• کد خبر: ۳۹۷۹۸
  • ۱۴۰۱-۰۲-۱۴ - : ۱۱:۰۸
از سوی "رضا الفت نسب" صورت گرفت:

هتاکی و فحاشی به رئیس جمهور و دولت منتخب مردم

فردی به نامِ “رضا الفت نسب” عضو هیات مدیره اتحادیه منحله ی کسب و کارهای مجازی با انتشار متنی در یک شبکه اجتماعی به رئیس جمهور و دولت منتخب مردم هتاکی و فحاشی کرد.

به گزارش پایگاه خبری “اقتصاد سالم”، اخیرا با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت اتحادیه کسب و کارهای مجازی به دلیل برخی مسائل و مشکلات به ویژه عدم شفافیتِ مالی؛ منحل شده و به جای آن ۲ اتحادیه جدید تشکیل شد.

به دنبال این تصمیم “رضا الفت نسب” عضو هیات مدیره این اتحادیه متن زیر را در یک شبکه اجتماعی منتشر کرد:

در رابطه با هتاکی ها و فحاشیِ نامبرده به رئیس جمهور و دولت و مردمی که به آن رای داده اند؛ پرسش های زیر مطرح است:

۱_ در “اتحادیه کسب و کارهای مجازی” چه رانت ها و امتیازاتی وجود داشته که با برخوردِ قانونیِ وزیر صمت و انحلال این اتحادیه؛ عضو هیات مدیره ی این اتحادیه اینگونه عنانِ اختیارِ عقل و نفسِ خود را از دست داده و رسما و علنا به رئیس جمهور و دولت منتخب مردم و حتی شعار سال مطرح شده از سوی رهبری؛ هتاکی و فحاشی کرده است!؟

۲_ کدام سازمان نظارتی بر عملکرد این اتحادیه نظارت داشته و این اتحادیه چه تخلفات دیگری داشته است؟

۳_ با هتاکی و فحاشیِ علنی وی به رئیس جمهور و دولت منتخب مردم که به منزله ی فحاشی به میلیون ها ایرانی است آن هم از سوی فردی که شریکِ تجاری اَبَرکلاهبردارِ دستگیر شده توسط سربازان گمنام آقا امام زمان و قوه قضائیه (شهره موسوی / کلاهبردار در رمزارزِ جعلی کینگ مانی) در یک شرکت دیگر (بازار بزرگ یکتا نقش وب) است؛ چه برخوردی خواهد شد؟

رضا الفت نسب

امیدواریم نهادهای مسئول و به ویژه دادستان و مدعی العموم با توجه به هتاکی و فحاشی نسبت به مردم و مقامات ارشد کشور به سرعت به این موضوع ورود و اقدامات لازم را انجام دهند تا بعد از این شاهد اینگونه هتاکی ها و فحاشی ها در کشور نباشیم.

همچنین نامبرده هم اکنون رئیس اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی نیز هست که انتظار می رود در گام اول از این سمت برکنار شود.

سخنی با فردِ هتاک و فحاش…

تا کنون که دولت به وضعیت اتحادیه کسب و کارهای مجازی و مشکلات آن همچون عدمِ شفافیت مالی ورود نکرده بود؛ مشکلی نداشت و همه چیز خوب بود اما پس از ورود به این مسائل دولت شد “دولتِ محرومان از عقل”!؟

یعنی هرکس منافعِ شما و تیمِ شما را به خطر بیاندازد از عقل ساقط می شود و باید به او فحاشی و هتاکی کنید!؟

با اَبَرمفسد اقتصادی چه رابطه ای دارید!؟

راستی حالا که زمان پاسخگویی فرا رسیده، به این پرسش هم پاسخ دهید که چه همکاری ای با اَبَرمفسد اقتصادی _ شهره موسوی _ و خانواده اش داشته اید!؟

با توجه به اینکه شهره موسوی و همسرش (فریدون قربانیان موسوی) هم اکنون به اتهام کلاهبرداری گسترده در زندان اوین هستند توضیح دهید در شرکت “بازار بزرگ یکتا نقش وب” که با این خانواده در تاریخ یازدهم بهمن ماه سال ۱۳۹۹ ثبت کرده اید؛ چه نوع شراکت و همکاری ای داشته و دارید!؟

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=39798
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

  1. حسین گفت:

    بایدتمام پس مانده های دولت قبل ونقاب داران واردعرصه شده روشناسایی کنند واراین ساختارحذف شوندتاپایداری وثبات صورت بگیره راه دیگه ای نداره

  2. امیر گفت:

    اونوقت چرا همین نقدها در دوران روحانی یک امر طبیعی و درست محسوب می شد؟ الان توهین به دولت منتخب مردم؟

دیدگاه شما