره ی تخلفات و حاشیه های رخ داده در شرکتِ زیرمجموعه ی خود نشان نداده و برخوردی با متخلفان نکرده اند.

بنابراین در پاسخ به این وضعیت و تضییعِ حقوقِ مردمِ ایران، پایگاه خبری “اقتصاد سالم” به حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هشدار می دهد که منافعِ مردم ایران چیزی نیست که قابل اغماض، چشم پوشی و مشمول مرور زمان باشد؛ بنابراین اگر به سرعت اقدامی در زمینه ی برخورد با متخلفان در شرکت ذوب آهن اصفهان و دفاع از حقوق مردم ایران صورت نگیرد، “اقتصاد سالم” گزارش کامل و جامعی از شخصِ وزیر و عملکردش در این زمینه، خطاب به ملت بزرگ ایران منتشر خواهد کرد.

به عبدالملکی هشدار می دهیم که تیم خبری “اقتصاد سالم” حسب وظیفه ی ذاتیِ خود برای دفاع از مامِ وطن و همچنین در اجرای فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری در مبارزه با فساد و دفاع از منافع ملی؛ نه با وی که صرفا امانت دارِ اموالِ ملت و و نوکرِ مردم ایران است و نه با هیچ احد دیگری، تعارف نداشته و نخواهد داشت و تا کنون نیز خویشتن داری کرده و امیدوار به اجرای عدالت و انجامِ وظیفه از جانب وی بوده است.

پس همین امروز اقدام کنید که فردا دیر است و در پیشگاهِ ملتِ نجیب و بزرگ ایران، پاسخی نخواهید داشت…

 

نگاهی به گزارش های پیشین

 

پیش از این نیز پایگاه خبری “اقتصاد سالم” گزارش هایی از تخلفات در شرکت ذوب آهن اصفهان منتشر کرده بود که جدیدترین آن به شرح زیر است:

 

خیانتِ مدیر ذوب آهن اصفهان به مردم ایران / سازمان حراست خواب است

جدیدترین مدارک رسیده به پایگاه خبری “اقتصاد سالم” حاکی از اقدامِ یکی از مدیرانِ ارشد شرکتهای تابعه ذوب آهن اصفهان، بر علیهِ امنیت ملی ایران است.
در این شرایط و درحالیکه شرکت ذوب آهن اصفهان به اسپانسر رسانه های “ایران ستیز” تبدیل شده و مدیرانِ ارشد آن نیز بر علیه امنیت ملی ایران اقدام می کنند؛ مشخص نیست سازمان “حراست” این شرکت دولتی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به چه کاری مشغول هستند، آیا در خواب زمستانی به سر می برند؟

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، حدود ۲ ماه پیش به دنبال مراجعه ی برخی از رزمندگان، جانبازان و فرزندان شهید و جانبازِ شاغل در شرکت ذوب آهن اصفهان و مدارک و مستندات ارائه شده از سوی آنها؛ در گزارشی خبر دادیم که شرکت ذوب آهن اصفهان به عنوان ۱ کارخانه و اَبَربنگاه دولتی، به اسپانسر و تامین کننده ی مالیِ رسانه های “ایران ستیز” تبدیل شده است.

همچنین در همین گزارش گفتیم که “منصور یزدی زاده” در دوره ی ۴ ساله ی مدیریت خود در شرکت ذوب آهن اصفهان (از اردیبهشت ۱۳۹۷ تا کنون)؛ اقدام به حذف، طرد و انزوای فرزندانِ شاهد، جانباز، ایثارگر و رزمندگان دفاع مقدسِ شاغل در این شرکت که منتقدِ اقداماتش بوده اند، کرده است.

در چنین شرایطی اما روز گذشته (چهارشنبه ۲۴ آذرماه) اسنادی به دست “اقتصاد سالم” رسیده که حاکی از حضورِ یکی از افرادِ “ایران ستیز”؛ در مدیریتِ ارشد یکی از شرکتهای ذوب آهن اصفهان است.

طبق مستندات واصله به این پایگاه خبری، این فرد با نامِ “محمد کرمانی”، معاونِ سابق حراست کل شرکت ذوب آهن اصفهان و رئیس فعلی هیات مدیره شرکت “تارابگین ذوب آهن” است که اخیرا اقداماتِ خطرناکی علیه امنیت ملی ایران داشته و با وجود سابقه ی “حراستی”، به وطن خیانت کرده است؛ با این وجود با وی هیچ برخوردی نشده و او همچنان در سِمَت خود نیز باقی مانده است!

جناب آقای “محمد کرمانی”، معاون سابق حراست کل شرکت ذوب آهن اصفهان/
از بیت المالِ مردمِ ایران حقوق گرفت اما در آخر، به این مردم خیانت کرد!

طبق اطلاعات رسیده، شخص اقدام کننده برعلیه امنیت ملی کشور، منصوبِ “منصور یزدی زاده”، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان است.

البته با توجه به کارنامه و عملکردِ پیشینِ “منصور یزدی زاده”؛ در فاجعه ی امنیتی اخیر نیز انتظارِ اقدامی از سوی او و برخوردِ وی با شخصِ “ایران ستیز” نمی رود، ضمن آنکه “محمد کرمانی” از منصوبانِ خودِ “منصور یزدی زاده” است که در زمانِ تصدیِ سِمَتِ معاون حراست شرکت ذوب آهن اصفهان؛ به ریاست هیات مدیره شرکت “تارابگین ذوب آهن اصفهان” نیز منصوب شده است!

در چنین شرایطی سوال اول این است که اصولا معاونِ حراستِ ۱ کارخانه بزرگ دولتی؛ براساس کدام قانون، تخصص و تدبیری از سوی مدیرعامل همان شرکت، به ریاست هیات مدیره یک شرکت زیرمجموعه منصوب شده است!؟ دلیل، مصلحت و توجیهاتِ قانونیِ این انتصاب چیست!؟

مگر اصولا قرار نیست مدیرانِ سازمانِ حراستِ یک مجموعه ی دولتی، ناظر بر عملکردِ مدیرعامل و دیگر پرسنلِ آن و مدافعِ منافعِ ملی کشور باشند؛ پس معاونِ حراستی که از سوی مدیرعامل به عنوان رئیس هیات مدیره یک شرکت دیگر منصوب شده، آیا نمک گیرِ مدیرعامل نمی شود؟ آیا در چنین شرایطی وی می تواند بر آن مدیرعامل، “نظارت” کرده، با “تخلفات” وی برخورد و از “منافع ملی ایرانیان”، دفاع کند!؟

اما سوال دوم این است که اصولا سازمانِ “حراستِ” شرکت ذوب آهن اصفهان، هم اکنون کجا است، به چه کاری مشغول است و دقیقا از چه چیزی و کجا، حراست و پاسداری می کند؟ آیا حضور ۱ مدیرِ “ایران ستیز” با سابقه ی اقدام بر علیهِ امنیت ملی کشور، مایه ی ننگ و سرافکندگیِ سازمان حراست شرکت ذوب آهن اصفهان نیست!؟

آیا این وضعیت خیانت به مامِ وطن ایران و برخلافِ وظایفِ اولیه ی تعریف شده برای سازمانی به نامِ “حراست”، آن هم در یک کارخانه و بنگاهِ بزرگ دولتی نیست!؟

در شرایطی که مردمِ بزرگ و نجیب ایران در زیر بار تحریم های ظالمانه ی آمریکا و در وسط یک جنگ اقتصادیِ تمام عیار قرار دارند؛ آیا رَواست که یکی از مدیرانِ ارشد دولتی، آن هم با سابقه ی معاونتِ حراستِ ۱ اَبَر شرکت دولتی، برعلیهِ منافع و امنیتِ ملی این مردم اقدام کند و با هیچ برخورد و واکنشی هم مواجه نشود؟

مگر آن جا (شرکت ذوب آهن اصفهان)، خانه ی خاله جانِ آقایان است و همه چیز دَرهَم است و بین خادم و خائن، تفاوتی قائل نمی شوند!؟

در این شرایط پایگاه خبری “اقتصاد سالم” به سازمان حراست ذوب آهن اصفهان و همچنین حراست کل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مالک و سهامدار شرکت ذوب آهن اصفهان؛ هشدار می دهد که منافع و امنیتِ ملی ایران و ایرانیان؛ بازیچه ی دستِ هر بی بُته و تازه به دوران رسیده ای نیست…

در صورتی که از منافعِ مردمِ ایران دفاع و به سرعت با مدیرِ “خائن و ایران ستیز” در شرکت ذوب آهن اصفهان برخورد نشود، این پایگاه خبری حسب وظیفه ی ذاتی خود برای دفاع از وطن و براساس فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری برای مبارزه با فساد و دفاع از منافع ملی ایرانیان؛ اسنادِ خیانتِ “محمد کرمانی” را برای اطلاع مردم ایران، منتشر خواهد کرد.

در آن صورت مسئولان مربوطه بدانند که از شرمِ این مردم، آب خواهند شد…

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=32812
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. کوروش اسفندمند گفت:

    از سایت اقتصاد سالم تشکر میکنم. در مورد مواد اولیه و زدو‌ بندهای آقای صالحی و صادقی مطالبی منتشر کنید.

  2. خشایار گفت:

    سلام لطفا در مورد فساد مهرداد ناجی که همزمان مشاور مدیر عامل شرکت ملی فولاد و هم عضو هیات مدیره فولاد آذربایجان هست منتشر کنید

  3. peyman گفت:

    بابا ول کنید دنبال چه داستانایی هستیدها . یه شوخی بوده دیگه . خود پرستارا ناراحت که نشدن هیچ خوششون هم اومده بعد شما شدید کاسه داغتر از آش

  4. ایرج رمضانی گفت:

    استقلال کشور ما با خون هزاران جوان آبیاری شده
    تماشا و سکوت نسبت به خائنین این ملت پذیرفته نیست ملتی که برای استقلال کشور از جان گذشته
    و سالهاست با تحریم و تهدید دشمنان دست بگریبان است به خصوص از دولت رئیسی انتظار دارد اگر زورمون به سلطه گران بیگانه نمی رسد
    دست کم دست خائنین را در داخل از مال و اموال مردم کوتاه کندو هیچ خائینی نباید با کمال امنیت هم آواز با دشمنان با خیانت اقتدار دولت را زیر سوال ببرد و به دولت و ملت ایران خیانت کند.

  5. یک بی ادعا گفت:

    باو چرا الکی جوسازی می کنید این یارو داشته برنامه اجرا می کرده خواسته یه حالی به برنامه بده توی فیلم هم که مشاهده می کنید کسی این این وضعیت اعتراضی نداره هدف تنها شوخی بوده و مجری با ارزیابی وضعیت چنین حرفی رو زده دیده بقیه راضی هستند اونم اونارو خنداند
    حالا اگه میومد روضه می خوند و غم از دست دادن همکارانشان را برایشان تازه می کرد خوب بود؟

  6. ناشناس گفت:

    مجری به دوران رسیده اینستا گرامی، قوره نشده مویز شدن، فک کرده خیلی هم خوشمزه اس، متاسفانه الان شوخی های جنسی باب شده

  7. صادفی گفت:

    خداوکیلی دنبال چی می‌گردید. شما از کجا فرمان میگیرید.
    خیلی دلتون خوش، برید دزدی هارا پی گیری کنید. حیف وقط که برا نظر گذاشتن صرف بشه.

  8. رضا گفت:

    اقتصاد سالم شما اب رو بریز جایی که میسوزه

  9. احمد گفت:

    الفاظ و کلمات بسته به موقعیت ، گوینده و جو حاکم بر مجلس معنای خود را القا می کند.بنده به عنوان یک بیننده نه تحریک شدم و نه از یک کمدین ناراحت،البته نمی توان انتظار داشت که کسی از شوخی کردن ناراحت نشود.
    این روزها ما مردم بیشتر از پیش به ‌- روح شوخی و شادی بی پایان خنده- محتاجیم .

  10. بی نام گفت:

    دو تا گزارشات اخریتون در مورد ذوب آهن خوندم به نوعی بی منطقی توش داد می زد فقط قصد سیاه نمایی و تخریب داشتید بدون دلیل و استدلال محکم و برای اینکا خودتون حق نشون بدید هی دم ازرخون شهدا و ایثارگران زدید اینو تخریب خیلی ناشیانه است حداقل حرفه ای تخریب کنید هرچن من خودم به مدیریت ذوب آهن در مورد رسیدگی به مسائل معیشتی کارگرا ن و طرح طبقه بندی خیلی نقد دارم اما اینگونه تخریب کردن مدیریت هم نه تنها به ضرر اوتا نیست بلکه همسو با اهداف اونهاست

  11. دهک آخری گفت:

    من نمیدانم چرا این مجله گیرداده به مدیران ذوب آهن ، دلیلش چیه خدا میداند،حالا این مجری یک شوخی کرد چه ربطی به مدیران ذوب آهن دارد؟ ولی این را میدانم که اگر بخواهند مدیری را بکوبند به او انگ ضد انقلاب و هزار و یک برچسب دیگرمی چسبانند ولی دیگر این روش ها برای له کردن کسی ، نخ نما شده و مردم متوجه برچسب های بیخودی هستند

  12. ناشناس گفت:

    این درسته که بعضیاشون خوششون اومد،البته جشنه اما نباید این حرفهای سخیف توسط مجری گفته میشد

  13. صالح گفت:

    دنبال لحاف ملا میگردی داداش ؟!

  14. مم گفت:

    دقیقا پرداختن به همین حاشیه هاست که ما را از اصل مطلب که همون اقتصاد پکیده کشور هست دور میکنه و وزیر کار درستی کرده

  15. بویراحمد گفت:

    خدایی باید به شدت با این مجری برخورد کرد واقعا بی چشم و رو و بی شرافته

  16. رضا گفت:

    با سلام
    واقعا تابلو هستید همینطور تو هر خطی فقط میگید امنیت ملی به خطر افتاده ولی هر چی میخونم چیزی از توش در نمیاد تابلو هست که میخوایید با استفاده از کلماتی مثل خون شهیدان و یادگاران دفاع مقدس و امنیت ملی و مقام رهبری و آتش به اختیار تیم مدیریتی رو عوض کنید واقعا تابلو هستید ببشتر از حد

  17. . علی . گفت:

    بنظر بنده دوره ی به چالش کشیدن افراد لایق ،با این خرابکاری های سیستماتیک تمام شده است و بهتر است در راستای پیشرفت های روز افزون کارخانه و بهبود جایگاه آن در اقتصاد کشور مطلب منتشر کنید…

  18. محمد گفت:

    دوستانی که از مجری دفاع میکنن به نظرشون این شوخی بود؟
    ینی واقعا شما خندیدید به این حرفا؟
    ینی بعضیا انقد بی جنبن که به هر حرف جنسی میخندن.

  19. سید قدرت جلبلی باغ اناری گفت:

    من یک بازنشسته ذوب آهنم
    که در بدترین شرایط کارگاهی ذوب آهن
    کار کردم حال که با انواع بیماریها دست
    بگیریبان
    مدیر عامل ذوب آهن هم هیچ توجی
    به ما سازندگان دوران سخت ذوب آهن
    نمی کندو ما رها کرد
    چرا کسی در این مورد نظر نمی دهد
    یا این خبر نگار به اصطلاع مردی
    خبری نمی نویسد

  20. من نه منم گفت:

    فرض کنید وزیر هم بخواد واکنش نشون بده،وقتی همه دارن برا مجری دست میزنن وزیر چی بگه،آیا اونجا جاشه؟

  21. بی نام گفت:

    سلام کاملا واضح و مشخص است که شما یک نشریه بی طرف نبوده و با سوء نیت و برای امیال شخصی و مصلحتی خودتان جهت گیری کرده اید امثال شما نشریات زیاد هستند و بعد از طلب باج خواهی از موسسات و شرکت ها و… وقتی به در بسته می خورند شروع به نشر اکاذیب و فرافکنی میکنند فی الحال شرکت ذوب اهن نیز دستاویز شما شده بنده خود در این سازمان شاغل هستم و مطلعم که جامعه ی بزرگ ذوب اهن فریب چنین رفتار هایی رو نخواهند خورد و بعنوان یک عضو کوچک از خانواده ی ایثارگران به شما پیشنهاد میکنم خون مطهر شهیدان را بازیچه مقاصد خود قرار ندهید،اگر رانت یا فسادی در این کارخانه حاکم باشد پیگیری ان هیچ ارتباطی به امثال شما ندارد.

  22. حمید گفت:

    ای بابا. از شما باید ترسید که با این خشک مقدسی زندگی را بر همه تنگ کرده اید

  23. مهرداد گفت:

    مگه چی گفته؟؟
    چی کرده؟؟!!
    که اینقدر گُندَش میکنین !!!!!

    خوب هم کرده
    خوب هم گفته
    دستش هم درد نکنه
    تو مراسم تشکر و تقدیر از پرستاران بوده.
    میخواستین نوحه و مرثیه بخونه؟؟!!

  24. جلال گفت:

    تشکر از سایت خبری اقتصاد سالم

  25. جیگر گفت:

    سلام
    من یکی از اون جیگرا هستم.
    کاشکی مدیرعامل و فرماندار لنجان و آجدانی بی وجدان که توی این مراسم نیش شون را تا بناگوش وا کرده بودند و برای مجری دست میزدند ، مثل زمان دکتر کریمی به دعوت از یه روحانی و یه گروه موسیقی و یه گروه تواشیح راضی میشدند و اینقدر دل ما را خون نمیکردند…
    ما جشن نمیخواهیم. ما مدیریت صحیح میخواهیم. واگذاری قسمتهای مختلف بیمارستان به یه مشت آدم مسئله دار و هیز و چشم پلشت را نمیخواهیم.
    اینقدر هم پولپاشی نکنید ما فریب این کارها را نمیخوریم

  26. محمد گفت:

    بله به جای اینکه تکلیف کار کنان شرکتی و قراردادی را مشخص و به فکر معیشت مردم باشند، بودجه کارخونه را ول خرجی میکنن،این عدالته!!!!!!??
    دنیا و آخرت مسوول هستند.

  27. حسن گفت:

    بیمارستان مطهری که افتضاحه وضعیتش توایران مایه آبروریزیه من حاضرم بیکارباشم ولی بهم نگن بروتواون بیمارستان کارکن بنده خودم شاغل بیمارستان امیرالمومنین اصفهانم اصلاجوبیمارستان امیرالمومنین صددرجه فرق داره حجاب پرسنل رفتارمتانتشون مثال نزدنیه وباافتخارمیگم پرسنل امیرالمومنین هستم باافتخارسرموبلندمیکنم نه این که تومحیطی کارکنم که

  28. عفت گفت:

    آقای یزدی زاده چشمش روشن اتفاقااون روزاومده توبیمارستان من خودم تومراسم بودم تموم پرستاراهمه آرایش کرده موهابیرون افتضاح آبروهرچی پرستاربودابردن قربون حضرت زینب برم که ابرواهل بیتم بردن بااین وضعیت حجابشون خوب اینم ازافتخارات دوران مدیریت یزدی زاده ودکترآجدانیه چرادخترخواهربنده که پرستاره به خاطرحجابش آقای دکترآجدانی قبولش نکرده بودبرای استخدام امااگه آرایش میکردوموبیرون میریخت قبولش میکرد

  29. شروین گفت:

    من دست آقای یزدی رو میبوسم .ــــاقتصاد سالم شمام یکم شرف داشته باش

  30. بهنام گفت:

    سلام. نمیدونم چه هیزم تری از ذوب آهن به این سایت فروخته شده که اینقدر کینه ای و بی تدبیرانه و مبتدی داره یه شرکتی که از زمان سکانداری آقای یزدی زاده تازه داره رو به راه میشه و به سودآوری رسیده را میکوبه.
    صادقی خوب بود؟ با اون همه دوست و آشنا و همسر جوان و … که ذوب آهن رو لیسیدند و بردند و امتیاز و حق پرسنل رو قطع کردند.

  31. حراست گفت:

    بعضی از پرسنل رستورانشونم هم چشم چرون ولیم هستن و
    … البته مدتیه حراست یه چیزایی بو برده و یه سری نیروهاتحت نظرهستن

  32. مهندس گفت:

    انگار تعداد کمی از خانم ها هم از اینکه نگاه ابزاری و جنسی بهشون بشه، بدشون نیامد! و دست زدن و ذوق کردن!
    زن و دختران آریایی مظهر ابهت و وقارن…
    ما جشن و‌ خوشی را با شوخی های جلف و سبک اشتباه میگیریم.

  33. محمدعلی ذوالفقاری فرزند شهید از کارخانه ذوب آهن گفت:

    واقعاً ک یک رسانه مغرض و حاشیه ساز و صرفاً بدنبال جوسازی و حاشیه ساز ی هستید و متاسفانه طبق معمول بدنبال سواستفاده از ایثارگران و خانواده شهدا برای اهداف خاص خودتون
    من نمیدونم نهادهای ناظر بر مطبوعات و رسانه‌ها و غیره چگونه اجازه میدن ک‌ هر اراجیفی را بصورت غیر حرفه‌ای نشر داده و ب راحتی به افراد و سازمانها اتهام بزنید

  34. فرزاد گفت:

    بابا خیلی تابلو بازی در میارید، خیلی غیر حرفه ای تخریب میکنید. منصور یزدی زاده هم تاریخ مصرفش بگذره میگذارنش کنار. نگران نباشید. دنبال زیربغل مار هم نگردید.

  35. خدادادی گفت:

    واقعا این همه اراجیف از سایت شما منتشر میشه راجب ذوب آهن …فک‌کنم یه عقده ای چیزی دارید ..خیلی چرت و پرت هارو منتشر میکنید ..حیف وقت ک‌صرف شما بشه

  36. احجد گفت:

    خاک توسرتومجری کنن که چشمت دنبال ناموس مردمه وخاک توسر مدیریت اون بیمارستان کنن که وضعیت حجاب پرسنلش اینه

  37. محمد گفت:

    وای بر هر عیب جوی طعنه زننده …

    یعنی در این کشور همه ی مشکلات درست شده …
    و هیچ عیبی و هیچ گرسنه ای و هیچ اشکالی نیست .که شما گیر دادی به مجری یک برنامه طنز .خوب دروغ که نگفته خداوند زن را زیبا و لطیف آفریده ..
    اینطور که شما قضاوت میکنید .باید خود خداوند را هم به دادگاه جمهوری اسلامی بخوانیم و از اینکه زن را زیبا و جذاب خلق کرده ازش توضیح بخواهیم ….

  38. امیر علی گفت:

    پرداختن و رسانه ای کردن این موضوعات خیلی زشت تر و زننده تر از اصل موضوع است ‌ . لطفا لطفا…

  39. زم گفت:

    شما هایی که از خانم های بی حجاب دفاع میکنید، خوشتان میآید یک مرد غریبه به ناموس خودتان بزند ، من کاری به اقتصاد ندارم و خودم هم فرد عادی هستم ، ولی این را بدانید که همه بانوان و آقایان در همه شرایط باید حجب و حیا داشته باشند.

  40. داریوش شریفی گفت:

    سلام
    نظردوستان راخواندم هرکس یک نظرداده بعضی ها این کارراغلط وبعضی به عنوان شوخی تلقی کردندهمه نظرهابجای خوددرست است ونبایدبایک شوخی اینقدرجدی بخواهیم برخوردنماییم ،
    مااگه بخواهیم به دستورات اسلام عمل نمائیم بایدبامفاسداقتصادی مقابله نمائیم نه باطنزوشوخی فرضاغرض هم باشداشکالی ندارد
    بایدباکسانی مبارزه کنیم که بامعشیت ملت بازی کردند
    به امیدتفکر

  41. ملیحه گفت:

    بعضی از پرسنل رستوران خیلی چشم چرانن خدا میدونه چه افتضاحیه موقع سرو غذا….
    یکی از نیروهای رستوران که ادعا میکنه خیلی سربه زیر و بچه پاکیه دیگه شماره شو به کلاغهای آسمون نداده
    خیلی شوخیها ناجور میکنن
    خواهشا دکتر آجدانی رسیدگی کنه

  42. دادا گفت:

    دادا اگه میخای کسی را خراب یه چیز درست حسابی بچسبون این چرت و پرت ها چیه میگی؟

  43. ناشناس گفت:

    اینا که خودشان دست وهورا می کشند وخوششان آمده و به قول بعضی ها اگه کسی خوشش نمیاد میتونه از مملکت بره!!!!

  44. سعید ـــ اس گفت:

    سلام….،
    اقتصاد سالم عزیز، اگه قدرتی در چنته داری و به قول خودت خیلی دلسوز مام وطن هستی و اگه واقعاً هنری برای عرضه کردن داری، این مسائل پیش پا افتاده و باصطلاح دم دستی را بیخیال شو و نگاهی به مفاسد اقتصادی کلان داشته باش که سالهاست به صورت سیستماتیک، گریبانگیر مردم، کشور و نظام مقدس اسلامی مان شده است.

  45. زحمتکشان ذوب اهن گفت:

    نویسنده محترم از کی پول میگیری که چند ماهه گیر دادی به مسئولین ذوب اهن؟
    والا ما که توی این کارخونه ایم میبینیم که الان نسبت به دوره صادقی و علمداری … وضعیت خیلی بهتر شده
    اون موقع شما کجا بودید؟
    کور بودید یا لال؟
    سگ یزدی زاده به شما مفت خوران مفت نویس می ارزه
    از عظیمیان … میلیونیش چرا نمی نویسید؟

  46. سلیمان گفت:

    خب که چی دارید ذوب اهن را میخواهید نابود کنید بیفته دست یه مشت دزد که راحت بخورن کسی هم نفهمه چندی پیش هم ریاستش را بخاطر جذب نکردن یه عده مفت خور انگ بهش زدید اینا از یه جایی اب میخوره تخریب تازه شروع شده

  47. محمدعلی ذوالفقاری فرزند شهید از کارخانه ذوب آهن گفت:

    اقدام علیه امنیت ملی!!!
    طرف در سمت مدیریت حراست و غیره اقدام علیه امنیت ملی بکنه و فقط شما بدونید یعنی بلانسبت وزرات اطلاعات و سایر نهادهای امنیتی کورند و شما بینا؟!!!
    هوچیگیری و ایراد اتهامات و تهم زدن ب افراد قبل از محکوم شدن در دادگاه صالح ب چه معناست؟!! مگه شهر هرته ک هر کس ی سایت باز کنه و بدون ارائه مدرک محکمه‌پسند به سایرین اتهاماتی تا این حد سنگین بزنه
    ای تخریبگر اقتصاد با رویکرد ضدتولید و کارگر ستیز و اون باند پشت پرده‌ات بدون ک اون آقای خ که تو میگی نماینده ما ایثارگران نیست
    چون زمان صادقی ک ذوب‌اهن و ذوب‌آهنی رو خوار و خفیف کرده بود پیداشون نبود اون خودش و معدود امثال خودش دنبال امتیازات فراقانونی و چیزای دیگری هستند دست بردارید از هوچیگری
    کارگران و اکثر ایثارگران از مهندس یزدی زاده راضیند ایشون و تیمش مدیریت و عمکرد بسیار مثبتی داشته‌اند بنده با سابقه بیش از بیست و سه سال خدمت در خط تولید از مدیران قبلی فقط سعد محمدی را ملاقات کردم ولی هنوز قسمت نشده خدمت جناب یزدی‌زاده عزیز برسم و عرض ادب نموده و ازخدمات ایشون قدردانی کنم چون من و بسیاری از ایثارگران شاغل در کارخانه نون بازو و زحمت خودمونا میخوریم و دنبال بازی‌های مغرضانه و جوسازیهای شما و امثال آقای خ و غیره نمی‌ریم
    در مقاله دیروزت اینگونه القا کردی ک مدیریت ذوب‌آهن دنبال تطمیع شماست خیلی خودتو تحویل میگیری !!! شما عددی نیستین تمامی مقالات شما غیر حرفه‌ای و بقولی خاله زنکی و کودکانه و نقض صریح قانون مطبوعاته و با ی شکایت ساده ساقط میشید

  48. محمد گفت:

    سلام آقایان مسئول اقتصاد سالم جا دارد بخاطر دفاع از منافع ملی و احساس مسئولیت شما کمال تشکر را داشته باشیم اما خواهشا یه گزارش هم از آلودگی شدید این شرکت که نصیب مردم شهر زرینشهر ورنامخواست چمگردان سده وشهرهای اطراف این کارخانه هست و آمار سرطان و بیماری هایی که مردم این شهر ها نصیبشون میشه و صدای مردم نجیب این شهرها به جایی نمیرسه و شما باید صدای این مردم شهرستان لنجان باشید؛از همین لحظه منتظر گزارش شما هستم؛با تشکر

  49. بی بی جون گفت:

    سلام . من نظرات مردم را خواندم و به این نتیجه رسیدم که شما یا دستاویز افراد مخالف این افراد که نام برده اید شده اید و یا دستاویز مسایل سیاسی شده اید یا از کسی رشوه گرفته اید تا این افراد را در رسانه تان خراب کنید

  50. سهیل گفت:

    خب گفت که گفت به تو گفته که ناراحتید هرکی اونجا ناراحت شده خودش زبون داره

  51. محسن گفت:

    سلام.. من هم فرزند جانباز هستم چرا ذوب آهن در خواست استخدامی ما ها را قبول نمی‌کند و میگد شرکت خصوصیه. اینا همه از بی عدالتیه..
    ممنون از اقتصاد سالم زودتر باید دست به کار می‌شدید

  52. یونس گفت:

    عیی عیی، خاک تو سر این نفری که این گزارش رو تهیه کرده،
    مگه چی گفته حالا ،
    اصن چیکار به شما داره، مگه خوشکل و گوگولی کلمه ی زشتیه تو فرهنگ شما؟!
    ینی خاک تو سرت با این گزارشت،
    دم مجری گرم، تا کور بشه چشم امثال شماها، مغزهای کوچک زنگ زده

  53. جیگر گفت:

    من دوباره همون جیگره هستم.
    میخواستم به اونهایی که به پولپاشی یزدیزاده افتخار میکنن بگم یه نگاهی به مجتمع فولاد بکنید ببینید واقعا حقتون را دادند؟ یعنی حتما باید مثل صادقی و علمداری باشه تا بگیم حقوقتون را خوردند؟
    حق شما با این قیمت دلار و این ریل ملی خیلی بیشتر از اینهاست. باید از حق خودتون دفاع کنید نه اینکه به خاطر چهارتا کارت که براتون شارژ کردند از سر همه تقصیرات و اختلاسها بگذرید.
    در ضمن “اقتصاد سالم” برای اولین باره که به مسائل فرهنگی گیر میده همیشه به اختلاسها گیر میداد.
    اگه حرفش غلط بود حتما دادگاه به شکایت ذوب آهن از اقتصاد سالم گیر میداد.
    اگه خواهر خودتون جای ما توی این بیمارستان بود و یه الدنگ میومد به همین راحتی بهش متلک میگفت و آجدانی و چارتای دیگه هرهر میخندید که شما بگید خب خندیدند پس خودشون راضی اند که بهشون متلک بگیم خوب بود؟

  54. علی گفت:

    تعجب میکنم آیا اگرمجری به خواهرومادرشمااین حرفهارامیزد کیف میکردیدواقعا خیلی بی غیرت باید باشنداون افرادی که تواین جشن بودندوعکس العملی نداشتن

  55. آرm گفت:

    این سایت تا زمانیکه با سند و مدرک مطلب ننویسه زر یامفت میزنه

  56. اپراتور گفت:

    برین گم بشید، من نمیدونم شما دنبال چی هستید و تو کدوم باند هستید که دارید بر ضد مدیرعامل فعلی ذوب آهن مطلب می نویسید، اینکه معلومه یه برنامه طنزه
    خواهشا خفه شوید، خواهشا خفه شوید، مملکت را با این بی نا… بازی هایتان به نابودی کشاندید

  57. هاجر گفت:

    والا من هم که چیزی از روزنامه نگاری نمیدونم هم میفهمم کل این مطلب یک اپسیلون هم ارزش نداره. جملات تکراری و نخ نما، ادعاهای بدون دلیل و مدرک، استفاده بیش از حد و افراطی (شما بخونید سواستفاده) از نام شهدا و ایثارگران و غیره. از اول تا آخر مطلب هیچ حرفی به جز اتهام مطرح نشده. جالبه یک سایت اینقدر راحت میتونه تهمت بزنه و کسی چیزی بهش نگه!!!

  58. محمد گفت:

    آیا رییس بیمارستان میداند خانم ضیایی مریض کرونایی که بعداز شانزده روز تلاش دکتر خانم محمدی که کرونای آن بهبود یافت ونیاز به یک ودوسرم داشت بدلیل نداشتن آی سی یو که باید مریض به ای سی یو میرفت و تحت مراقبت ویژه رگ مرکزی از او میگرفتند همسر او باتلاش دکتر خدادادی ودکتر مهدی خدادادی یک ای سی یو دریکی ازبیمارستانهای اصفهان پیدا کرد ولی دکتر مولوی بایک اشتباه در بخش که کاملا غیرقانونی بود، بیماری که روی تخت نشسته بود را بکام مرگ برد…
    ایا رییس بیمارستان در محضر خدا خود را مسول این اشتباه دکتر مولوی نمیداند!؟ بله باید هم با مجری زیبای خانم جشن بگیرند جشن بگیرید که دوبچه را یتیم، همسری را بدبخت و یک طایفه یک شهر را عزادار کرده اید.
    بله ریاست محترم بیمارستان چه مدیریتی داشتی که یک دکتر انسانی رابرای دریافت یک سرم به کام مرگ برد
    اگر خدایی راقبول داری که او مثقال ذره شریره برایش وجود دارد فکر کن که اگر همسر خودت بود چه میکردی بنشین ولحظه ای فکر کن شاید خداازسر تقصیراتتان بگذرد
    مسولین.نظام مقدسی که برایش خون دادیم کجایید این طالب بدم المقتول ……

  59. M گفت:

    سلام
    این مجری نیست این یه طنز پرداز اصفهانی است که تمام کلیپ ها و ودیوهایی طنز بازی می کنه

  60. محمد گفت:

    جناب اقای دکتر ریاست محترم بیمارستان شهید مطهری تورابه قطره قطره خون بچهای بسسیجی خط شکن که به عشق امام حسین ع وحفظ ناموسمان دربرابر مزدوران سینهای خود را آماج گلولها قراردادند قسم۹ت میدهم ترا به رگهای بریده گلوی حسین ع تورا به رگهای بریده گلوی بسیجی عزیزمان شهید حججی تورا به خون شهید محمدرضاخدادادی تورا به خون شهید علی محمد خدادادی تورا به خون شهید عزیزالله خدادادی تورابه خون شهید رحمت الله خدادادی تورابه خون شهید عزیزالله خدادادی تورابه خون شهید ایرج خدادادی ترا به خون تمام شهیدان هشت سال شهادت وایثار قسمت میدهم مگذار خون این خانم جوان معصومه ضیایی همسر حمید رضا خدادادی ومادر دخترزهراوپسرش امیر عباس نگذارد خونش پایمال گردد بهرحال شما مسءول این بیمارستانی خواهش میکنم بادکتر خدادادی صحبت کن وحداقل کاری که میتوان برای همسر وفرزندانش انجام داد انجام دهید انشالله فردای قیامت در محضرخداروسپید باشید برادر کوچک شما محمد

  61. آرش گفت:

    رفتارتون شبیه پلیس راه …
    هروقت ذوب آهن حق الحساب و غذا بهشون نمیده جلوی اتوبوس های ذوب آهنو به بهانه ی نداشتن مجوز تردد در شهر میگیرن…

    جناب یزدی زاده مدیرعامل محترم شرکت ذوب آهن اصفهان؛ ببینید اگه با غذا و پول حل میشه، بدید بهشون دیگه وقاحتو از حد گذروندن!

  62. محمد گفت:

    جا دارد ازتمام کادرپزسکی زحمت کش وغیور که دوسال است جانشان را درکف دستشان قراردادند واین همه ایثار کرده اند کمال تشکر راداریم انشالله خداوند شمارابحق ابالفضل العباس ع وجوانانتان را به علی اکبرع وخواهران پرستارانمان را به حق این ایام که مصادف است باشهادت بی بی دوعالم فاطمه زهرا س ببخشد وعمربابرکت به همه ی شما عنایت بفرمائید ومن الله التوفیق حسبنالله النعم الوکیل النعم المولی والنعم النصر.به عزت وجلال خداوند قسم که اوما را کفایت میکند یاعلی مدد

  63. حمید گفت:

    البته جادارد از ریاست محترم ذوب اهن بخاطر دفاع وکمک به قشرضعیف کارگر تشکر کنم من اصلا کاردولتی ندارم ولی مدیر ذوب اهن بسیار مدیرلایق وپاکی هستند ترا به عدالت علی ع همه چی راباهم قضاوت نکنید ذوب اهن چند سالیست که مدیری از قشر کارگر دارد آقای مدیر ذوب اهن همانطور که به کارگران کمک میکنی خداوند کمکت کنه امین

  64. حسن فلامرز گفت:

    شما دنبال چی هستین؟ امتیاز خواستی بهتون ندادن؟؟؟ آخه از یه مجری طنز پرداز چه انتظاری داری ؟؟ انتظار صلوات و مرگ بر اسراییل؟؟!!!!

  65. کمیل احمدی گفت:

    آقایان یا خانم هایی که کار مجری براتون عادی هست؛این بخاطر آن است که ذائقه شما با گناه و کم توجهی به دستورات شرع مقدس شیرین شده و سنجش خوب یا بد در نظر شما، سلیقه شماست.
    در حالی که عزیزانی که اعتراض دارند،از عزا و مصیبت و …لذت نمی برند بلکه چون به خدا و دستورات الهی احترام می گذارند و رضایت خداوند برای آنها مهم است ناراحت هستند.در هر منبع اسلامی که جستجو کنید و یا در نظر مراجع ، کار مجری برخلاف اسلام و حیا است.در اسلام این شوخی های زننده هیچ جایی ندارد و براساس روایات حرام است.

  66. حالا هر کی گفت:

    تازه از پرستارا تعریف هم کرده ،شما چرا میسوزید؟

  67. آرش گفت:

    خدایا خودت ظهور کن دیگه ،این بابا قصدش فقط خندوندن دنبال چی هستین واقعا خدا شفاتون بده

  68. فراست گفت:

    هر چی نوشتید بدون دلیل ومدرک هست همش اتهام زنی هست
    وهیچ مدرکی ارائه نشده
    فقط شایعه سازی
    که نشانه … سوزی نویسنده مطلب هست

  69. محمود گفت:

    کاملا مشخصه که شما سهمیه اهن میخواستید و ذوب اهن بهتون نداده واقعا خجالت نمیکشید حالا که پس از سالها ذوب اهن رونق پیدا کرده و مقداری از حق کارگر داده میشه میخواین مهندس یزدی زاده را تخریب کنید تا کارخانه دسته همونهایی بیفته که دارن هزینه روزنامه شما رو میدن .واقعا خجالت بکشید و از اسم خانواده شهدا و ایثارگران جهت اهداف کثیفتون استفاده نکنید

  70. حسرت گفت:

    خداوکیلی ما تاکی باید حسرت کار در ذوب آهن را بخوریم ما داریم هوای آلوده اینجا رو میخوریم ولی کارکردن دراونجا برای ما یک آرزو شده درصورتیکه خیلیا با پارتی راحت رفتن اونجا و اصن کارهم نمیکنن ناعدالتی تا کی …..هی دنیا …

  71. سیداسماعیل گفت:

    علت پیشرفت ها در زمان شاه و پسرفتها در طی انقلاب نقد همین انتقاد هاست چراکه نحوه و تایم انتقاد سازنده را از بین میبرد .متاسفم

  72. ابراهیمی گفت:

    بابا این مجریه شوت میزنه سخت نگیرید

  73. علی گفت:

    این پفیو… باید از گلوش بگیری بگی بی ناموس … جیگیره با ناموس کسی نباید شوخی کرد…

  74. ابولفضل گفت:

    یارو چهارتا فیلم مزخرف تو اینستا ساخته ک همشم توهین ب مادرش و اون شراره کنارش میکنه حالام ک اینجا چقده راحت داره میگه جیگرتر شدن بعضی پرستارام قح قح میذنن زیر خنده…
    انگار توهین تو این مملکت شده ی باب بین ملت!
    تعجبم بین این همه زن دختر هیچکس بلند نشد بگه مردک این چ حرفیه میزنی

  75. بی طرف گفت:

    طرفطنز پردازه وبه عنوان طنز اوردندش، حالا شما چه گیری دادید😂😂😂😂دلتون می خواست از یک طنز پرداز چه توقعی داشته باشید

  76. میثم گفت:

    شما خیلی عرضه داری از دزدی ها و اختلاس ها و گرانی های افسار گسیخته مطلب بزار نه یک شوخی که واقعا چیزی نبوده

  77. رضا گفت:

    جمع کنید بابا این مسخره بازیارو……اینم یه شوخی بود جدی نگیرید….گفتم الان چی شده

  78. بی طرف گفت:

    بنام خدا
    متاسفانه وقتی ریاست یک کارخانه دولتی یا یک بیمارستان دولتی دست افرادی می افته که فقط فکر پارو کردنِ بیت المال هستند وباند بازی و… از حَسَناتشونِ همین میشه که میبینید!
    شما فکر میکنید میشه با این افراد برخورد کرد؟
    آقاجان تواین مملکت مارها افعی شدند شما چا فکری میکنید؟؟؟

  79. victory گفت:

    خدا وکیلی این بیمارستان کجاش درجه یکه؟
    فقط از مردم پول مفت میکشه من خودم ساکن فولادشهرم وگذرم به این بیمارستان خورده دکتراش هیچی از هیچ چیز سر در نمیارن و نصف شب زنگ میزنن به دکترای دیگه که ازشون راهنمایی بگیرن،
    لیمار دوساعت باید معطل بشه تا دکتر یا پرستار بیاد بالا سرش

  80. Mehryar گفت:

    ینی در یه کلام جمع کن باوووووو
    امثال تو ایران رو به گ… کشیدن با این طرز فکر مزخرفت و اون دیدگاه دیکتاتوریت.
    … تو مقالت

  81. احمد گفت:

    اینقدر که شما پیگیر مسائل ذوب آهن و حقوق شهدا هستید آیا پیگیر حق تضعیع شده بقیه مردم هم هستید.با یه خبر که بعضی ها روی اون حساسند اومدی داد و بیداد راه انداختی .ببند درب این دغل دونی رو

  82. تیمور لنگ گفت:

    جمع کنید بساط تتون رو، نویسنده این مطلب از اون دسته افرادی هست که واقعا برای جامعه خطرناکه، زودتر باید دستگیر و به یک مرکز روانشناسی تحت نظر قرار بگیره، مرد حسابی مردم دنبال دزدهای بیت المال هستند ، امثال شما هستین که در پوشش خون شهدا ،سعی در قاپیدن اموال ملت هستین

  83. ناهید گفت:

    از گفته هاتون واضح مشخصه که سیبیل دولت رو خوب چرب نکرده و باج سیبیل نداده و دارید پاپوش درست میکنید واسشون تا مدیراشو عوض کنید و یکی رو که نوکر دولته بذارید با این اوصاف تا چند سال دیگه این کارخونه عظیم ورشکست خواهد شد خلاص

  84. علی گفت:

    از حقه خوری علیه کارگرا واین شرکتای واسطه تو ذوب اهن بگین کارگرای فنی که تو خط تولید یا بهره برداری مستقیم برا ذوب اهن کارمیکنن ولی زیر نظر شرکت هستن مثلا کارگاه اجرائیات ۵۱که ماله قسمته بهربردار هست وزیر نظر شرکت توسعه صنعت لنجان اینا رو بگین.

  85. محمدی گفت:

    با سلام. شما مغرضانه علیه مدیر عامل محبوب شرکت مطالب منتشر می کنید. کار شما بیشتر تخریب اقتصاد هست تا اقتصاد سالم.

  86. بیطرف گفت:

    به عنوان یک فرد بی طرف که کلیه نظرات را خواندم به چند موضوع پی بردم یکی اینکه در مجموع عملکرد مدیریت فعلی نسبت به قبل بهتر بوده و کارکنان ذوب آهن رضایت بیشتری نسبت به قبل دارند،دوم آنکه نظرات اکثر خوانندگان با آنچه شما می گویید تطابق ندارد و در آخر به نظر می رسد نشریه شما دارای مقاصد دیگری (سیاسی، شخصی، جناحی و یا هر چیز دیگری …) می باشد و استفاده از نام شهید و جانباز و دفاع مقدس و … فقط دست آویزی برای رسیدن به آن مقاصد است.

  87. خسرو گفت:

    ربط دادن دو موضوع به یکدیگر درست نیست. در اینکه فساد ذر برخی بنگاههای دولتی وجود دارد شکی نیست و جا دارد هرچیز را در جای خود بررسی کنیم. این مجری هم یک کارت زرد برایش کافی است و بس

  88. محمد گفت:

    از کجا خط میگیرید؟!
    بس کنید
    شورشو دراوردید
    برید ریشه های بدبختی مردم رو پیدا کنید نه این حواشی رو
    متاسفممم

  89. دکتر رجبی گفت:

    مجری بی ادبانه و بسیار زشت صحبت کرد . کلماتی که بکار برد از اوصاف شایسته و زینت بخش مقام پرستاری نیست . فدا کار، حیات بخش وصف این خواهران و برادران فدا کار است که سیرت پاک و زیبا دارند .شایسته است وزارت ارشاد ایشان را برای همیشه از مجری گری در چنین مراسمی منع نماید

  90. احد گفت:

    حاجی ی انشایی نوشتی ک فقط خودت بهش اعتقاد داری و باورت میشه.الکی پای خون فلان شهید و امنیت ملی هم کشوندی وسط ک جو درست کنی.از الان دارید برنامه ریزی میکنید ک سهمیه هایی ک دلتون میخاد رو وارد شرکتهای دولتی بجای متخصصین و تحصیل کرده ها بکنید.اگر رگ غیرتت باد کرده از آب و هوای همین اصفهان دفاع کن و مطلب بنویس ک هم امنیت جانی مردم تو خطره و هم باعث شکاف و بی اعتمادی مردم میشه و این بی توجهی ها امنیت ملی رو ب مخاطره میندازه.بحرحال نیت شما سلطه اجباری ب این مردم و کره شمالی شدنه.

  91. یک همشهری گفت:

    این آقا بازیگر طنز هستن و دارن شوخی میکنن
    هیچکس هم ناراحت نشده

    جنابعالی هم به جای پرداختن به این مسایل، بهتره در مورد مسایل اقتصادی مطلب تهیه کنید

  92. هشدار گفت:

    چرا خودتون رو به کوچه علی چپ میزنید!
    تمامی اتفاقات از شوخی ها نابجا شروع میشه
    بدتر هم که مرد با زن باشه بیحیایی داره رواج پیدا می‌کنه با هر بهانه‌ای…

  93. شهاب گفت:

    دوتا گزارش من در این رابطه با ذوب آهن از شما خواندم
    .این بابا چه اقدامی علیه امنیت ملی کرده (کرمانی)بگو چیکار کرده .شما هم که بگم بگم راه انداختی .
    بعدش پرستارها باید ناراحت میشدن بهشون برمیخورد که اتفاقا خوششون هم اومد .تو چته ؟

  94. احسان حسينخاني نائيني گفت:

    بابا ول کنید این مسخره بازیهارو؛ همین کار هارو میکنید که مسخره دنیا شدیم
    خیلی هنر دارید برید مسائل پشت پرده آب اصفهان رو باز کنید؛ شهر با این قدمت و عقبه داره خراب میشه ؛ اون وقت یه سری آدم نفهم گیر به همچین چیزایی میدن…
    واقعا این سبک فکر تاسف داره

  95. علی گفت:

    اخه شما که رسانه به اصطلاح انقلابی! هستی این یعنی چی؟؟!!
    یه کمدین برای شادی پرستارها باهاشون شوخی میکنه!!!
    الان مچ زد انقلاب و مدیر نالایق رو گرفتی یا جلوی کوچیک شدن سفره مردم رو..؟؟؟
    متاسفم که دست به هر کاری میزنید که به هدفهاتون برسین..
    متاسفم براتون.

  96. ناشناس گفت:

    معلومه که این مجریا نمیشناسیند اما ما اصفهانیا خوب میشناسیمشون ایشون کلا تو کار طنز هستند و این کار هم به نوعی طنز و شوخی بود برا همینم به کسی برنخورد و جزو الفاظ به قول شما سخیف هم نیست.و هیچ کس هم اعتراضی نکرد.
    قبل از بخش خبر لطفا تحقیق کنید

  97. محمد گفت:

    به احتمال زیاد تهیه کننده متن قبلاً در کبابی وجیرکی کارمیکرده

  98. عزیزم گفت:

    عجیب اینجا عجیبه است تو که خوب تعداد بازدید از صفحه داری میبری بالا به هر قیمت و اراجیف… که هیچ عجب ملت خرسندی عجب گلهای کاغذی قشنگی عجیب اینجا عجیبه

  99. علی گفت:

    بالاخره این گزارشات یه ریشه و اهدافی داره حالا یا واقعا به اشخاصی ظلم شده و یا هدف تخریب و منافعه ؛اما چیزی که هیچ شکی در اون نیست اینه که متاسفانه در تمام ادارات و محیط های کار شاهد انواع فساد کاری و اداری و استخدامی و ناعدالتی هستیم و روز به روز بیشتر میشه

  100. مجید گفت:

    دکتر آجدانی برادر خانم خودش محمدشروین بینا رو استخدام میکنه و با نیم کلاس سواد مدیر اجرایی بیمارستانه
    دکتر قدیری معاون بیمارستان آقای شایان رو استخدام میکنه
    آقای چابک – آقای برومند رو استخدام میکنه
    و سمت های خوبی هم بهم دیگه اعطا میکنند
    وزیر و… هم نمیدونن چه رانت و تشویقی ها برای این افراد زده میشه
    ماکه بازنشته شدیم ولی اینا جواب خدا رو چی میدن

  101. ک گفت:

    وضعیت بیمارستان مطهری افتضاحه رستورانش که نورعلی نوره پرسنل رستورانم چشم چ…

  102. ایرانی گفت:

    چند وقته نمایش هائی مثل یه بچه شهید که میخواست جلو استانداری خودش را آتش بزنه و این مجری که بهش پول دادن این چرت و پرتها را بگه راه انداختن که مدیر زحمتکش و لایق و مورد قبول قشر کارگر را برکنار کنند و برای دزدیهای خودشون فرد مورد نظر خودشون را بگذارند.
    قشر کارگر ذوب آهن باید هوشیار باشه

  103. مجید. گفت:

    ذوب آهن نه حاشیه ای داره نه مشکلی
    من بیش از یه دهه تو شرکت کار می کنم جز منفعت وامور خیر برای تمامی مردم اطرافش وایجاد اشتغال وخوبی در حق مردم تمام شهرهای اطراف چیزی ازش ندیم
    همه هم باهاش خوبن بیمارستانش هم عالی به همه خدمات میده پرسنلش هم از همکارای ما هستن و واقعا فوق العاده وزحمت کش

  104. مجید. گفت:

    مدیرعامل ذوب آهن رو چشم ما جاداره
    مردی بسیار متین وخوش برخورد واز جنس کارگری
    موفق باشی مهندس یزدی زاده عزیز
    زبان از گفتن خوبی شما قاصر است

  105. کوروش اسفندمن گفت:

    همه افرادی که دنبال بازنشستگی من در پایان آذرماه ۱۴۰۰ بودند دیدید که حتی اکبری احمدپور بهرامی تولاییان یزدخواستی و هیچکس قدرت ندارد حکم بازنشستگی من را صادر کند یا حرفش را بزنه
    این یعنی اقتدار که معاونین جرات عرض اندام نداشته باشن
    چون میدانند تسویه سختی در پیش دارن.
    موسویان اداری و اداره بازنشستگی که هیچ هیچ

  106. همشهری گفت:

    بابا جمع کنید خودتونو
    ی مشت عقب افتاده تو این مملکت جمع شدین

  107. حمید گفت:

    هرچی که بوده بازدید از این سایت را زیاد کرده

    کاش ماهم جیگر بودیم

  108. علی گفت:

    سلام.
    شما کجای کارید ذوب آهن خیلی وقته خصوصی شده زیر مجموعه وزارت خانه هم نیست
    از بیانات و تحلیل‌های مغرضانه شما مشخص و مبرهنه که ناشیانه دنبال اهداف و منافع شخصی هستید و دل برای من جانباز و شرکت ذوب آهن سوختن شما تصنعی است!
    برو خدا روزیتونو جای دیگه حواله کنه

  109. سید محمد تقی حسینی گفت:

    قطعا مشخصه مدیر ذوب آهن جناب آقای یزدی زاده خیلی سالم و خوب کار می کنند و به هیچ کسی باج نمی‌دهد که شما اخبار رو خارج از واقعیت پخش می کنید…
    شما لجن ها باعث نابودی مملکت شدید که هیچ رشدی نمی کنه تا کی مثل بختک افتادی روی اموال عمومی و دنبال رانت و فساد هستید…
    جناب یزدی زادی درود بر تو

  110. سمیه گفت:

    مدیر رستوران بیمارستان شهید مطهری! خواهش میکنم به پرسنلتون سفارش کنین رفتارشونو درست کنن و چشمشون دودو نزنه، ظرفیت داشته باشن. یا شوخی میکنن با پرستارا یا شماره میخوان…
    یعنی چه؟ مدیریت محترم رستوران نظارت کن به رفتار پرسنلت

  111. راضیه گفت:

    منطق مقاله اقتصاد سالم: استناد به فیلم و اسناد و مدارک

    منطق مخالفین مقاله: فحش و بی ادبی و حمله های بدون سند و مدرک

    حالا معلومه کی پول میگیره!

  112. محمدرضا گفت:

    یعنی این همه پرستار که اونجا نشستنو دست میزدن نباید بهشون برمیخورد و میرفتن شکایت کنن که شما کاسه داغ تر از آش شدید….شما جای بقیه نمیتونید نظر بدید
    الان نظراتو هم بستید و خیلیا نتونستن نظر بدن

  113. محمد گفت:

    مشکل از شخصیت مجری چشم پلشت برنامه هست که صورت زیبای پرستار رو میبینه نه سیرت زیبای اونا رو.

  114. بینام گفت:

    اقتصاد سالم سرش به ک… کیه که این روزا بند کردن به ذوب آهن میر عوض کنن
    دزدای دیگری بیارن سر کار و از این رو از … شهید و جانباز و آزاده همینور میخورن
    گ… هرچی شهید آزاده و مفقود به روح پدر تو سردبیر

  115. جوانمرد گفت:

    یه مشت بی ش… نفهم دارن زیر پا مدیر عامل ذوب اهن رو خالی میکنن چون مثلا یه بچه جانباز ک با یه فتوکوپی شناسنامه دو روزه اومده تو شرکت پش… گرد کنی ذوب آهن رو استخدام رسمی نکرده و ببره پیش خودش طبقه هفتم ساختمون توحید!
    گ… زدین تو مملکت و ذوب آهن از زمین و زمون هم طلبکارین.
    این نون خوردن داره ک قراره تو مثلا از راه درست دربیاری؟ باباتم بود اینکارا رو میکرد؟؟؟

  116. راحیل گفت:

    اون احمقایی که میگن پرستارها خودشون خوششون اومده، اینقدر بی غیرت هستند که همین کف زدن آجدانی و چهارتا مرد حاضر در جلسه را به حساب پرستارهای محترم میگذارن!

    خاک تو سر شما. به شما هم میگن مرد. یزدی زاده با پول خریده تون.
    یعنی اگه چهارتا کارت براتون شارژ کرد بعد حق داره بیاد به همکارای خانم هرچی خواست بگه!؟
    مثل اینکه غیر از یزدی زاده و آجدانی خیلی های دیگه باید عوض شن

  117. پیمان گفت:

    اقتصاد سالم! ای کاش کلمه اقتصاد را خراب نمیکردید و روی خودتان نمیگذاشتید.
    اول که اگر کمی اطلاعات در مورد ذوب آهن داشتید متوجه میشدید که شرکت سهامی ذوب آهن دولتی نیست و طبق مفاد اصل ۴۴ و داستان خصوصی سازی سهام آن از مجموعه دولتی خارج و به سایر ارگانها واگذار شد و در حال حاضر هم قسمتی از سهام شرکت در بازار فرابورس ایران در حال معامله و داد و ستد هست.
    دوم این که خیلی ناشیانه و خیلی بی مهابا دارید از خون شهدا و از جانبازان و ایثارگران عزیز این کشور و این کارخانه مایه میگذارید و برای تخریب وجهه افراد اقدام میکنید.
    آقایان اقتصاد سالم یا بهتر بگم نااقتصاد سالم یا اقتصاد ناسالم به جای این اراجیف و تخریبها برید دنبال اختلاسهای هزار میلیاردی که توسط بزرگان انجام میشه و از طریق پولهای این چنینی فرزندان آقازاده ها در کشورهای آمریکا و کانادا و استرالیا و اروپا مشغول ظاهرا تحصیل هستند و این در حالیست که فرزندان ما در شرایط تحریم و نالایقی مدیران اقتصادی مثل شما زیر بار فشارهای اقتصادی کمرشون شکسته و با شکم گرسنه و شرمندگی پدران و مادرانشان سردرگم و بلاتکلیف هستند.
    برید جمع کنید آقایان اقتصادی. واقعا اگر ذره ای اقتصاد میدانستید با یک نگاه به آمار و تحقیق در مورد کودکان کار میشه وضعیت به ظاهر اقتصاد این مملکت را تا آخر دید.
    شما از کدوم ارگان تندرو حمایت میشید که به بهانه به خطر افتادن امنیت ملی دارید انسانها را قضاوت و تخریب میکنید.
    بودجه شما از کجا میاد که با این اراجیف دارید هزینه اش میکنید و اسم اقتصاد سالم را لکه دار میکنید.
    حیف از هزینه اینترنت و حیف از شارژ گوشی که برای بازدید از صفحه شما هزینه میشه. من یک بازنشسته ذوب آهن هستم و در دوران کاری که داشتم به نا حق از طرف مدیران و حراست کارخانه مورد ظلم و بی عدالتی هم قرار گرفتم.
    در حال حاضر هم با شرایط خیلی سخت و حقوق بازنشستگی و هزینه های سنگین درمانی همسرم دارم توی این منجلاب اقتصادی دست و پا میزنم و مانند من و با شرایطی به مراتب بدتر از من از نظر معیشتی و اقتصادی در این مملکت بسیار هست الی ما شاالله.
    اینها را گفتم که فکر نکنید من هم جیره خوار مدیران این شرکت هستم یعنی با ظلمهایی که در دوران کارم و بعد از بازنشستگیم بهم شده دل خوشی از این شرکت و مدیرانش ندارم اما نمیتونم در مقابل این اراجیف و تهمتها و تخریبها ساکت باشم چون برای خودم پیاده شده.
    و به نا حق.شما که دم از اسلام و حق و عدالت و خون شهدا محترم و جانبازان معزز و ایثارگران شجاع میزنید کجای موارد دینی و حقوقی اسلام به شما اجازه داده تا اینچنین توهین آمیز و با تهدید و حق به جانب سایر مسلمانان را قضاوت کنید و حکم بدید.
    این مملکت سیستم قضا و متولی خاص قضاوت دارد پس شما به چه حقی دارید میتازید.
    آتش به اختیار رهبر این مملکت هم به اشتباه براتون جا انداختن و معنیش این نیست که هر ننه شملی یه تیغ دستش بگیره و بیفته به جان آبروی مردم.
    مگه آدمها آبرو و اعتبارشون را توی کوچه شما پیدا کردن که هر وقت دلتون خواست بیفتید به جانشون با بهانه ها و دروغهای واهی و پشت خون محترم شهدای این کشور قایم بشید.
    اصلا شما به چه حقی برای هر داستانی که بی مایه و بی ریشه هست از خون شهدای عزیز مایه میگذارید.
    مگه ارزش خون شهدای محترم ما اینقدر پایینه که هر ننه شملی برای هر مقصد بی بنیانی بخواد ازش استفاده کنه.
    اصلا شما برید دهنتون و قلمتون و صفحه اینترنت و خلاصه هر چی که دارید را آب بکشید بعدا بیاید اسم از خون شهدای محترم این خاک و این مملکت بیارید.
    در کل و در یک کلام
    برید جمع کنید این اراجیف را و بس.

  118. فرزاد گفت:

    متاسفم برای سایت اقتصاد سالم با این خبر هاشون

  119. پزشک دلسوز گفت:

    فساد از هر نوعش بیمارستان رو درنوردیدهه…
    مدیرعامل چرا دست روی دست گذاشته ما نمیدونیم ولی اگر سریعا اقدامی نکند پشیمان خواهد شد.

  120. دکتر نصر گفت:

    مسئله آجدانی خیلی فراتر از اینهاست که بعضیها فکر میکنند.
    یه مسئله ملی شده. در حد امنیت کشور.
    اسناد و مدارک به اندازه کافی موجوده. ایشون هم از اون مدیرایی هستش که دهن ذوب آهن و کل مملکت را سرویس کرده.
    ۹۰ درصد مشکلات ذوب آهن زیر سر این آقاست. این را عوض کنند بدنامی یزدیزاده جبران میشه.
    شخص یزدیزاده ذاتا بد نیست. همیشه مشکل از دورو بریهاست. چرا آجدانی دوتابعیتی باید توی ذوب آهن مدیر باشه؟

    به هیچ چیز جز منافع خودش فکر نمیکنه. از یه اصلاح طلب مشارکتی که هرروزی به یه رنگی در میاد بیشتر از این انتظار نیست.
    معاونش بدتر از خودشه

  121. فیروز گفت:

    واقعا متاسفم برای این سبک مدیریت…
    هزار تا شوخی و طنز داریم خجالت بکشید

  122. بنده خدا گفت:

    آجدانی همه افراد کاردان و بدرد بخور رو تو این چند سال مدیریتش دک کرد و یه مشت چاپلوس و بی کفایت رو میدون داده.
    دیگه بیمارستانی نمونده خرابش کرد رفت…

  123. بهنام گفت:

    فقر و گرانی و فساد در جامعه بیداد می‌کنه و شما هنوز دنبال یه تار مو میگردید؟
    اگه واسه تار مو قرار باشه هرکسی یه نظر بده و خدا هم عذاب بده پس ارحم الراحمین بودن خدا چیه؟
    چرا کسی واسه فقر و فحشا اقدامی نمیکنه! ما ملت ایران اگه یه ذره شادی کنیم باید مجازات بشیم این بنده خدا حرف سکس که نزده تعریف و تمجید از کسی مگه جرم داره!؟
    گفته پرستارا خوشگلند و جیگرند، این کجاش مشکل داره؟
    ما دقیقا ۲۰۰سال عقب ایم اروپا دنبال مصالح ساختمانی میگرده که در مریخ و ماه هتل بسازه ما هنوز دنبال گرفتن شادی ملتیم

  124. کیوان مومنی گفت:

    از خوشگلی خانواده خودت بگو خواهر همسر زیبارویت؟
    بی تربیت من هم دوست یاهمسرت یاخانمت فیس تو فیس ببینم میپسندی؟

  125. کیوان مؤمنی گفت:

    اگر پیام مرا چندین بار به نمایش نگذارید نفرین می کنم چونکه از بستگان نزدیکم با گریه آمد خانه چون در آن جشن نیمه س… حضور داشته
    خداوند سبحان شنوا و بیناست قیامت نزدیک است توبه کنید
    ناموس دیگران را ناموس خود بدانید مثل خواهر مادر اگر دوست دارین مورد عذاب الهی قرار نگیرین
    وعده خداوند سبحان حق قیامت نزدیک و در حال وقوع است

  126. کوروش حسینخانی گفت:

    سلام عرض ارادت .
    من نمی‌دانم هدفتان از این متن و متن های قبلی چیه .
    دنبال چی میگردین آقای یزدی زاده و همکارانش یکی از پاک دست ترین و اخلاق مدارترین مدیران کشور هستن . بنده از نزدیک ایشان میشناسم این وصله ها به ایشان نمی چسبد .
    از خدا بترسید

  127. Omid گفت:

    داداش خیلی ناراحت نباش ایشون همون رئیس جمهوری هستند که با تتلو تبلیغ ریاست جمهوری کردند و نتیجه نگرفتند،حالا از حرف این مجری شما ناراحتی؟مملکت خیلی وقت پیش به باد رفت.

  128. بی نام گفت:

    اول به اون احمقهایی که دنبال حاشیه دادن و بهره برداری سیاسی و بردن آبروی دیگران و خراب کردن وجهه دیگرانند بگم که طنز و شوخیهای طنز گونه که فقط بیان میشه و هیچ منظوری در بیانش نیست رو همه میدونند.
    از این جملات بدتررو هم در محافل دیگر شنیدیم.دنبال چی هستین.خودتون چی هستین.خیلی آدمای کاملی هستین که نظر میدین؟
    شما غلط میکنید که در مورد پرسنل بیمارستان زر مفت میزنید…
    گ… زیادی هم نخورین ی مشت آشغال بی همه چیز دنبال بهره برداری منافع خودشونن و دیگران هم بازیچه اونا میشن.
    لطفا دیگه حرف مفت نزنین.
    برین خودتون و ذات کثیفتون رو اصلاح کنین.

  129. فرزند شهید گفت:

    دوستان عزیز وایثارگر متاسفانه سایت به اصطلاح اقتصاد سالم این روزها در بدترین شرایط اقتصادی با وجود اینکه مدیریت عالی شرکت تمام تلاش خود را برای بهتر شدن معیشت پرسنل انجام می‌دهد در تلاش است تا با استفاده از رسانه و مخلوط کردن دروغ و راست برای این صنعت بزرگ حاشیه درست کند
    در مورد رفتارهای جوکر برنامه طنز که متاسفانه صحبت‌هایی ناشایست زده شده به هیچ وجه مدیر عامل حضور نداشتن تا بخواهند واکنشی نشان دهند ایشان اول جلسه بعد از خیر مقدم و تبریک به پرستاران زحمت کش بیمارستان به جهت مشغله کاری جلسه را ترک می‌کنند با این وجود این رسانه اینجور القا می‌کند ایشان در جلسه حضور داشتن و این چیزی نیست بجز دشمنی و عناد شخصی در تمامی خبرها این نشریه به نحوی قصد تخریب ایشان را دارند
    بنده به عنوان فرزند شهید ضمن محکوم کردن رفتار ناشایست مجری برنامه.، رفتار غیر اخلاقی این نشریه را هم به جهت نشر این کلیپ و هم به جهت دروغهای ناروا محکوم مینمایم
    در جامعه ایثارگری هیچ کس مخالف با شفافیت و مقابل بافساد نیست ولی به هیچ شخص یا گروهی اجازه سؤ استفاده از عقاید پاک و سالم این مجموعه را نخواهیم داد

  130. آگاه گفت:

    گو خوردن مالیات نداره با خیال راحت بخورید!!!

  131. محراب گفت:

    میدون دادن ریاست بیمارستان به یکسری افراد که لایق نیستند نتیجه اش می‌شود فساد اخلاقی یکی از همین میدون گرفته ها که آجدانی بخاطر اینکه آبروی خودش نره فرستاداش کارخانه

    کاش با معاون اش سر از برف بیرون بکشند

  132. علی احمدی گفت:

    هرکس تو هرمقامی که باشه غلط میکنه به پرستارهای زحمتکش این مملکت توهین کنه،اگه پرستارهای زحمتکش نبودندوازجون ودل مایه نمی‌گذاشتند معلوم نبود چه اتفاقی برای مردم این مملکت می‌افتاد…
    به این مجری احمق و عوضی هم بگید این الفاظ را برا خواهرومادر خودت بکار ببر

  133. فرزند شهید گفت:

    ذوب اهن دو مدیر عامل دارد اولی کوروش اسفندمند که خط دهنده و تعیین کننده سیاستها و نحوه برخورد با پرسنل و انتصابات را تعیین میکند تا پایین سطح سمتها را ایشون نظر میدهد و رده بعدی اقای یزدی زاده بینوا که خود را وقف و مدیون اسفندمند کرده…
    ایکاش مدیر عامل دوم سعی میکرد رهرو و مجری سیاستهای مدیر عامل اول یعنی اسفندمند قرار نگیرد و امان از روزی که ورق برگردد و انوقت ما ذوب اهنی ها میدانیم و شخص اسفندمند که تاوان حرکات دیروز و امروز را باید به بدترین وجه ممکن بدهد

  134. آلفرد گفت:

    همه اینها که می گی و گفتی قبول، ولی من به شخصه که از اول سایتتون رو دنبال می کنم هیچ وقت ندیدم که از مشکل های کارگرها حرفی بزنی و بنویسی، چرا از طبقه بندی کارگرها هیچی نمی گی و تحقیق نمی کنی که چطور مدیریت با همکاری دو ظلع دیگه مثلث زر و زور و تزویر و علی الخصوص تزویر کارگرها رو سلاخی کرد و ۲۰ هزار میلیارد معوقه کارگرها رو پرداخت نکرد و یک طرح فرمالیته دیگه رو تائیدیه گرفت، برادر کارتون در زدن یزدی زاده شک برانگیزه که نکنه شما ماموریت داری این تیم مدیریتی که البته بنده دل خوشی ازش ندارم رو تخریب کنی به نفع یک جریان دیگه، الخیر و فی ماوقع

  135. ناشناس گفت:

    کاملا مشخصه که ازگیر دادنتون به ذوب آهن اصفهان ومدیریتش قصدو غرض دارید این یارو مجری که علی قیومی، کمدین وطنز پردازه کلآ کاره مجری گریشم باطنز همراهه…اقتصاده مثلا سالم هدفش ازاین بزرگ نمایی وسیاه نمایی که راه انداخته چی هست بابا ول کنید هی چند وقت یه بار یه تیتر جنجالی میزنید آدم فکرمیکنه چی شده !!!!وقتی میاد میخونه میبینه هیچی نیست یه گربه ست گذاشتنش جلو آینه فکر کردن پلنگه یه مشت اراجیف توخالی سرهم میکنید

  136. رسول ضیایی گفت:

    سلام به پایگاه خبری اقتضاد سالم،،، اینکه شما چند وقته ریگ کفش مدیر عامل ذوب‌آهن شدید برای من جای سؤال شده،،، در سال‌های قبل و مدیریت مدیر های دیگر که ذوب آهن را به خاک سیاه نشاندند شما کجا بودید؟
    دکتر یزدی زاده ذوب آهن را از ورشکستگی بیرون آورد و به سوددهی رسانیده، البته بماند که هنوز حقوق کارگران ذوب آهن بسیار کمتر از حقوق کارگران کارخانه دیگر صنعت فولاد یعنی فولاد مبارکه میباشد که۲۰ کیلومتر هم فاصله با ذوب‌آهن ندارد ولی،،، شرایط کارگران در دوره مدیریت دکتر یزدی زاده به مراتب بهتر از سال‌های قبل و مدیریت مدیران سابق این کارخانه میباشد، همچنین شرایط کارخانه ذوب‌آهن بسیار ایده آل تر شده است،،، من فکر میکنم در دوره های مدیران قبلی ذوب‌آهن پایگاه خبری شما قصد نداشت زیر پای مدیر عامل ذوب‌آهن را بروفد،،، خالی کند،،، ولی الان تا تو چشاتون اشتهاست که یه جوری دکتر یزدی زاده را کله پا کنید، احتمالا شخص دیگری مدنظر شما ورئیس هاتون هست و خیلی هم چرب و چیلی باش بستید، موفق و مؤید باشید

  137. شهاب گفت:

    مدیر …ل بیمارستان شهید مطهری سال قبل میخواسته به زن برادر من که همونجا پرستاره شماره بده،،،
    درواقع فساد نهادینه شده در این بیمارستان درجه یک، جالب اینه که در صورت دیدن تخلف از مدیران و مسوولان بیمارستان آنها را به یک پست بالاتر ارتقا میدن

  138. رسا گفت:

    وقتی که مدیر …ل بیمارستان شهید مطهری به خانوما پیشنهاد میده دیگه از بقیشون چه انتظاری هست؟ ظاهرا یه سفره ای آجودانی پهن کرده همه میخان یه لقمه بزنن…

  139. راست حسینی گفت:

    سوال بزرگی که در پی نشر هر روزه اکاذیب این نشریه میبینم اینکه ،
    آیا رسالت شما فقط کنترل و زیر ذره بین بردن شرکت سهامی ذوب و شخص بسیار محترم یزدی زاده است یا هر جای دیگری که در آن فساد مالی اخلاقی ،حرفه ای ،خرافاتی ،مدیریتی، آشپزی، پزشکی، عطاری، رفتگری و…. رخ دهد میباشد؟!!!
    اصلا تخصص شما چیست ؟
    اینقدر بی سواد هستید که کوچکترین تحلیل اقتصادی از از اقتصاد ندارید که تصور کنیم ذره ای احترام برای انتخاب این اسم بی معنا دارید.
    اسمتان اقتصاد سالم است ولی تردید داریم که دیپلم هم داشته باشید.
    مطلبتان اینقدر سبک و سخیف شده که اگر با همین دست و فرمان بروید جلو خودبخود محو میشوید ‌

    آدم را یاد دعواهای بچه گانه می اندازید که
    بابا ، اون به من فش داد
    بابا من هم بهش فش دادم

    کم کم موضوع کم می یارید و
    سردبیر تان یکی را مامور میکند که هر وقت یزدی زاده رفت دستشویی پشت در فالگوش باش اگر احیانا صدای غیر متعارفی شنیدی زنگ بزن تا تیتر بزنیم

    بخدا قسم دارید سخیف و سبک میشوید و اسباب تمسخر.

    این قدر سبک رفتار میکنید که نهادهای نظارتی هم در شان خود نمی بینند که تذکرتان دهند ‌.

    جمع کنید این بحث های سبک و بی ارزش را
    یعنی الان در مجتمع فولاد مبارکه ،خوزستان ،خودروسازها ،پتروشیمی و… هیچ مشکلی وجود ندارد .
    در خیابان‌های ما هیچ تعارضی وجود ندارد .
    کنسرت ها هم درست و اسلامی و از نوع اسلام شما هستند ؟

    زشت است بخدا درج این مطالب.
    اگر اولا کمی توجه می‌کرند حالا هم جهت دار بودن و غرض ورزی شما را فهمیدند ‌
    تصور کن هر روز آقای عبدالملکی این مطالب شما ببیند؟
    چه حالی پیدا می‌کند
    حالت تهوع

  140. امین گفت:

    تو کشور ما هیچ خبر دیگه ای نیست که شما بیایید گزارش کنین با یه جشن گرفتن حالا یه حرف اشتباه هم زده بشه وزیر باید بیاد وسط برید جمع کنید خودتون را یکم به مشکلات مردم برسید و اینقدر حاشیه سازی نکنید

  141. اکبر گفت:

    شما بیشتر به دنبال حاشیه هستید تا خبر وگرنه فرق بین طنز و واقعیت رو باید بدونید

  142. مردمی گفت:

    هروقت مدیری با جدیت و پشتکار برای مردم کار می‌کند و طبق قانون عمل می کند، چون راه باج گیران و رانت خواران را می‌بندد به عده‌ای معلوم الحال بر می‌خورد.
    قبل از ایشون چون جیب شما رسانه به اصطلاح انقلابی از ذوب آهن پر میشد خبری از انتقاد نبود…
    حتما جیره و مواجب شما از بیت المال قطع شده که کاسه ی داغتر از اش شده اید.

  143. علی گفت:

    خاک بر سر اون گوساله پلید که به خانواده و ناموس دیگران اهانت کرده
    همچنین کسانی که چنین آشغالای عوضی رو فرصت جسارت و حرمت شکنی میدن.

  144. غلامرضا گفت:

    سلام ضمن احترام خاص برای جامعه پرستاران کشور که در شرایط کنونی از جان و مال و خانواده و هر آنچه اسایش و رفاه و لذت است چشم پوشی کرده و با شهامت و شجاعت و ایثار از افرادی مبتلا به ویروس منحوس کرونا (امثال بنده) مراقبت کرده و نگذاشته و نخواهند گذاشت از بی توجهی برخی مسولین جان انسانها تباه شود و ای کاش مدیریت محترم نشریه لحظه هایی از مراسم را هم نمایش میدادند چون در این مراسم تعداد زیادی پرستار حضور داشتند که به تاسی از حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب حجاب کامل را رعایت کرده بودند هر چند تعدادی اندک هم بودند که همانند فضای جامعه و دیگر مراسم ها کم حجاب بودند و اما ایا بهتر نبود از بیشمار مجریان با فرهنگ و با شعور یک نفر انتخاب میشد که هرگز بخود اجازه بی حرمتی نمیداد اما جای تامل دارد در مجموعه ای که مدیران مسله دار هر روز مشغول نابود کردن ارزش های انقلاب و انقلابیون بعناوین مختلف هستند اولا== وزیر مملکت بدون تحقیق و تامل در چنین مراسمی که توسط افراد مسله دار اداره میشود شرکت میکند دوما== خواب بوذن یا نا اهل بودن مدیران و کارکنان که در این مجموعه بزرگ حد اقل بالای یکصد نفر هستند و میز وصندلی و اطاق و ماشین و دیگر امکانات رفاهی را تصاحب کرده و نام خود را گذاشته اند (پایگاه بسیج و پایگاه امر به معروف و نهی از منکر و پایگاه تبلیغات اسلامی و…..) چرا هیچ کارپیشگیرانه و کنترل شده انجام ندادند و عمدا مجری خاصی را که در جامعه و فضای مجازی مسبوق به سابقه است دعوت نموده و نه تنها اعتراضی نداشتند بلکه همراهی هم کردند سوما== این موضوع اولین نیست و اخری هم نیست ایا زمان ان نرسیده که هر کاری و هر مسولیتی را از دست نااهلان گرفته و زیر بنایی اصلاح نمود. چهارم== چرا روحانیت در این مراسم حضور نداشتند!!!

  145. علیرضا گفت:

    لطفا حاشیه سازی نکنید یعنی الان تمام ارگان ها گل و بلبله اینجا مشکل داره تو انبار کاه دنبال سوزن فرفره هستید بعدشم این هنرمند شهره و طنزپرداز همه هم میشناسندش ‌و کسی ازش دلخور نمیشه .بهتر دنبال سالم کردن اقتصاد باشید نه حاشیه های اقتصاد .دنبال رانت و اختلاص و کم کاری و صنعت داغون خودرو نه صنعت های موفق

  146. رضا گفت:

    بابا چیزی،نگفته شما هم اینقدر گندش،کردید برید دنبال دزدها کسانی که دارن خون مردم رو میمکند برید خاوری رو بگیرید اگه راست میگید

  147. احمد گفت:

    مرد مومن این بنده خدا کار طنز میکنه علی قیومی حالا چی گفته که اینقدر مطلب نوشتی. برو از دزدی ها و اختلاس ها اینقدر مطلب بزن

  148. علی گفت:

    اقتصاد ناسالم هر چی می خوای بگو
    پرسنل ذوب آهن می دونند که زیر مجموعه … هستی و دست به یکی کردین برای تعویض مدیر عامل
    یکی را می خواهین مثل صادقی که حق کارگر را ضایع کنه و همش را به اسم اسلام و شهید بده به شما ها و دور و بری هاتون دیگه حناتون رنگی نداره

  149. طیبه گفت:

    شما میخواین مدیر عامل محترم ذوب آهن رو تخریب کنید
    مدیر عامل ذوب آهن اصلا قبل اینکه کمدین بیاد از بیمارستان رفته بود
    البته فساد ریاست بیمارستان و کاباره خونه حسابداری اش بماند.

  150. رضا گفت:

    اگه زمان ریاست هاشمی رفسنجانی … بود، دستور می داد این مجری را شلاق، زندانی و از کار اخراج کنند. وی آن چنان خفقانی ایجاد کرده بود که کارمندی حق نداشت ریش خودش را با تیغ بزنه. جوانی حق نداشت شلوار لی یا پیراهن آستین کوتاه بپوشد. جوانی حق نداشت موی خود را بلند بگذارد و یا ببندد. خانم معلمی حق نداشت مانتوی رنگی بپوشد و ….. اگر کسی این کار را می کرد سروکارش با کرام الکاتبین و در نهایت اخراج بود. هاشمی رفسنجانی اون اوایل انقلاب که همه کاره مملکت بود آنچنان خفقانی ایجاد کرده بود که کسی حق نداشت فیلم را با دستگاه ویدئو ببیند و دستگاه ویدئو را با گونی و بُقچه جابجا می کردند و اگر کسی را می گرفتند ،شلاق و زندان روی شاخش بود!

  151. دکتر.... گفت:

    سلام من کاری با صحت و سقم این مطلب ندارم. ولی باید بگم مدیرعامل همون اول سخنرانی کرد و رفت.
    البته اقتصاد سالم هم نگفته که این دلقک بازیها جلوی مدیرعامل بوده بلکه گفته جلو یه مقام دولتی بوده که اون شخص فرماندار لنجانه که تا آخر مراسم نشسته بود و کف میزد و … در میاورد.
    در ضمن …کاریهای آجدانی را به حساب مدیرعامل نگذارید.
    آجدانی خیلی مسئله دارتر از اونیه که فکر میکنید
    از مدیرعامل محترم خواهشمند است این … را برش دارند و خودشون را از این بدنامی نجات بدن.
    علت حمایت مدیرعامل از آجدانی را نمیدونم.
    اطلاعات دقیقی دارم که آجدانی عنقریب دادگاهی میشه.
    آقای یزدیزاده نباید به پای این مردک بسوزه

  152. راستگو گفت:

    دیدید جرئت نکردید تحلیل بنده از شرایط این نشریه را نمایش دهید
    چون تقریبا لو می رفتید

  153. بابادی گفت:

    با درود
    من تو آن مدتی که در ذوب آهن اشتغال داشتم
    همیشه این مسائل بوده وبیشتر شده
    بنابراین نه اقتصاد سالم ونه مدیر کارامدی بوده
    اگر هم بوده بصورتی تخریب شده واگر از اقتصاد سالم حرفی بمیان امده قلمها شکسته شده وسانسور شده حالا هم به یه مجری برای سرپوش گذاشتن روی مسائل مهمتری گیر دادن

  154. حمید گفت:

    با سلام
    راستش من حدود ۲۳ ساله که توی ذوب آهن هستم و در حال حاضر فکر میکنم جناب یزدی زاده یکی از بهترین مدیران این شرکت بوده اند, با این که هنوز پول لباس گرم و غذا و پولی که میگن ۱۰ میلیون بوده و فقط به ما دو میلونش رو دادن. اما نمی دونم این گروه که خیلی از آنها برای همکارا شناخته شده هستند چطور تا روزی که خوب می خوردن از همین مدیر عامل دفاع می کردند و یقه براش چاک میکردند اما به محض اینکه آخورشون کوچک شده، شدن از مخالفهای این مدیر عزیز. در هر حال زمانه خودش خیلی چیزها رو روشن میکنه. البته توی این مراسم باید از حاج آقا رهبر هم دعوت میشد تا به عنوان مسئول تبلیغات اسلامی ذوب آهن حضور داشته باشه تا لااقل این اتفاقات نیوفته..

  155. مسعود گفت:

    از یه کشور تک قطبی افراطی انتظار همین جبهه گیری های مسخره میره

  156. Mahan گفت:

    اقتصاد سالم
    کاملا معلومه شما باغرض ورزی به مسائل ذوب آهن میپردازین و اصلا این مسئله چیزی نیست که بخواهی براش تیتر بزنی و بهش بپردازی
    واقعا چه کسانی به شما خط میدهند تا چنین رفتاری داشته باشید
    اگر شما میخواهید کار مثبتی انجام انجام بدهید و یک فساد بزرگ را افشا کنید، بهتره به عملکرد مدیر عامل قبلی ذوب آهن یعنی آقای صادقی وخانم علمداری وافراد تشکیلات ایشان بپردازید که ۱۷ درصد سهام ذوب آهن را از محل پاداش و مزایای کارکنان بالا کشیدند و با تاسیس شرکت صوری “پویش” اقدام به رانتخواری و فساد گسترده در ذوب آهن نموده و هم اکنون نیز این رویه همچنان ادامه دارد…
    و چرا سازمان بازرسی و رسانه ها و… به این موضوع رسیدگی نمیکنند جای سوال است

  157. استادتون گفت:

    یعنی اینقدر بی جنبه و مسخره شدید که به اینا گیر میدید؟
    امثال شما دشمن شادی مردم هستید!

  158. دکتر محمدی گفت:

    اوائل که اقتصاد سالم مطلب میگذاشت همه تایید میکردند و اعتراضی نبود ولی یه مدته که یه سری فقط فحاشی میکنند و اقتصاد سالم را مزدور میدونند…
    این قضیه از بعد از جریان ناموفق رشوه دادن به اقتصاد سالم شروع شد. قشنگ معلومه که یزدی زاده یه سری را موظف کرده بشینند به اقتصاد سالم فحاشی کنند.
    من اسم این افراد را میدونم و همشون را میشناسم حتی میدونم به هرکدوم چقدر پول میدن…
    مثل آلبانی شده

  159. آلفا گفت:

    اقتصاد را شما با این کارتون ناسالم میکنید.
    بعد هم اسمشو گذاشته اقتصاد سالم که معلوم نیست به کجا وصله

    بابا ول کنید دنبال چی میگردید
    اگه یه نظر سنجی بذارید بین کارکنان ذوب آهن بالای ۸۰ درصد کارکنان از مدیر عامل راضی هستند…
    فقط افرادی که میخوان سواستفاده کنن از موقعیت خودشون دارن این کارها را میکنن

  160. بیطرف گفت:

    آیا آقای کرمانی حراست هم دراین جلسه حضورداشته؟

  161. راحیل گفت:

    قابل توجه پرسنل محترم ذوب آهن

    اخیرا طرح اسکن کف پا توسط آقای دکتر آجدانی و با تبانی مدیرعامل برای کلیه پرسنل ذوب آهن گذاشته اند. خواهشا در این طرح شرکت نکنید. این یک سوء استفاده است. این طرح را روی پرسنل بیمارستان اجرا کردند و بعد به بهانه اینکه پای شما مشکل دارد به هر پرسنل اجبارا یه جفت کفش آشغال به قیمت دو میلیون تومان انداختند و گفتند پولش را بیمه میده اما بعد ، از پرفراژ پرسنل کم کردند. خواهشا این طرح را تحریم کنید. پولش تو جیب آجدانی و یزدیزاده میره. اون شرکت که اسکن کف پا انجام میده مال خود آجدانیه. ضرر میکنید. کفشهاش دوریال نمیارزه. شما با دومیلیون میتونید بهترین کفش را بخرید

  162. فرزند شهید گفت:

    اقای عبدالمالکی
    متاسفانه علیرغم انتظار ۱۳۰۰۰ نفر کارگر ذوب اهن هنوز تصمیمی برای ذوب اهن نگرفته اید در این خصوص
    شاید توان تصمیم گیری ندارید
    شاید نمک گیر مدیر عامل شده اید
    شاید دید ک بازدیدها تمام نشده و هنوز باور نداری وزیر شده ای
    شاید……. و هزاران شاید دیگر سالی که نکوست از بهارش پیداست. مدیر عامل اول ذوب اهن یعنی اسفندمند هر روز تعداد بیشتری از افراد را برای بقای مدیر عامل دوم یعنی یزدی زاده اجیر میکند . مدیر عامل اول دومی را جادو کرده است
    با هر روزی که مدیر عامل فعلی میخرد تزریق پول و وعده و سمت را به اوج میرساند تا بیشتر بماند . مدیر ایمنی بهداشت را که سالها یک مدیریت بود به دو مدیریت تقسیم‌ و یک نفر را با مدیریت دادن باج داد
    یک نفر در شغل امارگر را به سمت مدیر حسابرسی انتخاب کرد یک معاونت را به دو معاونت تقسیم ک یکی شد معاون خدمات یکی هم معاون انسانی معلوم نیست وزیر محترم چکار میکنی

  163. محمد گفت:

    من نه شما را می شناسم ونه آقایون را ولی چه مدرکی دال بر خیانت دارید واگر شما منافعتان در خطر نیست چرا به دادگاه شکایت نمی کنید و جو روانی درست می کنید
    شما اگر سالم هستید چرا نمی توانید حداقل یکی از مخاطبین را با خودت همراه کنی
    واقعا باعث تاسف است اگر دادگاه جراید درست کار می کرد در این موقعیت باید در آن نون دونی شما را گل می گرفت
    وباید ثابت می کردید مدارک وحرفهایتان را
    والا باید اعدام کنند نویسنده را

  164. دارابی گفت:

    آقای عبدالملکی ،آقای وزیر صنعت ، آقای شستا ، آقای ایمیدرو ، آقای نماینده لنجان دست مریزاد.
    واقعا که همگی ، آبروی آقای رییسی را بردید.

  165. دانشگر گفت:

    پول حرام فکر آدم را عوض میکنه.

    وقتی لقمه حرام از گلو پایین رفت شنیدن متلک یه دلقک هم برای مدیرانی مثل آجدانی شیرین میشه

  166. شفیعی گفت:

    اگر دلسوز پرسنل و کارکنان هستید این افتضاحی که طب را از دل کارخانه کندن تا دزدی کنن را درست کنید

  167. همتا گفت:

    بله دیگه فرهنگ رو رها کردن به امون خدا

  168. بهرام گفت:

    شهدا شرمنده ایم

دیدگاه شما