• کد خبر: ۵۳۸۷۳
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۶ - : ۶:۰۸

خدمات ویژه برای مالکان خودروهای ام وی ام در جام جهانی قطر

در فاصله دو هفته مانده تا شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، شرکت مدیران خودرو ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی برای تیم ملی فوتبال ایران در این رقابت بزرگ به اطلاع می‌رساند که برای مالکان خودروهای برند ام وی ام که قصد سفر به قطر را داشته باشند، خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

 به گزارش اقتصاد سالم؛شرکت مدیران خودرو که در طول سالیان گذشته تلاش داشته با معرفی خودروهایی مدرن و مجهز به فناوری‌های روز صنعت خودرو، انتخابی ایده‌آل به جوانان و خانواده‌های ایرانی ارائه دهد، این بار تصمیم دارد تا در راستای حمایت از تیم ملی در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی سال جهان، خدمات ویژه‌ای در اختیار مالکان ام وی ام که برای تماشای بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران به قطر می‌روند قرار دهد.

در این طرح، مالکان خودروهای ام وی ام می‌توانند از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ آبان ماه از امکان رفت‌وآمد به وسیله سرویس‌های اختصاصی که در اختیار آن‌ها قرار داده خواهد شد، استفاده کنند.

به همین منظور از تمامی مالکان محترم خودروهای برند ام وی ام که مسافر جام جهانی قطر هستند دعوت می‌شود تا جهت بهره‌مندی از این خدمات تا تاریخ ۱۹ آبان ماه جهت ثبت‌نام اقدام نمایند.

جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی زیر مراجعه نمایید:

chery (cheryinternational.com)

لینک کوتاه : https://eghtesadsalem.com/?p=53873
نظرات کاربران :

مطالب مندرج در بخش "کامنت"، نظراتِ مخاطبانِ سایت بوده و پایگاه خبری اقتصاد سالم قادر به تائید یا ردِّ صحت یا درستی آنها نیست و مسئولیتی در قبال این نظرات ندارد.

دیدگاه شما