• کد خبر: ۵۱۹
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۲ - : ۱۳:۲۲

آموزش دریافت قبض گاز از طریق پیامک

قبض کاغذی گاز هم همانند قبض‌های آب و برق چند وقتی است که حذف شده و سوالاتی را در ذهن مشترکان مطرح کرده است.

به گزارشدنیای خبر،  قبوض کاغذی گاز چند وقتی است که هم همانند قبض‌های آب و برق حذف شده است. این در حالی است که حدود ۲۴ میلیون نفر مشترک گاز در کشور وجود دارند که ۲۱.۵ میلیون نفر شماره همراهشان ثبت شده و بقیه به‌دلایل مختلف از جمله نبود امکانات مخابرات، نداشتن تلفن همراه یا نداشتن علم استفاده از امکانات تلفن همراه، شماره همراهشان ثبت نشده است.

بر اساس این گزارش کسانی که شماره تلفن خود را برای دریافت قبوض گاز ثبت نکرده‌اند می‌توانند از طریق شرکت‌های گاز استانی و با مراجعه به سایت یا استفاده از شماره همراه بستگان خود، از قبض گاز خود مطلع شوند.
با حذف قبوض گاز برای برخی از افراد سوالاتی نظیر قبض گاز را چگونه دریافت و یا پرداخت کنیم به وجود آمده است که در این گزارش به آن می‌پردازیم.
در این باره محمد عسگری سخنگوی شرکت ملی گاز کشور گفت: در حال حاضر در سایت شرکت گاز هر استان، جزییات قبوض گاز مشترک به طور کامل وجود دارد، و مردم می‌توانند با مراجعه به سایت مورد نظر اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند و تا کنون نیز هیچ مشکلی در این رابطه وجود نداشته است.
او ادامه داد: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز و یا با پیامک شماره اشتراک گاز به همراه ستاره و شماره یک (۱*شماره اشتراک) به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۹۴ به عنوان سامانه پیامکی متمرکز شرکت ملی گاز، صورتحساب خود را دریافت کنند.
گفتنی است، مشترکان در سایر شهرها نیز می‌توانند با پیامک کردن شماره‌هایی که در ادامه آمده است از قبض گاز خود با خبر شوند.

چگونه قبض گاز خود را دریافت کنیم؟
چگونه قبض گاز خود را دریافت کنیم؟
چگونه قبض گاز خود را دریافت کنیم؟
چگونه قبض گاز خود را دریافت کنیم؟
منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=519
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما