• کد خبر: ۴۳۰
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۰ - : ۱۳:۵۷

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۹/۰۳/۲۰

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هرگرم ۷۱۸ هزار تومان، قیمت دلار ۱۷هزار و ۷۳۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۷میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

به گزارشدنیای خبر، همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۴۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۹۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.
قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۷۱۸ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۹۵۹ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۶۹۸ دلار معامله می‌شود.
  افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛  قیمت های خرید و فروش ارز طی روز جاری نسبت به روز قبل افزایشی بوده و بر همین اساس هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد هم‌اکنون ۱۷ هزار و ۷۳۰ تومان و یورو ۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان و درهم امارات ۴ هزار و ۹۷۵ تومان اعلام شده است.
صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش نسبت به روز کاری قبل ۱۶ هزار و ۹۳۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۸ هزار و ۶۰۰  تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.
گفتنی است، صرافی ملی قیمت دلار و یورو را نسبت به قیمت‌های نخست روز کاری قبل تغییر نداده  است.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=430
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما