• کد خبر: ۳۴۷۰
  • ۱۳۹۹-۰۶-۰۵ - : ۱۱:۵۷

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۹/۰۶/۰۵

هم اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۷۳ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد سالم؛همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم سکه بهار آزادی ۵میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۷۳ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۱۱ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۶۴۶ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۹۱۹ دلار معامله می‌شود.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۱ درصد کاهش به ۱۹۲۷ دلار و ۹۹ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر با ۰.۵۹ درصد افزایش به ۱۹۳۴ دلار و ۵۰ سنت رسید.

با وجود عدم تحقق خریدهای وعده داده شده چین از آمریکا، مقامات ارشد تجاری آمریکا و چین بار دیگر بر تعهد خود نسبت به فاز نخست توافق تجاری تاکید کردند و همین مسئله به رشد شاخص ها در بازارهای مالی کمک کرد.

تاکنون بیش از ۲۳.۷۷ میلیون نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد کشته ها به حدود ۸۱۵ هزار نفر رسیده است.

نتایج یک تحقیق نشان می دهد که میزان اعتماد مصرف کننده در آمریکا طی ماه اوت به شکل غیرمنتظره ای کاهش یافته و به پایین ترین رقم ۶ سال گذشته رسیده است.

 

در هنگام بروز وضعیت های بحرانی سیاسی و اقتصادی، طلا یک محل سرمایه گذاری امن برای جلوگیری از افت ارزش دارایی ها به شمار می رود.

فعالان بازار اکنون در انتظار سخنرانی روز پنجشنبه رئیس فدرال رزرو آمریکا در نشست جکسون هول هستند. انتظار می رود وی در این سخنرانی نظر بانک مرکزی آمریکا در مورد تورم و سیاست های پولی را بیان کند.

شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین هشدار داده که دومین اقتصاد بزرگ جهان با یک دوره تغییرات آشفته مواجه است و افزایش ریسک ناشی از بازارهای خارجی مستلزم آن است که سیاستگذاران برای تحقق رشد اقتصادی اتکای بیشتری روی تقاضای داخلی داشته باشند.

  در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار با افزایش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان، یورو ۲۷ هزار تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۴۲۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۱۲۰ تومان افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۲ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با ۱۲۰ تومان افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۶ هزار و ۷۵۰ تومان درج شده است.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=3470
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما