• کد خبر: ۳۸۷۳
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۹ - : ۸:۰۳

انهدام باند اخلال گران بازار ارز

هداوند تصریح کرد: طی بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد، این افراد اقدام به خرید و فروش ارز با تراکنش مالی بیش از ۳ هزار میلیارد ریال کرده‌اند.

به گزارش اقتصاد سالم؛جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انهدام یک باند اخلالگر در بازار ارز و دستگیری ۷ متهم در این زمینه خبر داد.
سردار حمید هداوند با اشاره به برخورد قاطع نیروی انتظامی با اخلالگران بازار ارز که موجب آشفته شدن فضای کسب و کار داخل کشور و از بین رفتن امید اقتصادی می‌شوند، گفت: در این راستا روز دوشنبه عده‌ای افراد سودجو که در فضای مجازی اقدام به تأسیس اتاقهای معاملات کاغذی ارز کرده بودند و با انجام این گونه معاملات به صورت هدفمند، موجب ایجاد تنش در بازار ارز می‌شدند، در یک عملیات منسجم و از پیش طراحی شده، دستگیر شدند.
وی ادامه داد: پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامی گسترده و هماهنگ، مدیر اتاق معاملات کاغذی به هویت «محمدرضا.ن» به همراه ۷ نفر دیگر از اعضای فعال و حرفه‌ای که در سطح بازار تهران، فعالیت داشتند را، دستگیر کرد.
این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: از متهمان دستگیر شده مقادیری دلار، چندین دستگاه پوز و … که برای جابجایی وجوه حاصله از فعالیت مجرمانه خود، از آنها استفاده می‌کردند کشف و ضبط شد.
هداوند تصریح کرد: طی بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد، این افراد اقدام به خرید و فروش ارز با تراکنش مالی بیش از ۳ هزار میلیارد ریال کرده‌اند.
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفته‌اند.

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=3873
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما