• کد خبر: ۳۸۱۵۷
  • ۱۴۰۱-۰۱-۱۷ - : ۱۵:۰۳

آریزو ۶ تجربه یک خودرو سدان موفق در بازار ایران، و نسخه جدید به زودی!

همه می دانیم در سال‌های اخیر، خودروهای کراس اوور و شاسی بلند محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و به اصطلاح تب شاسی بلند خیلی ها را گرفته است.

 به گزارش اقتصاد سالم؛این باعث شده خودروسازان نیز تمرکز خود را روی تولید و عرضه این دسته از خودروها بگذارند، موضوعی که به کاهش تنوع در سایر کلاس های خودرویی منجر شد. این موضوع در کلاس خودروهای سدان بیش از پیش به چشم می خورد، به ویژه وقتی در مورد خودروهای رده بالاتر و لوکس تر بازار صحبت می کنیم. در ضمن همه می دانیم خودروهای تولیدی داخل از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و تقاضای آن بخش از بازار که به دنبال خودروهای مدرن و با کیفیت هستند را تامین نمی کند.

یکی از معدود خودروهایی که در سال های اخیر تلاش کرده یکه و تنها نیاز این بخش از مشتریان را تامین کند آریزو ۶ است، خودرویی که در سال ۱۳۹۷ توسط شرکت مدیران خودرو به بازار خودرو ایران عرضه شد. حال که بیش از سه سال از ورود این خودرو به بازار می گذرد بد نیست نگاهی به شرایط آن در بازار داشته باشیم.

نقطه عطف آریزو ۶ که خیلی زود موجب محبوبیت این خودرو شد بی شک طراحی منظم و چشم نواز آن است. چهره تهاجمی و عضلانی آریزو ۶ بلافاصله نظرها را به خود جلب کرد. فضای داخلی این خودرو نیز با یک طراحی مدرن و متمایز مشتریان را به لحاظ زیبایی پسندی کلاملا راضی می کند. در نتیجه مشتریانی که در این سالها به دنبال خودرویی با ظاهر جذاب و مدرن بودند و می خواستند حس تمایز را بی فاصله تجربه کنند جذب آریزو ۶ شدند.

آریزو ۶ با تجهیز به ۶ کیسه هوا، استفاده از نمایشگر بزرگ ۹ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر ۷ اینچی پشت فرمان و موتور ۱.۵ لیتری توربو با شتاب ایده آل (که ویدئوهای درگ تست با خودروهای رقیب آن را می توانید به راحتی در اینترنت بیابید) مشتریانی که ماجراجوتر و سخت پسندتر بوده و به زیبایی اکتفا نمی کنند را نیز کاملا راضی نگه داشته است. ضمن این که گارانتی ۵ ساله این خودرو و شرایط خرید آسان آن هم یک نقطه اتکا و قوت قلب دیگری است که انتخاب را میان این خودرو و رقبایش برای خیلی ها آسان کرده است.

اما جالب این که به نظر می رسد طرفداران خودروهای سدان لوکس، به ویژه آریزو ۶، باید منتظر خبرهای خوبی نیز باشند. خوشبختانه شرکت مدیران خودرو که سابقه درخشانی در بروزرسانی محصولات و عرضه جدیدترین مدل ها به بازار دارد، عرضه نسخه جدید این خودرو را با پسوند Pro و البته تحت برند جدید و لوکس فونیکس (Fownix) در سال جدید در برنامه دارد.

آریزو ۶ پرو که نخستین بار در مراسم رونمایی از برند فونیکس توسط شرکت مدیران خودرو در معرض دید قرار گرفت و در صفحه اینستاگرام رسمی این شرکت نیز اخیرا تصاویری رسمی از آن منتشر شده است، در بهار سال جدید با آپشن ها و تکنولوژی های بیشتر عرضه خواهد شد و تا آن زمان باید منتظر ماند و دید این خودرو دقیقا با چه مشخصات و ویژگی هایی در بازار ایران به دست مشتریان علاقه مند خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=38157
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما